Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 37 Guests are viewing this topic.


mike_us

S-a updatat harta cestrin pe lotul 4 s-a ajuns la 20.53% lotul 5 la 61.24%.
Ajunge PORR anul asta la un 40%?  :)

alecu26

Conteaza si cum au facut preturile pe care se face decontarea. In mod normal ca sa ai cashflow pozitiv pui primele lucrari foarte foarte scump...si de aceea si aceste procente mari de progres. (Plus ca in astia 20% avem si proiectare ei organizare de santier...care nu vor mai fi pe viitor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

Este perfect fezabil 40% in Decembrie pe Lot 4; de fapt ar fi pacat sa nu fie.
1. Tunelul poate fi strapuns;
2. Avem deja pilonii pentru 2 viaducte in lucru - in 2-3 luni va fi nevoie de grinzi;
3. Un al treilea viaduct e la nivel de rediar, deci la toamna vom putea discuta de grinzi si aici;
4. Fabrica de grinzi pare instalata, deci va incepe sa produca (si nu cred ca se vor strange stive de grinzi prea mari);
5. Prin vara poate sa inceapa si pregatirea de custi de armatura pt camasuiala.

Deci nu vad de ce nu ar ajunge la 40% in Decembrie. Vremea a fost superba, o adevarata primavara timpurie. Chit ca ar fi sa dea un viscol in martie, nu va produce prea multe pagube.

danutzu_1069

Interesant este ca fabrica de grinzi este... dincolo de tunel... iar majoritatea podurilor sunt dincoace de tunel...
Iar pentru cine a fost pe DN73C de la Curtea de Arges la Tugveni, se stie ca drumul este destul de ... anevoios cu niste curbe stranse.... Oare un tunel ar fi gata strapuns (nu neaparat camasuit) pana cand va fi nevoie de grinzi?

alecu26

Nu. Vom vedea cateva poduri cu infrastructura gata asteptand grinzi
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

Constructorul a estimat primavara 2025 pentru strapungere (sau finalizare sapatura eun pic neclar) tuneluri. Nu inteleg ce vorbiti. Chiar stiti mai bine dacat cei ce sapa acolo?
Lucrarea se va termina "la termen", adica in 2026, asa cum obisnuieste PORR.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

@alecu26 , asteptand grinzi care o sa ajunga, cum?
Nu-mi dau seama daca, per ansamblu, estevposibil ca sa tranziteze grinzile prin tunel (in ideea ca unul o sa fie strapus, iar ca structura asa cum este acum). Si aici ma gandesc mai mult la drumul de acces la tunel. Poate sa fie la nivel de pamant compactat..
Poate ne ajuta @JohannDB , daca pe actualul DN73C se pot plumba cu grinzile..

alecu26

Prin tunel, da.
Probabil dupa ce se sapa a doua treapta...sau poate chiar dupa ceva betonari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

a.l.x

Defrisari autostrada A1 Lot 2 Boita Cornet


Mulțumim Radu Ignat !

alecu26

Pe acolo trebuie facuta autostrada? Vai de capul meu! :o
Nu vreau sa fiu in locul alora de vor lucra pe acolo.
In sus padure...nu ai pe unde misca. In jos oltul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Porr are destul timp sa mute grinzile prin tunel. Chiar si dupa betonarea completa, tot mai au instalatiile de ventilare si semnalizare.

E normal sa aiba fabrica de grinzi la Balteni. Acolo pot face o organizare decenta, ceea ce langa DN73C ar fi fost imposibil (acces anevoios). Si oricum au nevoie de grinzi si in partea aceea: la iesirea din tunel spre Balteni au un pasaj destul de lung, nodul si podul acela peste cotul Topologului (dubla traversare daca nu modifica albia, care este destul de adanca).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess

^ Nu cred că e interzis să-și mai facă încă o fabrică de grinzi dacă-i costă mai ieftin decât plimbatul !

alecu26

Mai incet cu fabricile de grinzi...ca nu e chiar asa usor.
Au facut prima grinda in fabrica actuala?
De ce zic ca nu e asa simplu: si Retter pe A7 in final.nu merge fabrica asa cum trebuie si produce si aducr grinzi si din alta parte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

înțeleg că nu e la îndemână oricărui "Dorel" sau că au făcut-o mai pe ieftineală și nu merg unele componente cum trebuie, dar zic că până la urmă ar trebui să o dreagă, mai plătesc o consultanță, mai schimbă niște componente... Sau nu? Adică mă gândesc că totuși a face grinzi e ceva elementar în construcții...