Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 85 Guests are viewing this topic.

davyl

#6030
Excelente stirile ionut. Multumim pt. partaj. Pana la urma, desi sunt intarzieri, situatia nu-i atat de neagra.

Cumva cand se vor face filmari, eurocopter va survola si segmentul Nadlac-Arad ca sa surprinda si cele 2 loturi (fost Romstrade si Alpine) sau se va ocupa numai cu segmentul de la Sibiu spre Lugoj?

Eu m-as bucura sa preia UMB lotul ala... Au dovedit ca pot lucra repede. Pana una-alta, si-n ciuda tuturor comentariilor privind pe regii asfaltului din Romania, UMB este singura companie care a terminat in Romania un segment de autostrada mai repede decat era stabilit... QED  :D

alecu26

Quote from: Ionut on April 04, 2013, 06:26:12 AM
Quote from: alecu26 on April 03, 2013, 10:38:04 PM
UMB sau Astaldi? oricum nu am prea inteles faza cu pariul.

Pariu pentru ca e ca la poker cand pariezi pe blind, fara sa stii ce carti sunt pe masa. Adica nu prea ai de unde sti ce a facut Romstrade acolo, chiar daca o sa se faca nu-stiu-ce expertiza. Oricum o dai, va fi un pariu sa preiei acel lot.

aaa....am inteles acum.

Cred ca o sa fie doua categorii de preturi: unele mari de la firmele straine (daca vor fi) sa acopere aceste necunoscute, si unele foarte mici de la firme romanesti.

Poate pe la mijloc sa fie niste nevinovati spanioli, care au aterizat si ei pe aici, care sa se trezeasca ca au treaba exact ca spaniolii de pe locul 1 de la Tm-Lugoj.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

davyl

alecu26, grozav comentariu... :) N-am mai ras cu o asa pofta de multisor!

alecu26

pai sunt cam satul de aceste firmulite spaniole de care nu a auzit nimeni. Inteleg ca in Spania nu este de lucru, dar, nici noua nu ne fac bine, mai ales ca au si obiceiul s conteste.

Iar daca casiga cu preturi mici, si sunt primele proiecte in Romania, este foarte posibil sa dea bir cu fugitii cand observa ca sunt sanse sa iasa pe minus.

Piata spaniola a fost o piata speciala, inchisa, in periaoda de boom economic bazat pe fonduri europene.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

@davyl - Eurocopter nu va zbura deocamdata pe zona Arad-ului, fiind distanta mare si vremea asta schimbatoare ce poate produce multe surprize la un drum asa lung peste Apuseni.
Acolo in zona e sebba care se ocupa deja de organizarea unei noi filmari cand vremea o va permite.
La Cluj si azi ploua continuu,( de mai bine de 30 ore......)incredibila e vremea asta si sunt 6 grade.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

isotech_ro

#6035
Quote from: alecu26 on April 04, 2013, 10:33:42 AMpai sunt cam satul de aceste firmulite spaniole de care nu a auzit nimeni. Inteleg ca in Spania nu este de lucru, dar, nici noua nu ne fac bine, mai ... Piata spaniola a fost o piata speciala, inchisa, in periaoda de boom economic bazat pe fonduri europene.

mare dreptate ai !!! la la cele mari spaniole ( bineinteles crescute in eprubeta ) intra FCC ( un soi de frankenweenie sau frankenstein al constructorilor, dar cu pretentii  :lol: )


alecu26

Quote from: isotech_ro on April 04, 2013, 11:22:33 AM
Quote from: alecu26 on April 04, 2013, 10:33:42 AMpai sunt cam satul de aceste firmulite spaniole de care nu a auzit nimeni. Inteleg ca in Spania nu este de lucru, dar, nici noua nu ne fac bine, mai ... Piata spaniola a fost o piata speciala, inchisa, in periaoda de boom economic bazat pe fonduri europene.

mare dreptate ai !!! la la cele mari spaniole ( bineinteles crescute in eprubeta ) intra FCC ( un soi de frankenweenie sau frankenstein al constructorilor, dar cu pretentii  :lol: )

nu numai ei. FCC a cumparat Alpine. GrupoAcs a cumparat Hochtief, care cam este cea mai mare firma de constructii din lume. Si sigur mai sunt exemple.

Pe langa acestea mai sunt altele zeci.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


FRS

Legat de STRACO, respira bine, fiindca au facut o plata marisoara la un subantreprenor mic (asa ca mine).

ciprebbe

^^^ Iara vorbeste Soava......
Nu stie nimeni in ce zona a tarii mai merge in curand? sa vedem ce autostrazi mai are in plan si pe acolo.
Asta pe unde merge aceeasi placa o foloseste.
Sa dea D-zeu sa ai dreptate ministrutule, si sa mergi de la C-Turzii( si nu Turda) spre Sebes pe valea Muresului ( traseu mai lung dar mai usor de construit) pana in 2016 si-mi schimb radical parerea despre tine, insa nu deblochezi CIV, nu deschizi noi santiare ( in atatea luni de guvernare) deci sincer nu te mai cred.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: isotech_ro on April 04, 2013, 03:11:25 PM
Quote from: Pellady on April 04, 2013, 02:41:48 PM
,,Autostrada Sebeş – Turda este finanţată din fonduri europene, ceea ce înseamnă că în proporţie de 85 % din investiţie vor proveni din surse europene. Mai mult decât atât, am găsit o formulă pentru a finanţa această autostradă din alocarea financiară pentru 2007 – 2013, cea ce înseamnă că va trebui să o finalizăm până la sfârşitul anului 2016, ca să beneficiem de facilitatea M plus 3.

Tronsonul Sebeş – Turda va avea o distanţă de 78 de kilometri şi în acest moment avem la dispoziţie următoarele trei luni, a început deja de vreo două săptămâni, refacerea studiului de fezabilitate, ca să transformăm drumul expres care era proiectat iniţial pentru Sebeş – Turda, în autostradă.


alo, mai nenea avocat !!! mai lasa dracu petardele si focurile de artificii avocatiale .... mai intii deblocati POS-T, finalizati A1, apoi veniti cu povesti vinatoresti despre alte finantari in cadrul acestei linii de finantare ... mai este unul in structura "paralel" care crede ca vinde transformatoare

oricum....credeam ca suntem la limita bugetului, ca altfel se licita si Deva-Lugoj ??? sau nu?

Nu pot sa-i zic ca-i lipsesc intentiile, chiar bune. Acum trebuie sa intelegeti si voi, ca fiecare ministru trebuie sa-si lase o amprenta personala. Nu poate sa calce 100% pe urmele predecesorilor. E sub mandria si psihologia noastra romaneasca.

Pe de alta parte, o asemenea legatura, facuta acum sau oricum repede, va ingropa definitiv TgMures-Bv....sau chiar si Campia Turzii-Tg mures.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

penad2007

Cine e Sova? Unde lucreaza? E cumva vreo" sursa secreta" :lol:

Goldmund

Bun gasit!
Dupa cum multi stiu deja, eu sunt nebun dupa infrastructura,
de aceea ma aflu peste tot acolo unde exista informatii serioase si care conteaza.

Ionut

@penad2007: LOOOOOOL ce tare a fost asta cu Sova. :lol: Te asigur ca toate sursele noastre secrete au 10 clase peste Sova, cel putin la nivel de informatii legate de infrastructura, oricat de ministru ar fi el. Sau ce-o fi, ca tot nu stiu daca e ministru sau nu. Sincer, daca Sova zice X si o sursa secreta zice pe dos, eu cred sursa secreta.

@Goldmund: bine ai venit! Enjoy! :cheers: