Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 55 Guests are viewing this topic.

voicul

Bune filmarile.
Dupa mine nu e rau drumul - 3km nu mori sa mergi cu 30 la ora si vezi altceva.

Cu toate astea, la drumul care o sa il fac spre Sibiu ... nu o sa bag masina pe acolo  :lol:
Dar asta pentru ca fara PISI5, dupa mine nu ai ce cauta pe acolo, te chinui cam degeaba.

Cu PISI5 sau si 4, sigur o sa incerc traseul.

WebSrc

Lucrări la Autostrada A1 Sibiu-Pitești Lotul 5 în zona nodului rutier Bascov


Mojito

Quote from: dr4qul4 on July 01, 2024, 12:51:58 AMai ratat varianta cu adevarat fezabila; CdA-Tigveni-Suici-Jiblea - Centura Calimanesti.
Salatrucu - Cornet sunt 23 de km pe care nu vrea nimeni sa-i faca pe ploaie. Iar drumul ala asfaltat si ingust (pe Valea Baiasului) va fi un santier pt L3. Probabil se va bloca
Ai ratat și varianta Curtea de Arges- Transfăgărășan - Cârțisoara- Sibiu. Bănuiesc că totuși ai loc sa treci de tarabe la Bâlea.

tom_sawyer

#61143
Quote from: florin74 on April 01, 2024, 01:37:59 PMGurile rele spun ca UMB s-a pacalit cu ele, nu sunt potrivite pt geologia de tot rahatul care a reiesit in urma studiilor geo...
Ramane de vazut daca se inseala vrabiutele.

Au trecut 3 luni. Mai zic ceva vrăbiuțele? Înte timp a ciripit și Șerbănescu ceva.

voicul

Cand e preconizat sa fie trafic normal pe sub pasajul de la Bascov (deci nu terminare PISI5 - doar dare in trafic a nodului)?

oneLess

#61145
Cât să fi costat o ciocănitoare dinaia pe UMB !? Cât 3-4 TBM-uri ?! Doar le-am văzut...

mdragos

Pi-Si Lot 2 Mapa . La 1.07.2024 se fac exact 2 ani de la O.I.L (ordinul de incepere a lucrarilor ). Proiectarea era pentru 18 luni in contract + 50 luni executie.

ijwtsh

#61147
Hopa. Informatia era, totusi, pe forum de ceva timp, dar acum pare ca se materializeaza. Totusi, 8 iulie? Ce voiau sa faca, sa anunte duminica, cu o seara inainte?

Surse: Compania de Drumuri discută închiderea circulației pe Valea Oltului în următoarea lună, începând din data de 8 iulie. O decizie urmează să fie luată în următoarele zile

QuoteCNAIR discută închiderea circulației pe Valea Oltului, în următoarea lună, începând din data de 8 iulie. Poliția Rutieră nu ar fi fost de acord. O decizie urmează să fie luată în următoarele zile, conform surselor Economedia. Informația a fost publicată inițial de Marian Răduinea, fost polițist sibian.

Autoritățile ar putea închide circulația pentru a permite lucrări la autostradă în zona Boița.

O variantă luată în calcul este o închidere secvențială a DN 7 timp de 20-30 minute pentru defrișare, deci nu o închidere completă de dimineață până noaptea.

O închidere a principalei rute către vestul țării în plină vacanță ar afecta numeroși cetățeni care sunt în concediu în țară în această perioadă. De asemenea, o închidere a circulației pe această rută ar afecta major transportatorii, care au ca alternative către centrul și vestul țării doar Valea Prahovei deja extrem de aglomerată (cu restricții pentru camioane în weekend și de luni până vineri pe timpul zilei) și DN 1A Cheia Săcele, legătura București – Brașov. Pe Valea Prahovei urmează să fie instalat și un semafor, la poduș de la Posada, după ce CNAIR a semnat cu un constructor din Iași contractul pentru reparații. Viaductul a fost construit în 1925, iar lucrările cu restricții au început din iunie.

,,Haideți să vă dau o veste tare, pe care autoritățile încă nu au îndrăzneala să o facă publică:
Începând cu data de 08 iulie se va închide Valea Oltului între orele 06-20, pentru o perioadă de 30 de zile!
Deși Serviciul Rutier Sibiu nu a fost de acord, au venit cu o altă soluție pentru lucrările ce se desfășoară la autostradă în zona Boița, CNAIR București a considerat că oamenii acceptă orice!
Exista posibilitatea ca, in zona unde se efectuează defrișarea și crearea unui prim culoar, constructorul să monteze parapet de protecție. Astfel, se înlătura pericolul de a ajunge lemn sau piatră în drumul național.
Dacă acum se inchide un coridor paneuropean, ce facem când se va trece la construcția efectivă a platformei autostrăzii?!
Incompetenții sunt tot în funcțiile publice!", a scris Marian Răduinea, pe Facebook.

În primăvară, directorul general CNAIR Cristian Pistol anunța că lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești și defrișările pădurii de pe DN 7 Valea Oltului se vor face cu restricții de circulație în primăvară sau vara și vor dura, într-o primă fază, o lună-două.

