News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Îmi place progresul de pe lotul 5. Trebuie făcută reabilitarea DN73C CdA-Rm Vâlcea până la deschidere, altfel ne trezim cu o situație ca pe Margina-Holdea.

danutzu_1069

Interesant ca, de la min 6.05 pana la 7.14 protejează ceea ce este cu un strat de pământ.... Mie îmi pare ca este primul strat de asfalt, dar se pare ca este doar emulsia... altfel nu vad de ce ar întinde stratul de protecție...


cristi767

La minutul 17-18 ce face, mai exact?

JohannDB

    @ dixit """""" La minutul 17-18 ce face, mai exact? """""  Apăiii, din ce se vede și văd și eu, utilajul se folosește de un pickhammer asociat cu jet de apă, cu al cărui vârf mărunțește roca/stratul geologic...... E un fel de "mitraliere" cu lovituri de pickhammer pentru sfărâmițare de rocă moale..... De era o rocă dură, arăta altcumva..... Și pare că are spor la înnintare..... Se poate observa că sapă în mai multe planuri pe înălțime.... Este ceea ce văd personal; dacă vedeți altceva, .....

Cetatean

As zice ca torcreteaza pentru a pregati urmatoarea etapa,cea de stabilizare cu "umbrela de micropiloti"
Spatura pe mai multe planuri,exact aceasta este tehnologia NATM si este foarte bine surpinsa in video.
Au strapuns 100 si ceva de m,dar inca nu au betonat nici un tronson. Stie cineva cum vor proceda?
Asteapta sa sape mai mult si pe urma vor betona?

TVlad

Nu e masina de torcretat? Se vede si o betoniera in spate care ar trebui sa o alimenteze.

interesantul

Meseriaș! Au început montajul tubului de aeraj pentru ventilație. Se pare ca deja mai greu cu ventilația pe cale naturala.
Sunt deja destule gaze emise înăuntru ca sa poti avea o atmosfera de lucru optima.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

nicolaem

sunt sigur ca s-a discutat dar nu gasesc cu search.
Dece NATM si nu TBM ?

alexandru26

Nicolae  NATM E metoda aleasa pentru tuneluri cu lungimea <  Km iar TBM e metoda aleasa pentru tuneluri  cu lungimea >10 km

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Telvanni

Apropos de ventilatie, aceasta cum se face?
Se introduce aer proaspat in zona in care se sapa?

dumbravaandrei

Da. Vezi ca in filmare, la un moment dat, este si masina care ventileaza/pompeaza, se aude si vocea unui din ingineri care zice ca aia e masina care pompeaza aer

mike_us

^ Probabil ca nu ajunge pentru 1km de tunel si ar mai trebui sa aibă locuri unde sa pompeze aer pe măsura ce avansează cu tunelul.

Telvanni

Probabil vor pune tubulatura a.i. aerul proaspat sa ajunga mereu in zona de lucru.