News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 21 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Ce le iese pe plus ca opresc lucrarile 3 zile ca sa scoata utilajele si sa faca frumos pt vizitatori?  Atrag muncitori?  Sau dau liber o saptamana la majoritatea oamenilor?

dr4qul4

PR-ul da bine cand esti cotat la bursa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

danutzu_1069

#61127
Ca organizare, la intrarea in tunel poți lua apa, iar la ieșire, pe firul celălalt, te așteaptă înghețată, si ceva mai departe, gratar cu mici sau hotdog

danutzu_1069

#61128
(GPS)

Scris cu albastru este marcată cota caii de rulare.

Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

#61129
@mirceaeliade, nu trebuie sa gândești complicat sau fel de fel scenarii...
Pur si simplu ceva inedit pentru Romania si romani.

Este foarte adevărat ca aveau si un .... colțișor pentru CV-uri, si ceva suveniruri inscripționate PORR, si cred ca majoritatea lucrătorilor erau la fata locului cu familia, prieteni, etc...

costica1234

Am pus cap la cap toate filmulețele de astăzi (nu puține!). Filmarea include și zona dinspre Tigveni unde au început lucrările la celălalt portal.


WebSrc

Mai au de lucru, 50 la suta reprezinta jumatate din lucrari la tunel.

26ld

Chiar nu s-a intalnit nimeni cu Scrio la tunel sa il faca putin de ras in fata admiratorilor sai fanatici legat de termenele fanteziste aruncate anul asta si anul trecut pentru inaugurarea autostrazilor?

AdrianB1

Am facut un tur la sol pe A1 Pitesti-Sibiu si retur pe traseul viitoarei autostrazi. Nu e vorba de progres, ci de ce se intampla in zona si care sunt optiunile pe urmatorii 2-5 ani.

Sa presupunem ca lotul 5 va fi gata anul viitor. De la Curtea de Arges se poate ajunge spre Sibiu pe 3 variante:
- Tigveni-Aldesti-Ramnicu Valcea-valea Oltului
- Tigveni-Salatrucu-Poiana-Manastirea Cornet-valea Oltului
- Tigveni-Salatrucu-Poiana-Titesti-Boisoara-Cainenii Mari-valea Oltului
Ar mai fi o varianta prin Valea Danului, drumul e foarte prost. Nu merita luat in seama, am fost si pe ala.

Curtea de Arges-Tigveni: in stare pe alocuri buna, pe alocuri proasta. Serpentine. Azi era trafic bara la bara. Explica de ce au lansat licitatia pentru modernizare, dar nu va fi util prea mult timp.
Tigveni-Aldesti: nu stiu cum e, nu am apucat sa fac si bucata asta
Tigveni-Salatrucu: drum bun, 90 km/h intre sate, trafic foarte redus pentru ca e aproape fundatura.
Salatrucu-Poiana-Pripoare: neasfaltat, dificil pentru masini uzuale, practicabil pentru un SUV (gen Duster) cu cauciucuri decente, nu de sosea. Am intalnit si un autotren polonez ratacit, a fost dificil sa treaca pe langa masinile care circulau in sens opus, drumul e ingust si virajat si nu exista acostamente.
Baiasu-Manastirea Cornet: asfaltat, bun in general, virajat si ingust, periculos la viteze peste 50 km/h pentru ca te poti intalni cu o masina din sens opus si fiind ingust sunt sanse sa o vezi prea tarziu
Baiasu-Titesti-Cainenii Mari: partial asfaltat, e o alternativa daca e un blocaj pe Valea Oltului, altfel nu prea.

Pe valea Oltului am prins un accident la sud de Manastirea Cornet, dar blocajul era inca 2 km mai spre nord si am stat in blocaj. Chiar si asa, am mers cu 70km in coloana la dus si la intors, decent. Lotul critic este lotul 3, mult mai important decat lotul 2 in opinia mea: pe 3 scutesti o gramada de timp si e esential pentru a folosi loturile 4 si 5  eficient, fara sa ocolesti prin Ramnicu Valcea, unde erau 2 blocaje de vreo 20 min bucata. Fara lotul 2, dar cu 3-4-5 Pitesti-Sibiu ar fi aproape perfect, aia ~30 km de lot 2 cu 70km/h ar fi suportabili, mai ales cu ceva mai multa politie ca sa se evite mersul aiurea si accidentele cauzatoare de blocaje.

Cat despre lucrari, pe 3 se vad doar defrisarile si organizarea de santier de langa Baiasu, care e doar schitata, nu e nimic serios acolo. Pe lotul 2 nu e nimic de vazut, pe 4 se vede frumos si bucata la vest de tunel si devierile de trafic dar si partea de la est, spre Curtea de Arges.

