News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 26 Guests are viewing this topic.

ionutpunctro

@danutzu_1069 Simplu, radar fix in fiecare tunel, limitat la 80-90 maxim.

marinul

Eu zic ca o limită decentă in tunel e 100 km/h si clar radare fixe, sistem de supraveghere video banuiesc ca este deja prevăzut in proiect si interzicerea autovehiculelor care transportă materiale periculoase/inflamabile (asa am văzut la alții din zonă si nu am auzit de vreun incident major in ultimii 20 de ani).

jalemare

Foarte placut Lopez la interviuri.
Ne ofera o informatie interesanta, vor avea pana la final de februarie fabrica de grinzi in santier, unde isi vor produce cele 660 de grinzi necesare.

Ionut

Garantat trebuie limitare de viteză în tunel. 100 kmh pentru 1.35 km nu va omorî pe nimeni, dimpotrivă.

horatiu.cosma

^^
Tot mai mulți constructori din piață își fac planuri de produs grinzi în șantier, ca să nu mai depindă de furnizorii existenți pe piață care nu fac față termenelor de livrare.

JohannDB

              TUNELE la noi... """...radar fix in fiecare tunel, limitat la 80-90 maxim.""", pentru siguranța... siguranței.
       Dar mai sunt limitatoarele cu senzori pentru înălțime de intrare/ieșire, dar și de parcurs prin tunel; instalații video e supraveghere; sisteme de senzori termici și de fum; sistem de indicatoare și semafoare de dirijare secvențială  pe o bana sau alta a sensului de mers; sistem de stingere automată de incendii; sistemul de ventilație; și alte "mici" amănunte, cum ar fi un sistem de bariere cu senzori pentru închidere tunel când vii cu înălțime mai mare decât cea avizată și ești oprit înainte de intrarea în tunel (în 2018, înaintea mea, după mezul nopții, un echipaj polonez nu a anunțat "Tunnelmeisterei-ul" că vine cu pale și la 4,52m înălțime senzorii și-au făcut treaba și au închis tunelul respectiv - au avut ceva de îndurat până la redeschidere; eu n-am avut probleme prin anunțarea prealabilă).......... Cele enumerate, sunt mai la vedere, dar mai sunt și celelate "invizibile" nouă.
 
       Cât privește accidentele-n tunel, să stăm "liniștiți" că și alții au meseriașii lor, care fac "buba" în tunel....... Mai jos o tamponare (un fleac) în Tunelul Elba, din Hamburg în 09.05.2018....



Powered by API/PUM imgur uploader



Powered by API/PUM imgur uploader



Powered by API/PUM imgur uploader

 

elphax

nu radar ci sistemul care cronometreaza masina si calculeaza media la iesire - pentru a evita manevre periculoase in tunel

danutzu_1069

Irelevant asta cu viteza medie, poti sa mergi la început cu viteza mare, iar apoi o lași mai încet... si asa păcălești sistemul...

horyatm

Ba din contră, e cel mai bun sistem. E irelevant cu radarul fix, fiindcă odată ce ai trecut de el poți să mergi tare.

Skynick

Cred ca la faza asta cu grinzile ralizate in situ contribuie si costurile de transport care sunt semnificative si presupun si o intreaga coregrafie cu institutiile statului, plus accidente si intarzieri suplimentare.

FakeML

Daca pun 3 radare fixe pe sens adica din 400 de m in 400 de m, o sa fie foarte eficient.
Sau si 2, unul la 300 de m de la intrarea in tunel si unul la 900 de m, si la fel de eficient o sa fie.
A se vedea modelul de pe autostrazile din Dubai unde sunt radare fixe din km in km sau in anumite portiuni si mai dese, si nimeni nu depaseste viteza legala.
- Dubai este limita de 120 km/h dar exista toleranta de 20 km/h. Asadar mergi cu 140 si este ok, nu primesti amenda.
- Abu Dhabi este limita de 140 km/h dar tolernata este spre 0. Asadar mergi cu 142 si vei primi amenda.

