Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

voicul

^Vad ca in afirmatiile: ce prosti ca fuk PISI6 (pe model romaneste: daca se face de ce se face, daca nu se face, de ce nu se face!) nimeni nu a completat ca PISI 6 nu e ca a fie o descarcare de la PISI 4, ci o legatura moderna pentru RM. Valcea.

Sau poate vreo 100.000 de oameni din zona aia nu merita?
Mai ales ca cei mai multi sunt hackeri!

Deutschländer

^Te rog sa explici, pentru noi prostii, cum "DN 73C, km 44+800 – km 55+000, Curtea de Argeș – Tigveni" (Lot 1)" este o legatura moderna pentru RM?
Ce trebuie este "DN 73C, km 55+000 – km 68+000, Tigveni – Municipiul Râmnicu Vâlcea" (Lot 2)", care aduce A1 Lot 4 mai departe catre RM.
In primul rand acel Lot 1 este o prostie, cand existe deja A1 Lot 4, dar sa faci asta inainte de Lot 2...este incredibil de prost.

Acum e randul tau sa ne lamuresti.

voicul

#61067
Depinde cu ce compari:
Daca compari cu noul aparat de teleportat de peste 100 de ani - nu e mai moderna.
Daca compari cu ce e acum si tinand cont ca sansele sa ajunga macar un DX la Rm. Valcea in urmatorii 10 hai 20 de ani ..., eu asa zic: ca e mai modern: reabilitare, niste 2 + 1 si vreo 2 reconfigurari.

Compara cu Romania acest modern, nu cu Germania. In Romania e modern centura 1 + 1 si giratoriu din 100 in 100 de m, dar si centura prin interiorul orasului - vezi Alesd.


Deutschländer

Tu intelegi ca nimeni nu s-a plans de drum intre Tigveni si Aldesti?
Noi ne plangem de faptul ca se apuca de Tigveni - Curtea de Arges primul. Un drum cu 0 localitati intre cele doua.

AdrianB1

@voicul , drumul 73C e impartit in 2 loturi, unul Curtea de Arges Tigveni, care e redundant cu lotul 4 al autostrazii, si unul Tigveni-Aldesti. Discutia de fata e ca in loc sa faca segmentul Tigveni-Aldesti il fac pe celalalt, care e inutil daca ai autostrada gata pana in Tigveni.

Ca sa ai legatura cu Ramnicu Valcea e suficient lotul 2; mergi pe autostrada pana la Tigveni, cobori, mergi pe lotul 2 spre Valcea. Pe lotul 1 nu ai ce sa cauti cand poti merge pe autostrada pe acelasi traseu. Doar daca e inchisa autostrada ai nevoie de lotul asta.

voicul

Nu, chiar nu. Abia dupa comentul tau + citit articole in detaliu (ca uitasem ca la noi s-a brevetat: prima sapa in santier, si primul camion de asfalt ca mari realizari - 3 zile de weekend se simt).  :dunno: 

Da e corect ce ziceti - au cam luat-o cu cel mai inutil lucru, dar eu vad si asta:
"Pentru lotul 3, Tigveni – Râmnicu Vîlcea, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu spunea că în această vară urmează să fie ținută licitația pentru proiectare și execuție."

Deci ca teoretic licitatia e cu 2 luni mai tarziu (2 luni in Romania pot fi si 2 ani), nu ar trebuie sa impacteze finalizarea inainte de PISI4, deci legatura cu Rm.Valcea.
Faptul ca il fac pe tot nu e un lucru rau, dar da, au inceput de la c*r la cap.

Feri

Mulțumim Radu Ignat!

Autostrada A1 Lot 2 Boita Cornet - zona cu autorizatie construire între kilometri 13+170 și 14+150

interesantul

Oare nu e gresit ca au astupat rigolele de scurgere a apelor pluviale? acum apa se va acumula, infiltrandu-se in sol, respectiv in terasamentul bretelei..
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

danutzu_1069

Poate au pus ceva teava in rigola...
Nu cred ca sunt asa de ageamii

Ionut

#61074
Din păcate cred că ne luăm adio de la orice fel de deschidere pe PiSi5 în 2024. Ieri, 21 iunie, podul peste canal de la Merișani. Încercăm să aflăm detalii, dar pare evident că WeBuild a redus mult motoarele, culmea, fix în punctul ăsta... progresul la două luni și ceva în acest punct (punctul critic de pe Bascov-Mănicești) este aproape inexistent.

Filmarea este disponibilă deja pentru patreoni, mulțumim de susținere!

Dacă aveți o firmă ACUM puteți să ne susțineți prin D177! Dacă aveți o companie plătitoare de impozit pe profit (16%) sau venit (microîntreprinderi, 1-3%) prin Declarația 177, în cazul în care nu ați epuizat plafonul de sponsorizări deductibile pe 2023, puteți să spuneți statului să redirecționeze o parte din impozitul pe profit plătit deja! Termen limită: 25 iunie 2024. Mulțumim!

Coperta, podul peste canal, zona Merișani, punctul critic de pe Bascov-Mănicești, 21 iunie 2024:

marius.firtonea

^^ Nu au pus nicio teava, nimic, au astupat pur si simplu.

mmc0103



Teava se vede clar și in filmarea respectivă.

Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Stai, o sa zică "ce, aia e țeava?, e pai, ce se scurge prin aia?"  :lol:  :lol:

Dar eu as zice, or fi betonat in amonte, sau trece apa si pe langa teava?

Radu1994

 Referitor la podul peste canalul amenajat Arges de pe PiSi5.

 Revizionand clipul lung de acum 2 saptamani postat de Scriosteanu remarc la 1:28:00 discutia despre podul peste canal.
 Reprezentantul Webuild afirma ca asteapta sosirea tablierului metalic pentru luna iulie  si faptul ca este o schimbare de solutie tehnica pe care Scriosteanu o confirma.

 Sa fie asta cauza lipsei progresului in acest punct cheie?
 
 Sunt curios daca mai are cineva informatii.

Ionut

Da, așa se pare, că așteaptă tablierul.
Întrebarea mea este de ce nu e gata elevația pe care să pună tablierul?

Când nu vrei, e ușor să găsești scuze tehnice. Să sperăm că este doar o chestiune tehnică, nu o problemă de dispută.

Vedem ce se întâmplă în iulie. Dacă în iulie nu bagă forjă, e clar. Încă e timp pentru final de an pe Bascov-Mănicești, doar podul este cu semnul întrebării. În rest poate fi gata fără probleme.

Dar restul lotului este exclus pentru 2024.