Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 61 Guests are viewing this topic.

luchiano

De la Cornet(Tutulesti) ai fix 22km pana la Lazaret(de aici incep 2 benzi pana la Boita pe sensul Vl-Sb), sau 30 km Boita-Cornet(pe sensul asta sunt 2 benzi pe distante mai mici), dar pana la 40km mai mananci ceva paine , nu stiu unde ai calculat tu distanta asta :zen:

Quote from: hefaistos on June 11, 2024, 12:37:34 PMOr sa-mi Sara unii în cap dar... noroc ca lotul 2 nu e critic. Dacă va fi gata 3-ul ramane doar o porțiunea 40km de DN la standarde destul de bune.

hefaistos

Google zice 35.5 de km de la ieșirea actuala de pe A1 pana la podul de la Cornetu. Rotunjit, 40.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

shift2rail

^@luchiano afirma ca ar ramane doar 22 km 1+1 stricto sensu, apoi DN7 devine 2+2 sau 2+1 alternativ...

Razvan.M

Quote from: Cetatean on June 10, 2024, 10:58:14 PM... Ca deja imi miroase a 2030! ...
Parca nu erai chiar amator pe forum. 2030 dpmdv a fost mereu un termen optimisto-realist.
Daca te intrebi de ce am crezut asta sunt 3 motive mari si late mereu:
1. S.F. facut pe genunchi. Ma refer la studiile geo
2. Constructorul e la prima incursiune in spatiul carpato-danubiano-pontic.
3. "Partenerul Serios"™

mike_us

^ Anul asta WeBuild încă are de lucru pe lotul 5. Sa zicem ca in 2025 se muta pe lotul 3. E prima data in România cind construim un lot așa de mare de scump si de greu. Chiar nu va exista nici o problema? Nu vor fi întârzieri de plata din cauza vreunei crize? Deci 2025 - 2029 nu e deloc pesimistic e varianta optimist / realista zic si eu.

Cetatean

@Razvan.M dada,doar ca zisese cineva mai sus de 2028.
Eu 2024 il consider gata pentru ei. Sa-i vedem in 2025!

JohannDB

.......... Bretea de racord A1 "Boița" în giratoriul "Boița" pe DN 7 e la DN 7 KM 251+500........
  Podul de la Lazaret peste Lotrioara, unde se închide/deschide sectorul 2+1, e la DN 7 KM 241+700.
  Intersecția DJ 703M (Perișani, Titești, Racoviță) de la Tuțulești/Mănăstirea Cornet e pe DN 7 KM 217+600...........
  Așadar, la șosea, -cap autostradă giro Boița - int DJ 703M/DN 7 Tuțulești/Cornet avem 33 km + 800 m (!!)   :D  :D ... De la Pod Lotrioara Lazaret la int. DJ 703M/DN 7 Tuțulești/Cornet avem 24 km + 100 m (!!)  :D  :D Dela Lazaret, pod Lotrioara, la giratoriul "Boița", A1 avem 10 km + 100 m  :(  :(     Și ca fapt divers, în perioada asta se lucrează și noaptea la zona Câineni, la asfaltări... Zilele trecute era frezat totul, pe ambele sensuri, de la viaductul Albioara, KM 214 până la podul peste Lotru, de la Brezoi, KM 208 : dezastru......

ijwtsh

De ce se asfalteaza iar? Acum drumul chiar era bun de la Sibiu pana la Valcea.

miahi

Pentru ca a inceput migratia anuala a utilajelor de asfaltat pe Valea Oltului unde este habitatul lor natural pe timpul verii. De ce sa mai treaca o vara in care s-ar putea merge normal pe VO, deja s-a obisnuit lumea cu cozi de 2-3 ore fix in cea mai aglomerata perioada a anului pe acest traseu.

JohannDB

   """.....  De ce sa mai treaca o vara in care s-ar putea merge normal pe VO, deja s-a obisnuit lumea cu cozi de 2-3 ore ..."""   Chiar așa... și de ce să se apuce de reparat versantul la Centura Călimănești KM 3+100 la care de 2 ani nu mai mișcă nimeni nimic, dar se stă la semafor noate/zi....... E un pic of top, dar face parte din deliciile traseului !!  :rant:  :rant:

dargauda

CNAIR-Imagini de pe șantierul secțiunii 4 (Tigveni - Curtea de Argeș) a autostrăzii Sibiu –Pitești!


dargauda


Ionut

Da, v-am zis că alunecă.

V-am zis că o să fie cântec (contractual/birocratic și tehnic) cu consolidările.

vm75

Avem o tara frumoasa, dar cam alunecoasa. Facusera niste santulete dragute acolo, sunt surprins ca s-au rupt :) Se vede si pe A3 Zimbor-Poarta Salajului ca aproape fiecare debleu trebuie stabilizat cu zid de sprijin (piloti forati). Pe lotul Porr sunt multe asemenea zone cu potential de alunecare (inspre CdAg sunt si unele neatacate), probabil vom mai avea surprize. In rest sa notam ca s-au montat primele grinzi spre Tigveni; ca de obicei, Porr are un project management optim, nu depoziteaza grinzile cu anii

Oneinthecrowd

PORR are deja doua structuri cu grinzi si predale instalate. Si mai are 2 ani si jumatate (aproximativ) de contract. Bine asa; nu stam sa ghicim daca reuseste sau nu precum la MARELE CONSTRUCTOR care s-a lacomit mai mult ca pelicanii.