Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 83 Guests are viewing this topic.

oneLess

#60690
3^



Din Vizita domnului Scriosteanu pe Autostrada Sibiu-Pitesti sectiunea 5.

Video republicat de Infrastructura Romania, dar ... bla bla bla povești restul



alecu26

Ca sa intelegem cat e de mare si mult de lucru e si dupa sapatura efectiva: in Polonia de abia acum se deschide tunelul la care au fost utilajele si echipa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

DragosC

Daca termina anul asta pana la Curtea de Arges, presupun ca toti cei care vor merge catre Sibiu o vor lua pe DN 73C pana la Ramnicu Valcea si apoi pe DN7 ?
Nu spera si nu ai teama

a.l.x

#60693
Autostrada cu tuneluri în șantier la Holdea. În sfârșit


Imagini din dronă


Mulțumim Virtual Press !

FakeML

#60694
Am incercat sa-mi dau seama pe unde au ajuns cei de la PORR cu tunelurile.
Asa mi-a iesit mie. La sf lunii Mai/ inceput de Iunie cred cred ca ar trebui sa ajunga cu Daniela la pasajul mare dintre cele 2 fire.
Daniela : 580m
Alina: 430m




Powered by API/PUM imgur uploader

Vlad94

Zicea @tom_sawyer ca la Momaia va dura 2 ani sapatura, 1 an camasuiala si pana la 6 luni instalarea de echipamente. Oare cat am castiga la Holdea daca s-ar prioritiza intai un tub si apoi celelalalt?

TibiV

Tot de la Virtual Press: Șantierul Autostrada cu Tuneluri, Holdea - Margina, imagini aeriene

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#60697
Quote from: Ionut on July 03, 2019, 11:28:10 AM3,44 km limita sectiune E1-Holdea (km 52+780-km 56+220) = SECTIUNEA E2 (cu tunelurile)

Plan de ansamblu cu Sectiunea E2 - zona tunelurilor. Observati cu atentie harta, unde incep si unde se termina tunelurile (observati si viaductul dintre ele). In stanga plansei este inceputul Sectiunii E2 si imediat vine tunelul 1, apoi viaduct, apoi tunel 2. In dreapta plansei se vede sapatura de la nodul Holdea. Finalul lotului 2 Lugoj-Deva este la km 56+220, in sapatura de la Holdea, in locul unde pe vremuri era lasata basculanta rosie.


Profilul longitudinal - calea 1.


^ Evident, plansele astea sunt orientative... sunt "la limita", cat sa poata oferta constructorii. Si-asa cred ca este foarte dificil pentru constructori sa oferteze, dar na, las specialistii sa se pronunte.


Quote from: Archi on April 21, 2024, 01:47:19 PMStructural, daca nu s-a schimbat ceva prin Proiectul Tehnic, vom avea 6 tuneluri forate (3 tuneluri duble). Tunelul mare, de 2 km este de fapt un tunel forat de 1km urmat de 400-500 de metri de cut and cover urmat de alti 500 de metri de tunel forat.

Cu 4 seturi de utilaje probabil 2 se vor folosi pentru forajul segmentului de ~1km iar celelalte 2 se vor folosi pe rand la celelalte 2 tuneluri forate, care insumeaza impreuna 1 km si ceva.

Sunt curios cum va aborda UMB sectiunea cut and cover si daca la final va fi vizibil pargungand tunelul ca s-a folosit alta metoda pe ~500 de metri

Quote from: rocklee on April 19, 2024, 12:33:13 AM(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)

Quote from: rocklee on May 01, 2024, 05:19:07 AM(GPS)


(GPS)



În poze vedem: 5 utilaje Putzmeister (pompe pentru beton torcretat), 3 utilaje Epiroc (foraj pentru introducere explozibil), 5 excavatoare Volvo pentru tunel, 6 basculante articulate.

alecu26

Fac un pariu nebun: nu vin circula full profile pe acest lot in acest deceniu.
100 de Euro (ca 500 ron va fi putin de tot atunci).
Cine pune contra am pretentia sa puna 2 la 1. In grupul meu de prieteni sunt cunoscut ca pierd pariule de genul asta. Asa ca...:)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

@DragosC Daca - nu au nici o sansa sa termine pana la CdA in 2024. Poate dau drumul pana la jumatate, dar atunci nu prea cred ca se schimba ruta spre Sibiu.

Prin toti - te refereri probabil doar la masini pana in 3.5t, pentru ca la cum arata DN 73C cred ca nimeni nu se baga cu tirul pe acolo, decat daca acolo trebuie sa ajunga.

tom_sawyer

#60700
Destul de asemănător cu ce are UMB de făcut (lungimea e identică, în planșa din SF de mai sus porțiunea de 890 m din tunelul mare nu corespunde cu bornele kilometrice, practic s-au "pierdut" 100 m), dar cu un cut&cover de 40 m la mijloc. Pun doar câteva fragmente, merită citit integral. Termenii tehnici pot avea traduceri haioase din cauză de google translate.

Specifics of the organization of the construction of the Považský Chlmec tunnel
February 12, 2016

Tunneling with the new Austrian tunneling method in conditions of flysch rocks is nothing special. However, the two-pipe Považský Chlmec highway tunnel with a length of 2.2 km has exceptionally short deadlines and strict milestones. In addition, the dug tunnel is interrupted in the middle by an excavated part, which on the one hand complicates the process from the point of view of excavation (low overburden, heavier classes), on the other hand it gives the possibility for excavation from other portals. The article describes the way the contractor coped with it, and also describes the current state of the works, the technology of stamping, the deployment of capacities and the organization of the stamping itself.

