Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 63 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Legat de descărcarea A1 în acel DJ pentru mașini mici.
Multă lume prea optimistă pe aici zic eu.
Dacă se reabilitează trecerea acelui DJ spre Valea Oltului, eu zic că poate noaptea, cu trafic mai redus, va fi o opțiune.
Ziua, nu știu zău.
Gândiți-vă că orice nene care face un viraj stânga spre casă ține coloana în spate pe loc.
Valorile de trafic plus terenul plus limite de viteză cred eu că vor însemna că destul de mulți vor merge tot pe DN73C.
Mai degrabă ar trebui refăcut acest DN73C plus o centură Vâlcea (cum apare pe harta API).
Gândiți-vă și la localnici, ce facem, poate dura peste 2-3 ani până sparge Astaldi spre Valea Oltului lotul 3.
Băgăm tot traficul de A1 pe un DJ?
Ar fi o lipsă de planificare zic eu, tot e nevoie de DN73C.
Partea bună e că timp ar fi, partea proastă e că dacă nu se începe procesul curând pentru DN73C, ne luăm Dustere să trecem DJ-ul nereabilitat :D

shift2rail

^ (cel putin din filmele postate de pasionati) DJ 703G arata mult mai bine decat DN 73C, intrebarea este daca, dpdv legal, poate fi separat strict traficul usor vs. greu intre cele doua alternative.

danutzu_1069

Adica cum? Crezi ca e greu sa puna la intrarea pe DJ un indicator care sa interzica MTMA mai mare de xT?

nohablaespanol

Exact, cu siguranta ar fi limitat traficul greu, probabil la 7.5t.

Cat despre canalizarea traficului de pe A1 pe un DJ puternic virajat, eu vad asta chiar cu un optimism precaut.

Pe acel DJ ar trece totusi doar traficul usor de lung parcurs (intre Muntenia si Ardeal). Nimic altceva. Iar daca ne gandim la traficul care se descarca azi de pe A1 si continua spre Dealul Negru, la Bascov, ma hazardez sa spun ca maxim 25% din acel trafic se incadreaza in categoria de mai sus. Restul este trafic local, trafic cu O/D in zona Valcea/Horezu/Calimanesti, trafic greu.

Cred ca 90% din timp va duce traficul respectiv intr-un mod decent.

voicul

#60064
Se vor face 3 rute (chiar 4) si traficul nu o sa creasca de 3 ori in 3 ani.
+ 50 - 70% va ramane pe DN7 pentru ca: tiruri + autocare + Valcea + spre Tg.Jiu.

+ desi nu pare -
1. alternativa prin Craiova devine viabila, pentru ca maxim la anul e gata tot Dx12.
2. A13 e posibil sa se faca, ceea ce face viabil si drumul prin Brasov spre V
Deci se mai rupe niste trafic si pe aici.

O sa fie putin mai bine fara dubiu (daca nu chiar bine).

GIV

oare cati angajati pe un schimb (se lucreaza non stop, nu?) are porr alocati la tunel la cele  2 galerii?

Ady_ro

#60066
au inceput lucrarile de defrisare pe lotul 2 sibiu pitesti

GIV

au venit turcii..cata frunza cata iarba :lol:  :lol:

trex

Quote from: Ady_ro on January 16, 2024, 10:05:49 PMau inceput lucrarile de defrisare pe lotul 2 sibiu pitesti
[...]

Se da startul la trafic de cosmar pe acel tronson de DN7 pe Valea Oltului. Ma gandesc ca nu va fi usor in urmatori 4-5 ani.

interesantul

Quote from: Telvanni on January 15, 2024, 09:34:00 PMApropos de ventilatie, aceasta cum se face?
Se introduce aer proaspat in zona in care se sapa?

Se trage prin tubul de aeraj aerul viciat afara, si prin aspirație prin tunel se înprospateaza aerul. Unde se discuta de presiune aer se discuta pentru utilaje.
Cand va fi gata instalația de aeraj si pusa in funcțiune daca vei sta in gura tunelului cu o lumânare vei observa cum flacăra este trasa spre interior

Am pierdut prin Romania 30 de ani...

User127

#60070
Pe PISI 2 sper să nu iasă tunelul ca și în randare :)



Bine Ionuț! Așa este, documentația mai durează.


shift2rail

^^impressive!

viaduc-tunel-viaduc-tunel-samd, sper ca turcii au mai construit ceva similar, in casa sau in deplasare.

dargauda

Autostrada Sibiu-Pitești, Secțiunea 2 Boița-Cornetu - Când încep lucrările


In lunaMai ,sa speram :)

THX

shift2rail

au transpirat ceva detalii despre timing-ul lucrarilor? de ex, tunelurile vor fi atacata in serie sau in paralel?

dumbravaandrei

Cel putin Lazaret si Caineni o sa le faca in paralel, ca sunt cam lungi sa le faci unele dupa altele. Si asa e la limita contractul, ca timp.