BIGRED1984

Quote from: danutzu_1069 on January 10, 2024, 11:36:02 PMProblema nu este a construi tuneluri... ci exploatarea lor și mentenanță lor...
Deci nu avem dar problema este exploatarea ... 
Tocmai , problema ESTE la contruit , ca CNAIR are frica/fobie, nu stie si nu vrea sa-si asume ... d-aia nu se proiecteaza si nu avem.
Hai totusi sa avem cateva si pe urma sa vedem ce si cum.

Si in BG si GR avem limite de 80 la tuneluri si n-a sughitat nimeni, la unele este radarul fix la iesire.

JohannDB

                                     Si in BG si GR avem limite de 80 la tuneluri si n-a sughitat nimeni, la unele este radarul fix la iesire.
 Și în fosta "Merkelland și actuala Olafland" este aceeași restricție.... Și..."că, care-i" problema ??
 Nu trebuie să avem tunele de 120+km/h......
Eu în "Merkelland" am mers de probă, ca un nesimțit de estic venit în marea civilizație vestică, cu detectorul de radar pe bord.....  Și ce să vezi.... În tunele (nu numai cel de sub Elba de la Hambug, că mai sunt multe...multe.... detectoorul  piuia într-una... Asta deoarece unda radarului se propaga în tunel și nu puteai aprecia unde este "iecsact"   :) ..... Radarele nu sunt cu buclă inductivă, tăcute pentru detector și supraveghează sectoare de tunel, din loc în loc..... Deci ""be quiet, calm and gentle"" !! De ce să nu respectați "reconamdărilii" ?? Tunelul ?? O "bortă-n deal" cu nu se știe ce surprize, pentru șoferachele umil.... Dar  dacă ai bmw-eu ??  :drunk:  :drunk:  :hm:  :hm:  :hm:  :hm: .....

voicul

#60028
^Asa a zis si Oprescu: eu tac-pac fuk tunel pe sub Herastrau, dar romanii nu stie sa conduca prin tunel.
Si la fel tac pac de 10 ani e rezolvata problema cu tunelul.

Si cum sa inveti sa circuli prin tunel ... fara tunel!?
Mai ales ca tehnic vorbind multi zic ca la Sacel nu e tunel si mai ales problema e ca nu au fost accidente acolo, deci e irelevant pentru discutie.

Deci e o non problema ca nu stiu romanii sa conduca.
O alta non problema pe mii de pagini de discutat: germanii stiu sa conduca si au accidente in lant pe A, dar romanii nu stiu sa conduca si nu au accidente in lant pe A.
Morala la misto (ca noi romanii preferam sa facem haz de necaz, decat doar sa facem): pentru ca romanii nu au A  :lol: si desigur accidentele alea tot de romani sunt facute (klar).

Eu zic ca o sa se conduca si prin tuneluri cu bine, pentru ca deja se mai merge cu 140 pe la Unirii ...

Atentie: nu zic sa nu se limiteze viteza (chiar nu omoara pe nimeni sa mearga cu 80 1.3km), dar si cu 100 sau chiar 110 o sa fie ok.

Liviu M

Eu nu m-am prins ce e așa deosebit la mersul prin tunel.
După cum nu m-am prins de ce e nevoie de intersecții iluminate pe autostrăzi (sunt mai confortabile, de acord, dar nu necesare).
După cum nu mă prind de ce trebuie "antiorbire" pe bucăți fără curbe (de fapt știu, e de la faruri reglate bine, cu halogene aftermarket). De fapt, cu mașini întreținute corect, nu trebuie (aproape) deloc, balustradele dintre sensuri ar trebui să fie suficiente.
După cum nu m-am prins de ce orice intersecție trebuie să "de viteză" și în același timp e normal ca benzile de intrare/ieșire să fie facute cu "economie".
Da' e normal să nu mă prind, eu nu știu să conduc, mă strecor printre accidente în lanț.  :lol: