Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 30 Guests are viewing this topic.

mike_us

Pe google map acum din capitala pina in Nădlac 620 km in jur de 7 ore jumătate. In 2026/27 cind o sa avem PiSi lot 5 si 4 + lotul UMB gata cu cit credeți ca se va reduce timpul? O sa fie ceva semnificativ chiar si fără loturile 2 si 3?

pasadia

Lotul 3 e cel important. Îmi e frica chiar că strict lotul 4+5 nu vor reduce deloc timpii.

Iar lotul UMB poți considera că va reduce timpul cu 10minute minim. Reducerea fiind mult mai mare la vârfurile de.trafic, evident.

voicul

#60152
30 - 45 de minute, dar Google pune viteza de 110 pe A.
Daca mergi cu 140 si nici nu opresti, probabil ai putea scoate in vreo 5.30h distanta. (iti imaginezi singur cat de greu ar fi fara opriri). Hai sa zicem totusi de la 6h in sus.
Conteaza si de unde pleci din B si cat de repede poti iesi pe A0 - poti castiga 15 - 30 de minute doar de aici.





mike_us

Quote from: pasadia on February 07, 2024, 07:51:26 PMLotul 3 e cel important. Îmi e frica chiar că strict lotul 4+5 nu vor reduce deloc timpii.
Asta e bine ca lotul 3 e mai important. Sunt mult mai multe șanse sa termine WeBuild decit turci lotul 2.

costica1234

Că tot se vorbea de grinzile de pe PiSi5. O prietenă mi-a trimis acum clipul de mai jos. Cel mai probabil astea ajung la podul peste râul Vâlsan.


mirceaeliade

QuoteCompaniile care se ocupă de construcția autostrăzii [Loturile 2 și 3 ale Autostrăzii A1 TransCarpați] susțin că localnicii nu vor să muncească în ciuda salariilor care încep de la 1.000 de euro net pe lună și pot ajunge până la aproape 2.000 de euro, plus alte beneficii.    ,,Suntem nevoiți să facem recrutare pe raza a două județe - Vâlcea și Sibiu. Problema este că nu găsim oameni dispuși să vină pentru programul, mai degrabă decât pentru salarizarea care se oferă în zona autostrăzii. În acest moment se lucrează 10 ore pe zi, orele suplimentare se plătesc. Avem în acest moment de lucru cu utilajele, zonele atacate fiind greu accesibile. Oamenii, și dacă ar fi pentru muncă necalificată, tot nu vor să vină la lucru, din păcate. Personal, cred că este mai degrabă vorba de lene, decât de bani. Fiindcă salariile sunt destul de bune, peste media pe țară", a declarat pentru un post local de televiziune administratorul unei firme care se ocupă de defrișare pe Lotul 2 Boița-Cornetuwww

costica1234

La Bascov s-au finalizat toți pilonii iar acum se trece la grinzile de legătură. Sunt curios cum vor devia traficul în câteva luni când trebuie să monteze cele 8 x 5 = 40 de grinzi. O soluție ar fi amenajarea bretelei de intrare pe autostradă (cea de lângă canal și dinspre București).


rebel

Probabil noaptea cum au facut la A2 cu A0 cu inchidere de circulatie cateva ore si deviere prin oras..

Ash94

#60158
Salutare tuturor, ma bucur sa pot interveni pentru prima data pe forum cu o veste buna :)

Cei de la PORR au turat motoarele la tunelul de pe PiSi4 si au atins borna de 500m excavati.

QuotePORRienii noștri au înregistrat un #PORRgres semnificativ, echipa de la tunel finalizând, cu succes, excavarea a ½ kilometri din tunelul ce străbate autostrada Sibiu-Pitești, lot 4.

Nu e clar din postarea lor, dar probabil se refera la progresul aferent celei mai inaintate dintre galerii.

Sursa: pagina de LinkedIn Porr Romania PS: in postare apar si 4 poze din tunel.

a.l.x


dumbravaandrei

WOW!!! Chiar mega wow! Da, nu precizeaza daca e vorba de o singura galerie sau de ambele (celalata parca avea un defazaj de 100-150m), dar e wow progresul si pentru o singura galerie. Daca la una e la 500m si la cealalta la 400m+, chiar e mega treaba! 

a.l.x

QuoteLotul 4 al Autostrăzii Sibiu – Pitești este construit cu sPORR de către echipele PORR România.
  🏗�La final de ianuarie, stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 20.5%. 🔼 📆

 Calendarul lucrărilor este promițător, cu termene de execuție clare care ne aduc mai aproape de: 🚧februarie 2024 – finalizarea instalării liniei de execuție prefabricate, cu planificarea producției primei grinzi.
  În total sunt necesare 680 de astfel de grinzi.
  Pentru ca lucrurile să se miște eficient, 600 dintre acestea vor fi produse etapizat direct pe șantier.

🚧aprilie 2024 – relocarea DN73 C

🚧iulie 2024 – relocarea utilităților din zonă 👷♂️

  În iarna lui 2025 vor fi finalizate cele 12 structuri necesare, iar la tunel motoarele sunt pornite 24/7 🕑.

 Din estimările noastre, străpungerea totală va fi completă în primăvara anului viitor. 🌟














Powered by API/PUM imgur uploader

Linkedin-PORR Romania

danutzu_1069

Mda, se vede departe... gaura de intrare...
500 m din 1300 m mai mult de 1/3...
Dar, sa nu ne aventuram in pronosticuri....pentru ca subteranul poate fi plin de surprize (neplacute).

"Din estimările noastre, străpungerea totală va fi completă în primăvara anului viitor." Asta zic eu ca este termen cu rezerve mari... pentru ambele tuneluri.
O sa vedem cand se apropie de iesire.... pentru ca acolo trebuie sa faca aceleasi structuri ca la intrare (portaluri)

horatiu.cosma

În ianuarie anunțase CNAIR că sunt la 140 de metri la galeria mai avansată, ar fi un avans de vreo 10 metri pe zi, chiar wow. Înseamnă că au dat de teren numa bun, nici prea moale ca să nu fie nevoie de umbrelă de micropiloți și alte consolidări, nici prea tare ca să avanseze greu cu dinamită.

Ionut

Nu ziceți hop până nu săriți gardul. În cazul de față până când ieșiți în partea aialaltă a Momaiei.