Lotul 2 Boița – Cornetu are 30 de kilometri, iar specialiștii îl consideră cel mai dificil de pe A1 ca urmare a reliefului dificil și a numărului mare de structuri din zona de munte, viaducte și tuneluri. Asocierea Mapa – Cengiz (Turcia) a început în ianuarie 2024 lucrările de defrișare, iar pe lângă tunelul de la Câineni (1,5 km) va fi și un ecoduct cu pasaj peste Olt și calea ferată, explica Bogdan Alexandru, reprezentantul constructorului.

Și WeBuild face lucrări de defrișare pe lotul 3 Cornetu – Tigveni, cel mai lung lot de pe A1 și cel mai mare contract semnat pentru o autostradă din România (detalii aici).

Întrebat în februarie despre lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A1 și restricțiile de circulație care urmează pe DN 7, Pistol a explicat că lucrează la un plan pentru ca impactul asupra circulației să fie cât mai mic. ,,Pe secțiunea 2 și pe secțiunea 3 din Autostrada Sibiu – Pitești în momentul de față se lucrează la defrișare în vederea finalizării studiilor de teren, studiul geotehnic. Știți că terenul este foarte greu accesibil pentru utilaje. Va fi un disconfort mai mare pe DN 7 când vor fi evacuați toți arborii care trebuie evacuați, dar lucrăm împreună cu antreprenorul pentru un plan astfel încât impacul (n.r asupra traficului) să fie cât mai mic. Avem discuții cu antreprenorul pentru a stabili cum evacuăm arborii tăiați. Restricțiile ar urma să fie aplicate, cel mai probabil din această primăvară, vară anul acesta. Într-o primă fază va fi o lună sau două, vom vedea, astfel încât să nu se suprapună cu valorile cele mai mari care se înregistrează pe DN 7 (august)", a explicat Pistol.

marius.firtonea

A venit si comunicarea oficiala de la Grindeanu.
"Sorin-Mihai Grindeanu, ministrul transporturilor și infrastructurii a adus lămuriri cu privire la zvonurile închiderii DN7 Valea Oltului pentru o perioadă de o lună de zile.
Astfel, de luni, 8 iulie și până în 9 august, circulația rutieră pe timpul zilei va fi restricționată. Măsura este necesară pentru facilitarea lucrărilor la lotul 2 al autostrăzii Sibiu – Pitești. Conform ministrului Grindeanu, dacă se dorește construcția autostrăzii, trebuie să fim consolați cu faptul că circulația pe Valea Oltului se va închide pe timpul zilei. Aceste lucrări de defrișare nu se poate face sub trafic tocmai din cauza pericolului enorm la care vor fi supuși conducătorii auto.

La nivel central s-a încercat găsirea unor alte variante însă singura care funcționează este închiderea pe timp de zi. Vorbim de înălțimi înalte, de peste 70 de metri iar arborii care vor fi tăiați riscă să cadă pe carosabil. În cel mai scurt timp se vor comunica și rutele alternative."

Sursa: https://sibiuindependent.ro/2024/07/03/circulatia-rutiera-interzisa-ziua-pe-valea-oltului-restrictia-dureaza-o-luna/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR26er0FNb1Z9_g8UEl279-W9PjM5eFrAy2VJhLcVS6PuzcCPGYNQSKlGz4_aem_BPZnuOB7XSJteXeCmzveFQ

pasa_andrei

Stire preluata si de Biziday.

Circulația pe Valea Oltului (DN7) va fi închisă pe timp de zi, din 8 iulie până pe 9 august. În zonă au loc defrișări necesare pentru construirea unui lot al autostrăzii A1 Sibiu – Pitești.

https://www.biziday.ro/289485-2/

satanistu

De ce intre 7 si 20 in loc sa fie intre 20 si 7?

De ce in plin sezon??

pasa_andrei

La defrisarile astea legale avem nevoie de 1 luna, dar in rest am taiat tara in lung si in lat fara probleme.

gruia88

Probabil este periculos sa defrisezi pe timp de noapte mai ales pe sectoarele acelea inalte , nu este meserie usoara sa tai si sa scoti fiecare arbore care este in drumul autostrazii .

Si asta cu plin sezon nu merge la Valea Oltului , acolo este sezon non-stop este tot timpul aglomerata.

Ca si variante presupun :
1.Valea Prahovei- Brasov - A1
2.Valcea - Targu Jiu - Valea Jiului - Deva - A1
3.Craiova-DTS-Lugoj-A1

marius.firtonea

Eu un singur lucru as vrea sa-l intreb pe stimabilul Grindeanu: dupa ce taie copacii si vor incepe sa excaveze, nu vor fi pericole pentru soferi? Vor inchide DN7 ani de zile pana vor reusi turcii sa carpeasca ceva?

rt25

pai acum inchid pentru defrisare. Probabil vor urma si alte inchideri cand se va munci efectiv. E in mai multe acte. Si probabil tot asa in ultimul moment vor anunta.