Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Cetatean

No,bun. Deci acuma o sa isi ia astia bani pe suplimentare si claimuri,ca studii geo ca bla bla bla. Era evident de la o posta ca cnair nu s-a deranjat cu studiile. Cim s-a tot scris pe aici. Paradoxul ar fi ca si studiile celelate sa fi fost facute tot de astia...dar na,una e cand lucrezi pentru cnair in doru lelii,care n-are bani de studii si alta cand lucrezi la multinationala...toate ca toate,da ii dam naibii drumu' o data? Ca deja imi miroase a 2030! Nu de alta da la cati km de poduri au...nu-i vad prea bine!

voicul

Da, cred ca poata sa inceapa si PISI2.
Ma astept la mariri de buget si claim-uri ca prim pas, pana la blocarea intrarii in santier si chiar posibil reziliere + alte procese pentru reziliere (daca va fi cazul de asa ceva).
Ce e sigur ca o sa platim, dar nu e sigur ca vedem si PISI2.

dumbravaandrei

Să nu uităm că % pentru rezervele de implementare se aplică unei sume destul de măricele. Probabil că ceva suplimentări pentru stabilizare sau remedieri de soluție se pot acomoda în acele procente.
Plus că, tocmai un sf găunos a permis includerea unor marje de risc mai mari din care poți trăi pe acest șantier.

alecu26

Pentru astia mai batrani, exact pe partea cealalta a Oltului recunoastem locul unde Basescu venea saptamanal la o mega aluencare care a tinut blocat traficul o lunga bucata de timp. Basescu si fesul lui.
Deci da, e nasoala rau de tot zona pe ambele parti ale oltului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

Ce inseamna exact "falie Majora si numeroase sisteme de fracturi"?  Ce se face diferit la un tunel in acest caz?

dumbravaandrei

Depinde mult cum sunt dispuse și friabilitatea materialului din falii. 
Ori pui ancore mai des, ori evacuezi mai mult material, ori trebuie să injecteze mai multă bentonită pentru stabilizare. În cazuri extreme se mută și traseul cu totul, n-ar fi prima dată la un tunel pe rutier.
Din păcate în postarea aia pe LinkedIn nu sunt detalii chiar la nivelul în care să dăm cu presupusul.
Să dea Domnu să nu trebuiască să mute traseul cu 2-3 km mai pe la vest, că până se reia AM abia după 2050 mai apucăm să circulăm pe acolo. Cu o suplimentare de bani (scos din contract și relicitat) te mai întârzii 2-3 ani maxim, nu 10.

hefaistos

Or sa-mi Sara unii în cap dar... noroc ca lotul 2 nu e critic. Dacă va fi gata 3-ul ramane doar o porțiunea 40km de DN la standarde destul de bune.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

Vezi că lotul 3 te lasă pe stânga Oltului iar DN7 e pe dreapta Oltului (la 10m de o cale ferată, cât să nu poți face aproape nimic pe lângă). Este un podeț și un DJ cu curbe la 90° între ele, dar nu știu cât trafic va putea prelua!

GAC

totusi este un pod peste Olt la Cornetu (intradevar nu pare pt camioane), dar exista o posibilitate, mai este si drumul de pe baraj, se poate incropi ceva cu sensuri unice in asa fel incat sa poata fi folosit lotul 3 macar de masini.

marius.firtonea

^^^ Deci nu cred ca este zi in care sa nu fie un accident pe tronsonul acela, iar tu zici ca nu e critic. Mda nu stiu de ce mai discutam de autostrada asta.

BIGRED1984

Se pare ca revine mereu posibilitatea asta, DJ703 H + G, pana la urma se mai face ceva pe Arges, e circulabil acum sau arata ca pe Gmaps? am cautat in urma dar cel mai recent gasit de mine era din 2022.

Deutschländer

^^^^ Podul peste Olt a trecut deja sub CNAIR.

https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/5336-hg05062024dtf-16

Presupun mai ramane ceva timp fara lot 2, dar cred ca este acceptabil, cat timp bucata de DJ703M (incl podul si intersectie cu DN7) sunt reconditionate ca lumea.
Clar, varianta perfecta este Autostrada Constanta - Nadlac, dar Lot 3 conteaza semnificativ mai mult decat Lot 2.

naivu

Ar fi o idee, ce propune @GAC : sens unic Sibiu-Pitesti pe actuala intersectie DN7 cu DJ703M si pod, sens unic Pitesti-Sibiu pe drumul de baraj (Hidrocentrala Cornetu/Strada Barajului) cu iesire la DN7 in Tutulesti (chiar daca implica o trecere la nivel cu calea ferata). Banuiesc ca drumul de baraj si stradutele din Tutulesti trebuie upgradate zdravan!
Sau, chiar daca nu fac sensuri unice, macar sa faca si varianta peste baraj.

shift2rail

^De ce nu ambele sensuri pe DN 7D ( consolidat si modernizat pana e gata lotul 3) intre Perisani  si Caineni?

naivu

1) din câte știu nu ai nod la Perișani, nodul e prevăzut lângă Olt
2) la Câineni vei avea aceleași probleme de conexiune cu DN7 ca la Cornetu