Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#61005

Video-ul nu este al meu.

Filmare din masina, pe Dn7. In primul minut se observa pe dreapta pe unde va trece autostrada pe valea Oltului. O sa fie spectacol.

voicul

#61006
^Ajuta pe cineva cu ceva exprimari:
O sa fie gatuire!
Comparat cu ... ce, cumva cu:
Mai bine nu faceau nimic ca atunci era bara la bara continua care e diferit de gatuire, avand scuza ca macar ca: cu bara la bara suntem obisnuiti.
Asa o sa fie ceva nou ... gatuire. Ce o sa faca saracii soferi romani? O sa fie luati pe nepregatite ... sa vezi atunci.

Mai bine gatuire decat ce e acum.
Am facut 16h pana la Viena in 2014 ... acum cu gatuirile de rigoare faci 12h cursiv si probabil 13 - 14h mai lejer (DAR, DAR B - Viena sunt 1072 km, deci daca ati merge regulamentar cu 130 cat timp ar lua sau daca e 140 sa nu te opresti la radare ...).
Oare nu e mai bine cu gatuirile actuale?
Deci cu gatuirile viitoare cum o fi?

marius.firtonea

Progres modest pe lotul celor de la Mapa.
Au ajuns cu forajele aproape de cel de-al doilea tunel de la Boita, dar cred ca aici se vor opri pentru ca padurea nu este taiata si nu pare sa existe niciun drum de acces.






















Powered by API/PUM imgur uploader

andreita

au un spor astia de la Mapa... zici ca sunt Aktor sau pizzarotti

gruiarew

#61009
LD2 Margina 20240616











'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

Mai spre Nemeșești:











Nu știu cât de bine se vede coada de pe DN68A:


'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

marius.firtonea

Sper ca e doar o idee creata a vreunui turc pentru ca altfel inseamna un dezastru pentru traficul din Romania.

"Lucrările la ultimele tronsoane de autostradă Sibiu – Pitești sunt îngreunate, conform surselor SIBIU INDEPENDENT, de faptul că Valea Oltului, DN7, este deschisă circulației rutiere. Conform surselor noastre, constructorul a cerut Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere închiderea totală a DN7, zona Valea Oltului pentru a se putea detona anumite secțiuni.

Lucrările ample de infrastructură demarate la autostradă presupun și detonări de segmente de munte. Acestea nu se pot desfășura în siguranță cu traficul deschis pe DN7 zona Valea Oltului.

Conform surselor SIBIU INDEPENDENT constructorii au cerut închiderea acestui tronson. Încă nu s-a luat nicio decizie la Ministerul Transporturilor și nici la CNAIR, dar se discută opțiunea închiderii temporare pe parcursul unor zile sau totală pe o perioadă."

Sursa: https://sibiuindependent.ro/2024/06/17/surse-se-ia-in-calcul-inchiderea-dn7-valea-oltului-pentru-lucrari-de-detonare/

carutasul

păi dacă e vorba de detonări poate vor să închidă 5 minute până se duce suflul, asta e posibil...

stangabriel

Dar curatarea si asigurarea zonei de caderi ulterioare, dureaza enorm. Abia e stabilizata acum zona cu plase si toate cele. Dar era de asteptat sa se ajunga aici.

mdragos

Nu cred ca e asa simplu. Dupa detonare poate trebuie facute verificari, daca nu a cazut o piatra la explozie nu inseamna ca nu poate cadea peste cateva ore. Autoritatile trebuie sa gaseasca varianta rezonabila . A inchide Valea Oltului saptamani / luni e o nebunie.

horatiu.cosma

Este vorba despre vreo 5km între Boița și Lazaret, unde traseul autostrăzii e foarte aproape de DN7. Soluție există, dar presupune costuri suplimentare și deranj birocratic (mutat DN7 pe bucata aia pe cealaltă parte a Oltului, cu un pod peste Olt și folosit barajul de lângă Lazaret). Dar e de muncă. Și cum reacționează MT și CNAIR când e de muncă în plus? La anu și la mulți ani. Sau în limbaj pentru popor, "încă nu s-a luat o decizie".

mdragos

Cred ca Mapa a inceput sa inteleaga in ce s-a bagat .... cum CNAIR e cel mai bun partener , nici acuma nu sunt executate forajele geo ( pentru ca paduri / drumuri access etc ).

GAC

eu stiam ca zona de DN7 unde cad pietre e la sud de Cornetu.
in ceea ce priveste detonarile, se poate doza TNT doar sa fractureze roca, fara sa arunce in aer bolovani.
Daca turcii vor face studiu geo pe bune, nu ar trebui sa fie probleme.
Nu in ultimul rand intre DN si A va mai fi o portiune de padure, deci bolovanii mai mici se vor opri in lastaris.

bZ1-

@GAC o zici cu usurinta si certitudine ca toate pietrele se opresc dar sunt curios daca ai semna pt asa ceva daca ai fi in locul lor?
An de an merg in Turcia in concediu de prin 2013, am vazut podul de la Cannakale crescand cu ochii, la fel si noul inel de ocolire al Istabulului. Impresia ca turcii sunt ageamii la constructii vine dupa acel cutremur dar la drumuri se pricep, chiar bine, zic eu. Eu sunt de acord sa suferim un pic pana ne va fi infinit mai bine.

dr4qul4

Probabil vor exista blocari de pana la cateva ore. Nu ai cum sa dinamitezi stanci cu trafic sub ele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,