Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

shogom


Dragos_R

#60811
Da, tasari, insa apar in prea multe locuri, toate pe lateral. Terasamentul cedeaza; intrebarea este, sa fie problema de material sau de etape tehnologice ?

shogom

Inaltimea rambleului e mare(de altfel aproape pe tot lotul e asa). Probabil si asta a contribuit la tasari/alunecari in zona muchiilor laterale.

Fara sa am scoala" in domeniu, probabil lianti in materialul terasamentului sau unghi mai bland al taluzului ar fi ajutat.

a.l.x

O filmare puțin mai recentă de la OL10X

A1 Lot5 WeBuild 19.05.2024


Mulțumim !

TibiV

De la @Raducu Popa : AUTOSTRADA A1 | Curtea de Arges - Tigveni | Sibiu - Pitesti Sectiunea 4 | Lucrari 17.05.2024

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Feri

Tot de la @Raducu Popa:
A1 | Curtea de Arges - Tigveni | Sibiu - Pitesti Secțiunea 4 || Comparatie stadiu 15.03-17.05.2024

Ionut

Astăzi, în drum spre casă, m-am oprit la Holdea: ce-a ieșit, video 18 minute, pe Facebook.


GIV

stiu ca e putin offtopic  dar in timp ce urmaream filmarea ma intrebam: pe cine mai supara faptul ca nu se deschide un lot la timp? care au fost urmarile, cine din vre-o institutie  a "platit" pentru faptul ca un lot nu s-a deschis conform contract? a fost cineva tras la raspundere ca intre cluj si bors nici acum nu e gata? pe cine mai supara ca unele loturi din a7 nu vor fi gata conform contract? pe cine o sa mai supere ca margina  holdea nu o sa fie gata in 2026? pe cine o sa afecteze din institutii ca nu se vor lua banii din pnrr pt acest lot? oricum se vor lua pentru altele ce daca nu se vor atrage toate pt care s-au semnat contracte? loturile de pe a3 cu viaducte vor fi gata in 2026? nu postez acest comentariu dintr-o perspectiva pesimista, dar nu vad si alti oameni care sa se revolte asupra celor care trebuie, fie vocal, fie prin voturi ci in ultima vreme revolta e mai degraba indreptata mai mult catre api care incearca sa arate niste lucruri chiar daca modul prin care o face nu stiu daca e cel mai potrivit sa o faca..c

Cetatean

Iti raspund eu cine raspunde,dupa o trecere pe la Cosava astazi...reparata a X oara. Tura asta de maxagro. Prietenii nostri de pe vest.
Degeaba s-au scris aici zeci de pagini deapre ce si cum ar fi trebuit sa se faca pe Cosava,ca nu s-a facut. Si o reparam de 2 ori pe an. Rusine!
S-a stat azi bine in trafic,pe legatura dintre cele doua bucati de A1.

La Timisoara am vazut in org de santier de la umb ca au montat o statie de asfalt. Am vazut si feederul in organizare,semnn ca vor incepe uzura.

raulbogdan23

Quote from: Ash94 on May 11, 2024, 08:21:07 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
11.05.2024625m470m
18.05.2024650m500m
Ramas700m850m

alexa_adrian2001

Daca tot vorbim de tunele pe A1 si nu prea mai avem materiale la ce sa ne uitam, cu riscul ca e putin offtopic, ia sa vedeti ce mai fac italienii:
din cauza panzei freatice trebuie sa foreze un tunel in conditii hiberbarice(sper ca am zis bine). Pentru cine nu intelege italiana puteti folosi captions.


FakeML

Am vazut ca pentru acest proiect sunt cei de la Webuild.
Inseamna ca nu ar trebui sa aiba probleme pe A1 la tunelurile pe care trebuie sa le faca la noi daca stiu sa foreze un tunel in conditii hiberbarice. :lol:
Sper sa nu se prefaca ca nu stiu cum sa faca asa cum fac compatriotii nostrii de uita limba romana dupa 3 luni de stat in Italia.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ionut

Hai să nu ne manelizăm așa... WeBuild au făcut peste tot prin lume tuneluri. La noi (Astaldi) au făcut metrou, fac acum pe coridorul nostru feroviar tuneluri, nu se pune problema să nu aibă expertiză. Putem să spunem orice despre WeBuild, dar că nu se pricep chiar nu putem să spunem.

Nu îmi imaginez că n-ar fi în stare să foreze 1,7 km la Poiana. Problema e cu tonele de consolidări, intrat în rezervele de implementare, aprobări de la CNAIR/inginer... vor fi sigur multe meciuri mai ales că WeBuild pare-se că au cei mai buni avocați de la noi din țară. A se vedea cum au început pe PiSi5 și câte claim-uri (și contestații) au câștigat de-a lungul timpului.

Dar când vor să... WeBuild, they are building.

naivu

^cred că este corect "hiperbaric", "hiper" ca în hipertensiune arteriala, adică peste presiunea atmosferică, ca să împiedice apa să intre în tunel.

mirceaeliade

#60824
Pentru Marginea-Holdea dpdv ai celor de la Bruxelles nu ar trebuie sa se termine lotul la sfarsitul august 2026 pentru banii PNRR?  Nu ca exista sanse ne-neglijabile sa se termine pana in decembrie 2026.

QuotePromisiunile UMB au fost transmise marți, 21 mai la Timișoara, în cadrul Comitetului de Monitorizare Programul Transport 2021-2027, secretarul de stat Ionel Scrioșteanu care răspunde de sectorul rutier menționând discuțiile directe cu patronul Dorinel Umbrărescu : ,,Am avut o discuție foarte aplicată și importantă și cu constructorii importanți prezenți la acest eveniment, români și străini, printre care Dorinel Umbrărescu (grupul de firme UMB), Gabriel Stanciu (Alstom) și Ilker Gülen (Nurol): În ceea ce privește grupul de firme UMB, care are cele mai multe contracte finanțate prin PNRR, am reafirmat împreună că România nu va pierde niciun euro din acest program alocat pentru infrastructura rutieră; În ceea ce privește relația cu antreprenorii, am insistat pe un parteneriat deschis și transparent între beneficiari și constructori, care să ducă la proiecte de calitate, implementate în termenul contractat" – Irinel Scrioșteanu. Finanțarea PNRR pentru infrastructura rutieră reprezintă împrumuturi/granturile, banii nerambursabili sunt pentru infrastructura feroviară. www
Mie mi se pare ca "a nu pierde nici un euro" nu e sinonima cu ca se va termina/da in functie lotul.  Cred ca sunt primele tertipuri verbale pentru reprogramarea deschiderii dupa termenul PNRR.
QuoteProiectul tehnic necesar construirii tunelurilor de pe secțiunea lipsă Margina - Holdea din Autostrada Lugoj - Deva (A1) urmează să fie depus în două săptămâni, în varianta completată, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Acesta reprezintă primul contract pentru tunel de autostradă câștigat de grupul UMB, controlat de Dorinel Umbrărescu. www