News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alecu26

Turnat beton in forme e ceva elementar. Grinzi prefabricate...se cam fac in fabrica.
E un risc asumat producerea grinzilor in santier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

#60241
Ar trebui explicat ( încă odata) ca nu e vorba de niște simple bucăți de beton cu fier în ele. Armatura se pretensioneaza.  Adica fiecare fir de otel beton este întins cu o anumita forța, calculataxde proiectant. Iar betonul trebuie turnat fără întreruperi sau discontinuitati. Orice abatere poate duce la fisuri sau torționari torsionari ale grinzi. Adică grinda iese strâmbă.
Dacă se intampla asta nu se poate corecta, grinda e buna de aruncat.
Asa ca turnarea se poate face și pe șantier, cu o fabrica mobila dar e recomandat sa se facă intr- o hala. UMB a spovedit dovedit contrariul cumva, dar dacă te uiți la fabricile lor răzbate din ele disciplina tehnologica.
În concluzie, nu evorba atât de fabrica ci de asigurarea calității prin respectarea procesului de fabricație.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

nici eu nu am zis că e ușor, dar cred (sper)  că e administrabilă treaba. Evident nu vreau să mă bag în treaba altora care știu mai bine, dar dacă alții au reușit să o ducă la capăt (că nu e doar UMB, care și-a cumpărat utilaje nou-nouțe și care în general are disciplină tehnologică, dar au mai făcut și alții, și Alsim, parcă și Pizza pe A10 deci până la urmă le rezolvă ei... )

alecu26

Sunt destule probleme si la grinzile UMB dar el nu apar intotdeauna public. Sau niciodata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

a.l.x

Autostrada A1 Lot 2 Boita Cornet- tunel Caineni - vizionare zona


Mulțumim Radu Ignat !

Cetatean

Am vazut astazi pe A1,vreo 12-15 microbuze UMB care mergeau spre vest. Nu stiu daca la Tm sau la autostrada. Si 2 trailere cu utilaje pentru imbunatatire teren.

dorum

#60246
Organizarea de la TM este mult prea mare doar pentru centura,care ar trebui sa fie gata in vara... ma gandesc ca poate birourile si containerele de cazare le vor avea aici si pt autostrada. Sau poate doar birouri proiectanti, ingineri, sefi, distanta e totusi de 80km. Insa 75km de autostrada... nu stiu, eu fac 50min pana la lucru in TM, asa ca un 45 min de la TM la A1 Margina-Holdea ar fi rezonabil.

voicul

E posibil sa ai dreptate, dar au si marit numarul de oameni la 500 pe Centura Timisoara

reed

UMB sa speram că da proiectarea și se apucă și ei .E multã muncă și la tunelurile lor

rocklee

acele microbuze UMB le-am vazut si eu ...cand veneam azi  de la Sibiu  :o

pasadia

Apropo de filmarea de mai sus - conform hartii acolo e prevazut un tunel lung de 1,6km. Dar tot timpul m-am intrebat daca nu era mai ieftina succesiunea tunel-viaduct-tunel pentru ca pin zona de sub valea aia ingusta tunelul va fi aproape la suprafata. Si la sud si la nord sunt prevazute viaducte, nu imi e clar daca linia rosie nu putea fi usor ridicata in zona ambelor viaducte.

csebi24

Uitandu-ma la video aceeasi intrebare am avut-o si eu, daca e tunel pod tunel, din ce zici tu e doar tunel. Se poate ca in zona de vale sa fie tunel cut & cover? Aici oricum cred ca mai bine ne poate raspunde un coleg cu exprienta in proiectare.

bim14

Aveti idee daca este pe undeva online proiectul tehnic de pe lotul 4?
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

alecu26

De pe google cu niste cote foarte aproximative avem 355 m pe DN 7. Gabaritul de libera trecere si grondzile...inseamna inca vreo 9metri. Deci 364 la linia rosie. Tunelul mai are 5.5 gabarit si vreo 1.5 metri de strucrura...deci inca 7 metri...deci 371 metri.
Cota pe drumul ala comunal pare la 381 de metri. Deci raman vreo 10 metri acoperiere. La tunel.
Poate un tunel spart in doua cu viaducte mult mai inalte ar fi fost mai eficient.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Anonymous Rider

Despre microbuzele UMB,... s-au întors oamenii la lucru; lucrează 4 săpt. în 3 schimburi, apoi au o săpt. liberă, și probabil vor continua așa.
După ce "matură" centura TM și fac grosul (probabil prin aprilie/mai), se mută parțial/treptat pe LD2, unde ar trebui să aibă terenul "curat" și ceva drumuri de acces pregătite.