News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 12 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Este suficient sa termine bretelele spre / dinspre Bucuresti, giratoriul de sub pasaj, si gata de folosit nodul...
Dar intre timp o sa fie gata si pasajul, la nivel de asfalt, ca tot intreba colegul care citeaza integral o postare de pe aceiasi pagina, Hidroizolatie si asfalt, atat, nimic altceva, dar faptul ca e asfalt, nu este suficient, mai trebuie parapeti, stalpi de iluminat, marcaje, etc.... Mai este pana departe..

Ionut

#60991
Păi ar trebui să termine și cu pasajul, ca să nu încurce traficul. Ideea e să se fluidizeze (cât de cât) traficul, să nu mai fie basculante și restricții și devieri plus utilaje printre vehiculele "civile".

PS: parapete și marcaje pe pasaj nu trebuie, ideea mea e doar să termine cu lucrările majore ca să nu se mai încurce pe-acolo treaba. Parapete și marcaje pot pune cu acces și dinspre CdA. În fine, eu sunt prost că mă tot gândesc la chestii de-astea. Ar trebui să stau în banca mea.

GAC

cu sau fara nodul de pe A1, zona bascov tot aglomerata va fi; doar deschiderea lotului va fi un game changer.

Ionut

Sigur, probabil fix ca tine gândesc și Scrioșteanu, și Grindeanu, și Pistoleanu, și xuleanu.
Că și cu și fără tot dracu ăla e.
Așa că să ședem liniștiți.
Fix ce ziceam, ar trebui să-mi văd de ale mele.

ovicor

@GAC, e o mare diferenta! TOT AGLOMERATA va fi zona Bascov, dar nu LA FEL DE AGLOMERATA! Adica se va imbunatati considerabil fluenta, mai ales pe sensul spre Bucuresti! Sigur, deschiderea pana la Manicesti va muta parte din trafic din giratoriul Bascov, fiind un castig mult mai mare!

dumbravaandrei

Păi la nod la Bascov, lasă valurile alea?  :o nu refac și bretelele cum trebuie?

danutzu_1069

Se refac, bretelele vor fi mai "lipite" de rampele pasajului, numai ca trebuie sa mute traficul pe partea cealaltă, ca sa  lucreze pe actualul traseu.

dr4qul4

O deschidere pana la Manicesti ar fi mana cereasca. Destul trafic merge si spre CUrtea de Arges/Transfagarasan, in special VSD, cand se aglomereaza cel mai mult taficul.
Si 10% din masini daca ar merge spre Manicesti, s-ar simti la Bascov.

Dar chiar si fara utilaje in nodul Bascov, tot ar fi o diferenta. Utilajele alea merg incet, fac manevre si provoaca blocaje. Exact ca la o trecere de pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Ionut

For f* sake. Vorbim de coloana vertebrală pe rețeaua rutieră.

Orice ajută. Doar niște bretele în nodul Bascov. Nodul Bascov complet. Nodul Bascov plus 15 km până la Mănicești. Tot lotul până la CdA chiar dacă nu poți băga camioanele pe DN73C.

Dar tare-mi e că în 2024 nu pupăm (mai) nimic.

costica1234

#60999
Am mai spus și o repet: greșeala flagrantă de la Bascov o reprezintă sistemul de benzi de pe breteaua ocolitoare. Traficul pe sensul Rm. Vâlcea-București este strangulat în centrul șantierului și asta nu face decât să creeze aglomerație până la giratoriul de lângă CF CdA-Pitești (la orele de vârf, desigur). Era atât de natural ca cele 2 benzi dinspre Vâlcea să continue spre A1, iar cei dinspre capitală să fie îngustați la o bandă în zona lucrărilor.

Nici până acum nu înțeleg de ce nu au încercat sistemul 2+1 inversat. :dunno:

Off-topic: acum 2 săptămâni când treceam pe sub grinzile pasajului m-am trezit cu bucățele de beton proaspăt direct pe parbriz și plafon (încă se lucra la consola betonată atunci)... Nu a fost mare chestie, dar fiind cald betonul s-a întărit aproape instant.

danutzu_1069

Probabil ideea a fost ca sa nu se formeze coada lunga pe autostrada, unde multi vin ca berbecii cu viteza mare pe B2 sa se bage in fata...

Stefan01

Știri de pe lotul 4. Video pe canalul de Youtube intitulat MEDIACONSTRUCT.


Feri

^
QuoteAm fost zilele trecute pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭, unde construim primul tunel rutier la nivel de autostradă de pe acest drum de mare viteză pe sub Dealul Momaia din județul Argeș, pentru a verifica, din nou, progresul lucrărilor.

Se desfășoară, in principal, următoarele activități:
✅️ se forează in flux continuu pe ambele fire de tunel, sensul Sibiu-Pitești (Tunel Daniela) şi sensul Pitești-Sibiu (Tunel Alina), 24 de ore 7 zile din 7;
✅️ se execută lucrări de excavații și terasamente pe câteva sectoare aferente traseului autostrăzii;
✅️ se execută lucrări de piloți forați pentru Portal 1 al celor 2 fire de tunel spre Sibiu;
✅️ la structurile aferente acestui lot se execută lucrări de armare, cofrare și betonare radiere, elevații și cuzineți și a început montarea grinzilor pe structurile finalizate;
✅️ au fost realizate 10 din 16 fundații aferente podețelor;
✅️ se execută lucrări hidrotehnice (șanțuri de gardă) între km 84+890 și km 89+680;
✅️ continuă producția de grinzi și predale prefabricate necesare structurilor în organizarea de șantier, fiind realizate, până în prezent, 94 grinzi prefabricate și cca 4000 m2 predale prefabricate.

Antreprenorul are mobilizat în șantier peste 600 muncitori și 190 utilaje.
I. Scriosteanu FB

mike_us

Are dreptate Ionuț aici. E cea mai importantă autostrada (poate cu excepția A0) orice termina ajuta.
Cind WeBuild termina lotul 5 si se muta pe 3 eu zic ca putem zice ca începe sa se vadă "luminița de la capătul tunelului" pentru A1.

ijwtsh

Nu, cand o sa vedem 50% pe PiSi 2, atunci vom putea rasufla usurati. Sper ca e pregatita lumea mental de un nou LD2 care va fi gatuit 24/7 cativa ani, probabil.