News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 24 Guests are viewing this topic.

pasadia

Strict pentru masini mici, si mai degraba in zilele saptamanii (nu in week-end) eu as zice ca mai este o alternativa: Brezoi - Obarsia Lotrului - Sebes (sau eventual Petrosani - Simeria - dar nu stiu cum va rezista prin Cheile Jietului).

Strict ca timp adauga intre 1 si 1:45 ore, insa asta daca nu sunt multi soferi opriti alandala pe marginea drumului. Evident se poate sa aduage mai mult timp daca se aglomereaza, dar tot cred ca e o varianta de luat in calcul (evident, functie de destinatie). 

voicul

WooW! Cata emotie!!!
Nu zic ca nu se putea mai bine, dar sa apreciem CNAIR doar pentru inceputul de discutii.
Ce ne faceam fara ei, ce mai discutam atat?! Unde mai erau trairile?

Inca nu am vazut parerile: plec dupa 10 August deci pot sa inchida cum vor ei.

Nu ar strica si niste planificare:
Cine te pune sa conduci jdemii de km sa mergi in concediu?
Avion si inchiriat. Modern si eficient.
- Pai si cine imi mai vede tigaia, brand BNV! - corect si asta!

2. Daca tot conduci 10 - 12h ... crezi ca mai conteaza 1h in plus sau nu. Desigur mai bine nu este, dar mare diferenta nu se face.
La fel pentru trasee scurte gen B - Sibiu arata mai rau timpul pierdut din cauza opririlor, dar timpul total e mai mic - deci la fel de acceptabil.

3. Ce conteaza ce se face pe drum?
Nu e o decizie acolo: o sa fac 2 - 3 - 5 ore (cat arata Waze). Conteaza ca din cauza gropilor, asfaltarilor sau ca e traficul oprit? Conteaza motivul? Timpul e acelasi.
Desigur daca dacii faceau A1 de acum 2000 de ani acum nu mai aveam problema asta.
Dar acum ca stim ca nu e A1 avem un timp, care e el in functie de destinatie. Il accepti sau nu.

4. Alternative sunt si pentru V

5. Ce e jenant intradevar e ca anunta de pe azi pe maine. Cam greu sa mai recalculezi rute, dar mai sunt 6 zile pana atunci. Maps merge repede.

6. Si daca vreti sa va plangeti, pentru ca in V e cel mai bine: au 3 - 4 benzi pe sens si aia in Germania nici nu au limita de viteza - aka nici mierea nu e asa dulce ca la ei


Andrei.M

Cata bataie de joc! pot sa inteleg ca e necesar sa inchida pentru defrisari, inteleg ca nu se poate face noaptea, inteleg ca anunta cu 5 zile inainte, accept ca se face in iulie si august.
 
Dar cata ticalosie si indolenta sa ai ca la sfarsit de mai si mare parte din iunie sa reasfaltezi(proieni, bujoreni,etc), cu semafor de la 8-18 sa ti oamenii blocati cate 2-3-4 in coloane de 20-25km pe sens ca mai apoi sa vi sa inchizi de tot in 8 iulie.

Cum ar fi fost ca aceste doua actiuni sa fie sincronizate si suprapuse? nu era nicio urgenta cu reasfaltarea de acolo, linisit mai tinea asfaltul 2-3sapt.

Cat ii mai suporta pamantul pe astia?

Xed

#61173
Apropo, nu se poate pune presiune pe CNAIR sa rezolve luna ce urmeaza si alunecarea de teren de pe centura Calimanestiului? Poate printr-un comunicat API?
Sincer acum, e momentul perfect daca asta asteptau de mai bine de un an sau doi... Se poate realiza si ceva benefic din blocarea Vaii Oltului.



panzer

S-a cam rezolvat cu concediile anul acesta: inchid si bulgarii podul de la Ruse.

O luam pe la Sarbi cum spunea un fost ministru. Ala cu "mama ta e cu_va!".


alexa_adrian2001

Pe ce sector se inchide nationala? Chiar e nevoie tot sectorul deodata? Poate ca ar putea lucra pe loturi si ei. Ma gandesc ca nu au 1000 de oameni sa lucreze concomitent la 40 de km sau cati is cu defrisarea. Well nu stiu daca ajuta intr-un fel, dar poate mai vreau omu sa mearga pana pe ceva drumuri dinalea laturalnice... gen Lotrioara, Paltin, ...

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

milo1981

Ceva defrisari/decopertari pe lot 3 (Sibiu - Pitesti) - 01.07.2024




Powered by API/PUM imgur uploader
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

milo1981

Zona Boita - lot 1/2 - (Sibiu - Pitesti) - 01.07.2024





Powered by API/PUM imgur uploader
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

pasadia

@alexa_adrian2001 logic e sa se inchida pe sectorul paralel cu lotul 2, acolo unde autostrada este proiectata pe malul drept (vestic) al Oltului pe deasupra DN7. Adica sectorul Boita - Lazaret - Cainenii Mari. Dupa Cainenii, spre aval, autostrada e pe malul stand al Oltului si deci constructia ei nu va afecta direct DN7.

Si chiar nu pricep la ce ti-ar folosi drumurile forestiere mentionate de tine (care oricum se infunda in vaile respective)

marius.firtonea

Pe drumurile alea forestiere de care zici tu locuiesc oameni, acolo au domiciliul. Sa ne spui si noua cum pot ajunge la si de la munca si de asemenea, sa ne spui si noua cum se intervine in caz de urgenta pentru respectivele persoane.

pasadia

Logica imi spune ca nu va fi inchis complet drumul. Vor fi utilaje de santier, masini de transport ale constructorului, si altele care vor circula. Probabil sub supraveghere, cu oameni care vor inchide si deschide circulatia functie de lucrarile care se intampla sus pe versant. Deci nu cred ca oamenii aia vor fi rupti complet.

Insa nu vad la ce ar folosi drumurile forestiere pentru ceilalti, care nu locuiesc in zona si de obicei sunt doar in tranzit pe acolo.

GAC

sa vedem si partea buna. daca vor sa atace padurile inseamna ca au intentii serioase. cel mai probabil, o sa incepem sa vedem si utilaje.
intrebarea ramane cand primeste lot 3 AC full, ca parca trebuia din aprilie...

Tony7Y

Ionut zicea la Digi24 ca defrisarile sunt pentru forajele geotehnice, deci banuiesc ca mai dureaza pana ajungem la constructia propriu zisa.