Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

shogom

Nu zice nimeni sa nu se faca dar se se faca cu cap.
Timming, alternative discutate si construite din timp.
Hodoronc tronc in 5 zile se inchide Valea Oltului! De parca ai inchide Aleea Meseriasilor, care deserveste 3 blocuri si pentru care mai ai 3 alternative viabile.

Suna a ordin de la secretarul general al partidului, din vremuri nu demult apuse.

ovicor

Ma astept ca multi soferi de camion, si nu numai, sa astepte ora 20 in coloana pentru traversarea V. Oltului, deci coloane nesfarsite pe A si DN la nord, coloane si pe sud => traficul ingreunat se va propaga mult inafara zonei de restrictie. Niste avertizoare in zone "coloana in asteptare", mai ales pe A1 intre Sibiu si Boita, se impun!

Cetatean

Luni,circulatia pe Transfagarasanul e restrictionata pentru turul ciclist al Sibiului.

Restrictii dupa urmatorum program:

10:15-12:15 intre DJ 105 Cartisoara si Balea Cascada
11:15-14:30 intre Cascada si Lac.
10:00-17:00 tunelul

" de asemenea vor exista restrictii ale traficului pe portiuni ale DN7C intre Dn1 si Balea Lac"


pasa_andrei

Pentru tranzitul Sud-Vest se va merge cel mai probabil pe DN6 - Slatina -Craiova -Caransebes -A6 -A1 . La un search rapid acum , avem 608km si 8h 30, fata de 580km si 7h 15. Calculul este facut din Bucuresti spre Arad.

larson

Probabil se vor mai adauga 1h -1h:30 pentru ca va fi mult mai aglomerat.

gruia88

Se vor adauga mai bine probabil ca avem ceva puncte critice pe traseu :
Centura Craiovei care la anumite ore devine parcare
Orasul Filiasi  care devine noul Bals ... in zona de Sud
Clisura Dunarii
Zona Domasnea la fel care se aglomereaza

E bine ca e vacanta de vara toate drumurile duc in Sud si Est nu in Vest , cel putin pentru cei care pleaca in concediu.

shift2rail

^particularii vor alege, imho, ruta Pitesti-Horezu-Tg Jiu-Petrosani-Orastie-Arad, ptr a profita de maximum posibil de autostrada.

traseu de 8h in acest moment, pas mal du tout.

ijwtsh

Ar putea macar in conditiile date sa lase deschis Transfagarasanul noaptea.

Claudiu T.

Sper ca postez bine aici comunicatul lu` domn` Grindeanu.

Sorin Grindeanu
 was live.
  ·
Evoluție foarte bună pe șantierul Secțiunii 4 (Tigveni - Curtea de Argeș) din Autostrada Sibiu- Pitești.
Pe cei 9,86 km, constructorul  austriac a ajuns la un stadiu fizic al lucrărilor de aproape 43%.
500 de muncitori și 200 de utilaje lucrează la:
- terasamente
- consolidări
- structuri
- un tunel.
Contractul cu o valoare 1,67 de miliarde de lei (fără TVA)  - finanțat prin PT- trebuie finalizat cel târziu în anul 2027.
Cea mai complexă lucrare de pe acest sector de autostradă este tunelul Momaia (1,3 km), format din două galerii, la care s-au forat, până în prezent, 760,5 m pe calea 1 și 651,2 m pe calea 2.
După finalizarea lucrărilor pe toate cele 4 secțiuni aflate acum în execuție, cel mai târziu în 2028 (cele două secțiuni montane), autostrada Sibiu – Pitești (parte din #A1) va avea 122 km.
Pe 13,17 km, între Sibiu și Boița se circulă deja din luna decembrie 2022.
La ora actuală mai este în lucru secțiunea 5 (Curtea de Argeș - Pitești) în lungime de 30,35 km, iar secțiunea 2 (Boița - Cornetu), în lungime de 31,33 de km, a intrat sectorizat în execuție.
Secțiunea 3 (Cornetu - Tigveni) în lungime de 37,4 km, este acum în faza de proiectare și anul acesta trebuie de asemenea să intre de asemenea în faza de construcție.


Sursa
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

dumbravaandrei

Poate-i sopteste careva ca sunt 2 tunele jumate, nu unul singur...

Ash94

Quote from: Ash94 on June 07, 2024, 01:32:17 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
07.06.2024714m580m
05.07.2024760m651m
Ramas590m699m

marius.firtonea

Bun, a venit stimabilul Grindeanu la Boita, evident cu elicopterul.
Cateva aspecte din conferința:
- Nu a implementat solutia propusă de Horatiu cu un pod peste Olt pt ca dureaza anii de zile sa-l construiască. In schimb, in 50 de luni o sa faca 50 poduri si 7 tuneluri;
- A zis mai voalat ca evident o sa mai fie opriri ale circulatiei pe DN7 in timpul construcției;
- Bomba: deci Porr au sapat jumate din tunel din octombrie, pana la final de 2025 e gata lotul. Ce repede se fac tunelurile astea.
De la Mapa:
- o sa aiba 7 echipe care vor face defrisari si una pt curatenie;
- au facut proiectare pe 20 de km;
Evident nu i-a intrebat nimeni daca ai proiectare pe 20 de km de ce nu lucreaza pe ei si de ce nu lucrează undeu au autorizație de construire.

carutasul

asta mi se pare tare cu podul care durează ani de zile ( iar Aktor termină 4 până la sfârșitul anului :) ). Probabil au ales soluția mai ieftină iar oprirea circulației, dincolo de umplerea frigiderului în iulie, va fi recepționată pozitiv după redeschidere când oamenii vor sesiza aspectul pozitiv că se lucrează și vor uita partea negativă...

alecu26

Dacă îl iei de la zero podul durează și mai mult. Par a ați fi uitat în ce tara trăim.
-proiectare și avize (aviz de la ape, mediu)
-finanțare
-licitație, implementare etc etc.
Ce frumos era dacă gândea IPTANA în 2008 aspectul asta și îl introducea în proiect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

shift2rail

cred ca era vorba de un pod de pontoane, construit de Armata (ca la Maracineni, pe Buzau).