Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Incepe sa miroasa a deschidere partiala, in 2024, pana la nodul Baiculesti. Singura necunoscuta este nodul Bascov, unde nu se pot desfasura in voie. In schimb, podurile peste canal, Arges si Valsan, par a fi pregatite pentru accelerarea lucrarilor, imediat ce conditiile meteo nu vor mai permite lucrul la terasamente.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexd4u2

Salutare! Va prezint A1 Pi - Si, Lot 5, Nod Rutier Bascov - Lacul Budeasa:

costica1234

Si o filmare de la mine cu nodul Bascov chiar de ziua Marii Uniri! :D S-a circulat mai lejer ca niciodata astazi. Pacat ca s-a revenit la configuratia cu 2 benzi in ceea ce pe vremuri purta denumirea de "curba mortii".



danutzu_1069

^ Nu asa se face....!!

"Secretar de stat la Transporturi : lucrările pe lotul 2 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești încep ,,cel mai târziu la primăvară". 2028-2029, pentru finalizarea loturilor de munte (68 km.)

Lucrările pentru execuția lotului 2 al Autostrăzii Sibiu-Pitești, cel mai dificil lot contractat din România vor începe ,,cel mai târziu la primăvară", iar întreaga autostradă va fi terminată în 2028-2029, a anunțat duminică, 3 decembrie, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Invitat la B 1 TV, Scrioșteanu a precizat că asocierea de constructori din Turcia Mapa-Cengiz a avut de executat foraje geotehnice în etapa de proiectare.

Contractul de 4,2 miliarde lei pentru lotul 2 Boița-Cornetu (31 km.) a fost semnat în februarie 2022 și are termen de proiectare 18 luni, cu ordin de proiectare dat începând cu iulie 2022 după cum Economedia a explicat aici. Durata de execuție este de 50 de luni.

,,Conform contractului inițial ar fi trebuit să se termine perioada de proiectare și să înceapă efectiv lucrările, dar noi am preluat un studiu de fezabilitate foarte vechi. Era problema de mediu. Este cel mai dificil lot, loturile 2 și 3 sunt cele mai dificile sectoare din Sibiu-Pitești, din tot ce s-a licitat până acum în România. În mod normal studiile geo se fac la nivelul studiului de fezabilitate. Am pus în caietul de sarcini ca în etapa de proiectare să facă și aceste studii, dar accesul în teren pentru foraje a fost dificil. O parte dintre pădurile pe care a trebuit să le defrișăm au devenit private. Am sectorizat în patru tronsoane, s-a depus documentația pentru primul tronson, iar eu estimez că maximum în primăvară vor încep lucările la acest lot 2″ -Ionel Scrioșteanu. Întrebat când va fi gata întreaga autostradă Sibiu-Pitești, Scrioșteanu a răspuns 2028-2029. Spre comparație, tunelul de la Momaia de 1,3 km. de pe Lotul 4 Curtea de Argeș-Tigveni are un termen estimat de realizare de 3 ani.

Cel mai lung tunel de pe A 1 Sibiu-Pitești este cel de la Poiana, 1,7 km. pe Lotul 3 Cornetu -Tigveni, lot de 37 km. contractat cu WeBuild și în etapa de proiectare, dar pe lotul 2 cu o lungime totală de 31 km. sunt tuneluri cu o lungime de 5 kilometri. Cel mai lung tunel este cel de la Câineni, 1.6 km."

Economedia/Mădălina Podaru

mirceaeliade

Cu 4 ani inainte de termen deja se anunta ~1 an intarziere.  In ritmul asta se pare ca o sa ne prinda 2030 fara A1 complet.

mike_us

E un pic confuz: se vorbește de lotul 2 si dar se precizează si 68 km cit ar fi lungimea lui 2 si 3. Deci întârzierea afectează ambele loturi sau doar lotul 2?

danutzu_1069

Loturile 2 și 3 sunt grele, nu va așteptați la minuni...
Doar daca va gândiți la accesibilitatea pentru portalurile tunelurilor.... este suficient...

gabim

^Accesibilitatea e, ca sa zic asa, "necunoscutul cunoscut", stim deja care sunt problemele si putem planui cum sa le atacam. Mie mi-e frica de "necunoscutul necunoscut", cum ar fi mai ales calitatea rocilor la tunele, ceva ce poate foarte usor deraia intreg proiectul. Cand ma gandesc la calitatea SF-urilor pe baza carora se lucreaza ma ia cu dureri de cap.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

pasadia

Numai mie imi pare absurd modul in care este gandita circulatia la Bascov? Masinile alea care vor sa continue pe DN7, cele care dau prioritate celor ce vin pe A1 dinspre Bucuresti - nu au vizibilitate aproape deloc.

Inteleg ca e temporar, dar oricum...

carutasul

eu nici nu am înțeles care va fi varianta finală...

capracudoiiezi

Salutare,

Exista vreo informatie despre o legatura a DJ602 cu A1 sensul spre Bucuresti? Au legat sensul spre Pitesti (si asta banuiesc ca a avut oarece legatura cu un oarece depozit mare din zona al unui comerciant), dar daca pleci din zona nu ai pe unde, doar cot la cot cu TIR-uri prin localitati.

Inclusiv ce se vede prin planurile cu A0 nu pare sa existe nici o legatura a localitatilor din zona spre Bucuresti pe vreuna din autostrazi: https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=16&lat=44.4597&lng=25.8816

Sunt eu chior / batut in cap sau nu va fi nici o posibilitate de urcare pe orice autostrada spre Bucuresti de acolo?

horatiu.cosma

Acolo va fi cel mai important/aglomerat nod rutier al țării. Deci nu, nu va exista fix acolo vreo conexiune cu drumurile locale.

pasadia

Ai nodul de la Bolintin Deal (DC149 * A1) si odata ajuns pe A1 te poti muta apoi pe A0 in ce directie doresti.

dr4qul4

Sper sa inchida si seminodul actual. Sau macar iesirea de pe A1, care se intersecteaza cu breteaua A0.
Posibil insa ca Emag sa-si faca alt nod in zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist