Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 72 Guests are viewing this topic.

NicolaeG

Direcția Suici - Calimanesti se poate cu turisme, invers nu. La limita de județe este o panta foarte abrupta în Argeș care nu poate fi urcata cu turismul caci derapează și se face groapa sub roata. Invers se poate caci e mai ușor la coborâre. Am un Volvo S60 de 3 ani și fac drumul acesta pe retur din București de fiecare data. P.S. Locuiesc în Calimanesti și cunosc toate drumurile. P.P.S. Turismele dinspre București pot urma DJ703G + DC14A + DJ703M și ajung la Cornet. Recomandat vinerea după amiaza dacă nu ploua. Scăpați de dealul Negru, Râmnicu Vâlcea și Calimanesti - Brezoi. Vinerea după amiaza scutiti cam 1 ora de mers.

voicul

Pai de ce asa si nu direct pe DJ703H si dupa DJ703H.
Intreb, ca zici esti din zona si sunt putine informatii/video cum sunt drumurile.

Daca ai si o camera de bord cu o filmare sau un prieten tot din zona ... vreo 5000 de vizualizari tot faci  :)

Cetatean

Am facut astazi un drum Orastie - Fagaras si am prins ploaie destul de puternica pe A1.
Zonele unde se schimba panta din acoperis in panta unica sunt adevarate capcane pe ploaie. Ceva nu e bine la majoritatea dintre ele. Prea "sta" apa. Sa fie facute prea din scurt ? Am vazut si mai ok.
Oare sunt sanse daca semnalam asta si la viitoarele carpeli sa refaca zona aia de palier (cred ca asa se cheama) mai bine?

alecu26

Nu o prea poti rezolva din reasfaltare.
Ca solutie inginereasca mie imi place modul de proiectare din Ungaria. Acolo se merge se merge si se trece brusc de la o inclinare la alta.
O improvizatie...e sa se faca niste striuri/șlițuri in asfalt astfel ca apa de suprafata sa dispara cat mai repede...si ajuta si la scurgere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Amintesc și aici pentru că s-a discutat pe paginile anterioare: CJ Vâlcea a scos la licitație pe 07.05.2024 modernizarea DJ 703 H (fostul DN7D).
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=48.msg449849#msg449849

a.l.x

Drum tehnologic portal tunel Câineni


De la Remus Matache, mulțumim!

Feri

Mulțumim OL10X!

A1 - PORR - Tigveni 05.05.2024

aby28

Ce reparatii vor fi facute cand intra Autostrada in reabilitare? Va fi doar reasfaltata sau va fi adusa complet la standard cu parapeti si indicatoare regulamentare etc...

gicu

Dacă se face în baza unui proiect și nu e doar reparație curentă, este obligatorie aducerea în parametrii din normativele actuale. Asta înseamnă garduri, paraeți, elemente antiorbire, etc.

Ca proiectant nu poți semna un proiect nou care nu respectă normativele de la data proiectării.

raulbogdan23

Quote from: raulbogdan23 on March 29, 2024, 04:21:21 PMTunel Momaia

Data Fir 1 - SB-AG Fir 2 - AG-SB
03.10.20230m0m
25.10.2023necunoscut0m
10.01.2024142m80m
15.02.2024314m195m
08.03.2024414m283m
15.03.2024450m307m
29.03.2024491m364m
30.04.2024580m430m
Ramas770m920m


alecu26

@gicu....ia vezi DN 2 la vremea lui cand s-a facut.
Reabilitarea lui A1 pe tronsonul Bucuresti Pitesti e foarte foarte grea. Practic e nevoie de reconstuctie completa. Ar ramane doar coridorul de expropiere.
Cea mai mare greseala de proirctare e proiectarea la nivelul solului fara un mic rambleu, fara șanturi, fara podete.
A1 e permanent inundata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

și nici ăla nu e de ajuns dacă mai vrei o bandă :)
Adevărul e că ar fi foarte utile niște alternative, cum e drumul expres de Târgoviște și poate și proiectatele radiale, e greu pentru mine să spun care dar A1 are atât trafic de lungă distanță foarte mult cât și trafic local (de fapt toată zona până la Pitești cam intră la trafic local). Abia după ce ai avea niște alternative cât de cât rezonabile ai putea probabil începe o refacere pe câte un sens, așa cum zici, cu înălțare și lărgire...   

a.l.x

#60747
QuoteLucrări pe șantierul secțiunii 4 (Tigveni - Curtea de Argeș) din cadrul Autostrăzii A1 Sibiu - Pitești❗️

Au fost săpați 1095 metri la tunelul de la dealul Momaia:
- 625 de metri - galeria dreaptă;
- 470 de metri - galeria stângă.

______________________

Antreprenor: PORR Construct SRL;
Lungime: 9,86 km.;
Durată contract: 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni execuție);
Valoare contract: 1,678 miliarde de lei, fără TVA;
Sursă de finanțare: Programul Transport (PT);
Stadiu actual: 30%;
Termen deschidere: 2027.

#CNAIR

FB-CNAIR

Filmarea


EuroOltenia Info

TeoH9

Merge putin mai greu galeria din stanga, cea de 470m, fata de galeria din dreapta.
In 10 zile au avansat cu 45m la galeria din dreapta (580 -> 625), si cu 40m la galeria din stanga (430 -> 470). Un decalaj de 10%.
In orice caz, progresul e impresionant.

alecu26

Cand incepe urmatoarea etapa?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).