The first two faces were excavated from the western portal, where the north and south tunnel pipes were excavated towards the east. The other four fronts - different from the investor's original solution - were punched from the middle excavated part of the tunnel (Fig. 3). Originally - mainly due to space reasons - only the concreting of the tunnel in the open pit was supposed to take place here, the excavation was not supposed to take place here. From the central pit, the north and south tunnels were excavated simultaneously in the west and east directions. After the north and south tunnels are punched from the west and center, the capacity from the west portal will be moved to the east portal and will be excavated in the west direction opposite to the ongoing excavations from the center portal in the east direction. The length of the excavated tunnel section from the central portal to the western portal is 1,199 m and to the eastern portal 1,025 m.

Five to six drilling trucks, spraying machines, tunnel excavators and other necessary equipment must be deployed.

First, a significant number of workers must be secured for a relatively short time. For six helmets stamped in continuous operation, this means having a total of 200 workers according to the plan - punchers, gunsmiths, mine electricians and mechanics.

The tunnel machines used for stamping include:

    5 double-carriage drilling vehicles (3 × Atlas Copco Boomer E2C and 2 × Tamrock Axerra),
    5 wheeled front loaders (2 × CAT 966 K, 2 × KOMATSU WA470, 1 × CAT 944),
    6 tunnel excavators (4 × LIEBHER 944 and 2 × CAT 328D LCR),
    5 MEYCO POTENZA spray sets,
    6 dump trucks (4 × CAT 730 and 2 × KOMATSU HM 300),
    2 Normet double-arm platforms,
    1 Normet single-arm platform,
    3 manipulators MANITOU MRT1635.

https://www-asb-sk.translate.goog/stavebnictvo/specifika-organizacie-vystavby-tunela-povazsky-chlmec?_x_tr_sl=sk&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=ro&_x_tr_pto=wapp


The Považský Chlmec tunnel is a highway double-tube tunnel in Slovakia, which measures 2218 meters. It is located northwest of the center of Žilina and is part of the section of the D3 highway Žilina, Strážov–Žilina, Brodno. The construction contract was signed on May 26, 2014, and construction itself officially began on June 17, 2014.

Ceremonial start of tunnel excavation by placing a statue of St. Barbory took place on March 10, 2015 at the construction site of the tunnel's central portal. As of June 5, 2015, a total of 1,127 m in the calote had been minted.

The tunnel was ceremonially broken on January 28, 2016 and handed over to use in full profile on December 2, 2017.

sk.wikipedia.org/wiki/Tunel_Považský_Chlmec


https://www.hochtief.cz/en/our-projects/reference-projects/transport-and-pipeline/d3-highway-section-zilina-strazov-zilina-brodno

yetiman

@alecu26 - asta cu sfarsitul deceniului e cu dus-intors  :lol:
Dupa unii se termina la 31.12.2029, dupa altii la 31.12.2030.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

hefaistos

Oricum vorbim de 5 ani juma' sau 6 juma'.
@alecu26 nu e cam mult? Te gandesti la reziliere?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Konter

"𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗸𝗺 𝗱𝗲 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗳𝗼𝗿𝗮𝘁 𝗹𝗮 𝗻𝗶𝘃𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮

✅️ avem 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗸𝗺 𝗱𝗲 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗳𝗼𝗿𝗮𝘁, fiind executați în total 1013 metri pe ambele fire, din care 580 metri de tunel pe firul ieșiri din tunel, sensul Sibiu-Pitești (Tunel Daniela) şi 433 metri de tunel pe firul intrării în tunel, sensul Pitești-Sibiu (Tunel Alina);
✅️ a fost realizat primul tunel intermediar care va fi folosit ca pasaj pietonal între cele două fire de tunel Alina și Daniela sau cale de evacuare după darea în trafic;
✅️ în ceea ce privește zona nisipoasă de pe tunelul Daniela, a fost depășită cu bine și urmează ca în perioada următoare să fie depășită și pe Tunelul Alina;
✅️ se execută lucrări de excavații și terasamente pe câteva sectoare aferente nodului rutier Țigveni;
✅️ a fost finalizată forarea, armarea și betonarea celor 20.500 ml de piloți necesari structurilor aferente acestui tronson de autostradă și a început execuția piloților necesari unuia dintre firele tunelului;
✅️ au fost realizate 7 din 16 fundații aferente podețelor;
✅️ au fost turnați 41.000 mc de beton necesar structurilor;
✅️ au fost finalizate drumurile tehnologice;
✅️ continuă producția de grinzi și predale prefabricate necesare structurilor în organizarea de șantier, fiind realizate, până în prezent, 32 grinzi prefabricate și cca 3000 m2 predale prefabricate;
✅️ continuă lucrările de forare, armare și betonare a piloților cu diametru mic pentru îmbunătățirea terenului de fundare, fiind realizați în proporție de 85%;
✅️ se execută lucrări hidrotehnice (șanțuri de gardă) între km 83+600 și km 90+260;
✅️ continuă relocarea rețelelor de utilități publice de gaz, electricitate, canalizare și apă menajeră.

Antreprenorul are mobilizat în șantier un număr de 590 muncitori și 185 utilaje, iar lucrările vor continua și în perioada sărbătorilor de Paște. La execuția tunelului, se lucrează 24/24h. Mobilizarea este bună, iar avansul față de graficul contractat este în creștere. "

Sursa:https://www.facebook.com/share/v/T9LGkCvxa9kBcAYX/?mibextid=WC7FNe

alexV

Quote from: hefaistos on May 02, 2024, 09:40:06 PM@alecu26 nu e cam mult? Te gandesti la reziliere?

Sau mai rau, tinand cont de stilul dovedit al acestui constructor: dam cu cupa si apoi vedem daca tine dealul. Sau dam cu cupa si vedem daca rezista magistrala de gaz.

Căști in tunel anyone?