Deci, pana va fi gata lotul 3 nu recomand scurtatura prin Poiana decat daca aveti masini de teren sau nu aveti mila de masini. Am vazut si dubite de 3.5 tone, si 2 microbuze de peste 8 locuri, un ditamai autotrenul, dar nu prea aveau ce cauta acolo si chiar si pentru masini de teren e cam denivelat si cu santuri de la ploi pe partea dinspre Curtea de Arges. Iar in satele traversate erau localnici care stropeau drumul cu apa, praful e un infern pentru ei.

dr4qul4

ai ratat varianta cu adevarat fezabila; CdA-Tigveni-Suici-Jiblea - Centura Calimanesti.
Salatrucu - Cornet sunt 23 de km pe care nu vrea nimeni sa-i faca pe ploaie. Iar drumul ala asfaltat si ingust (pe Valea Baiasului) va fi un santier pt L3. Probabil se va bloca
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Penescu Eduard

#61135
Am plecat astăzi înspre Sibiu de la Pitești și am ales să urmez calea autostrăzii A1.

Am plecat de la viitorul nod rutier Bascov înspre Curtea de Argeș pe un DN7C intens circulat în ambele sensuri (fiind duminică mulți probabil mergeau sau veneau dinspre Transfagarașan /Vidraru /Balea) și am mers mai departe pe drumul Județean 703H prin Valea Danului și Cepari (nu recomand, pentru că drumul este extrem de prost cu multe gropi și denivelări urâte ale asfaltului, dar am ales ruta aceasta pentru că înspre Tigveni știam cum este drumul și am vrut să explorez și alt traseu) Am mers până la Sălătrucu, unde acolo asfaltul se termină și începe o porțiune de drum forestier  de aproximativ 13 km lungime (dificilă pentru o SKODA Octavia) până la Perișani. De acolo mergi pe DJ 703M unde reîncepe asfaltul și cu mici excepții se circulă bine până la Cornet, însă drumul este îngustat pe multe zone, cu multe curbe strânse, iar circulatia în ambele sensuri este imposibilă in acele zone. De altfel și declivitatea este foarte mare in unele zone, ceea ce face imposibilă circulatia mașinilor de transport marfă.

Concluzia este că nu se poate folosi drumul ca alternativă la valea Oltului după finalizarea PS5 si PS4, nici dacă va fi asfaltat si reabilitat integral. Vor fi mari gâtuiri și blocaje de trafic dacă vor circula sute de mașini pe oră pe acolo.

Astăzi datorită unor blocaje pe V. Oltului am fost surprins să număr cateva zeci de mașini (de la Tesla 3 pana la microbuze și dube) care veneau dinspre Sibiu pe traseul ăla. Toti pareau socați de drumul pe care i-a rutat GPS.

O să pun câteva filmări facute ieri din mașină ca să vă dati seama despre ce e vorba.

Aici sunt primele sute de metrii de drum neasfaltat dinspre Salatrucu spre Poiana.

Aici este aproape de intrarea în Tunelul Poiana unde se văd foarte bine și defrișările

Aici este porțiunea de drum de la Băiașu la Cornetu unde asfaltul este bun dar drumul tot îngust rămâne și nu ar sustine trafic intens ca pe DN7

Câteva cifre la final:

Plecare: final A1 București Pitesti (com. Bascov)  18:31

Sosire: Viitor capăt al lotului 3 din Sib-Pit (zona hidrocentrala Cornetu) 20:35

Timp total: 2h4m

Distanță: 84km

Viteză medie: 42km/h


Traseul prin Rm. Valcea pe DN7 ar fi fost de 100km și fără trafic s-ar fi parcurs în aprox. 1h30

tom_sawyer

#61136
Quote from: tom_sawyer on Today at 05:55:08 AM
Quote from: tom_sawyer on May 09, 2024, 09:05:16 PM[CN1068508] Proiectare și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții "Reabilitare și modernizare DJ 703 H Limită Jud. Argeș - Perișani - Titești - Boișoara - Câineni (DN7)", județul Vâlcea




1. Ofertant unic : STRABAG,

2. Asociere : ROMAIR CONSULTING (Leader), OPR ASFALT, VENTOR GRUP CONSULTING,

3. Asociere : BICA (Leader), Automagistral-Pivden, "NVO "TRANSINZHINIRYNG" LLC, EN ELECTRIC PROIECT OFFICE,

4. Asociere : OPTICA SOFIA (Leader), ROADCONSTRUCT, E-ONE HOLDING S.R.L., ROSTDORSTROY,

5. Asociere : ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI (Leader), CONCORDIA CON. STRADE S.R.L., SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA,

6. Asociere : G&M ROAD BUILDING ENGINEERING (Leader), BUILDING DESIGN 2000 TOP,

andreita

ceva timeline pentru modernizare? Ar fi o gura buna de aer :))

age008

#61138
@dr4qul4

Am circulat eu pe acolo vineri cu un Ford Focus. Bucata neasfaltata Paltenu - limita jud. Valcea (vreo 3 km, estimez) e practicabila daca e uscat, daca ploua nu mai iesi daca nu ai ceva 4x4 sau un tractor. Mai ales ultimele sute de metri, unde se lucreaza, sunt cu emotii pentru ca e ingust, in panta si cu curbe, daca vine cineva din fata nu ai unde sa te feresti si nu poti da cu spatele.

dr4qul4

Dar sunt 3 km. Nu 13 +10..  Sau 36 pe dn7d
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,