Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

mdragos

Cum ar putea sa termine PT-ul daca nu are toate forajele facute ? Din cate stiu mai au zone unde nu au putut intra ( paduri ) .

GAC

daca au terminat mare parte din foraje si rezultatele indica straturi de roci cat decat decente, atunci poti extrapola si pentru zonele neatacate. cel putin pe partea de tunel sunt 2 extreme: roci moi, friabile si instabile unde vei avea nevoie de multe ancore de stabilizare, dar vei excava cu usurinta sau roci dure, unde vei avea nevoie de putine ancore, dar in schimb vei avea nevoie de TNT.

alecu26

Mai sunt investigatii geofizice (georadar si electrice)...dar si pt alea ai.nevoie de 2...3 foraje sa te calibrezi. Iti arat mai mult unde si cum se schimba stratul. Mai greu ce fel de strat e.
Ma uit pe.filmarile de mai sus si ma gandesc cat de imposibil e sa faci organizari de santier cum are Porr la lot 4 la.gura tunelului. Si ar fi nevoie de.4..5 asa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

costica1234

Sa mutam discutia pe lotul 5 unde apare primul strat de asfalt pe rampa de nord de la Bascov. Se simt vibratii mari la sol atunci cand baietii introduc acele profile trapezoidale (care de multe ori sunt foarte capoase si refuza sa intre in pamant).

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


danutzu_1069

Profilele acelea trapezoidale au denumirea tehnica de "palplanșe"
Sunt utilizate pentru sprijinirea pamantului in urma unei sapaturi.... Asta ca sa nu fie nevoie de ... sapatura cu taluz..
Urmeaza ca acolo sa fie sapata groapa pentru "descoperirea" pilotilor forati (parca acolo au fost deja forati...)

"instrumentul" agățat in macara se numeste "ciocan hidraulic pentru palplanșe" si, evident, este folosit pentru baterea palplanselor...

TibiV

@costica1234,

parca ai ceva se ne arati, nu-i asa?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

costica1234

Da, da! :D Am fost super pe fuga toata ziua si nu am mai avut timp sa las link-ul catre filmarea completa cu lotul 4.


Va mai las si cateva poze reprezentative, cele mai multe fiind de la nodul rutier Curtea de Arges. Se tot intarzie continuarea bretelei care trebuie sa se "intepe" in drumul Tigveni-Curtea de Arges. :(

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Ce frumos au tras o linie galbena la limita dintre loturi  :lol:
Sa nu se confuzeze aviatia.

Cristian 74

#59798
Sper că realizezi că linia galbenă a fost trasă (la editare) de Costi.

costica1234

Si va mai las o scurta filmare tot de azi din zona Manicesti. A fost un vant absolut groaznic, dovada fiind si micile vibratii care se pot percepe pe cele doua filmari (accentuate mai ales in modul 2x pe video-ul anterior).


dumbravaandrei

Încă nu pot muta LEA sau de ce se întârzie descărcarea aia in DN73C? Pare un volum de lucru necesar suficient de mare încât să dureze lucrările minim un an  :o

danutzu_1069

S-a mai spus nu cu mult timp in urma, probleme cu expropierea... proces pe rol....

hvm

Si totusi care e problema? Ca stiam ca se poate judeca doar pentru a decide justa despagubire nu si daca se expropriaza sau nu? Sau cel putin asta a fost intelegerea mea pe baza discutiilor de pe forum.... Cele legate de exproprieri...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

GAC

problema cu parcela litigioasa nu-i asa de mare. important este sa grabeasca ritmul la tablierele metalice. macar de-am avea pana la vara cele 3 straturi de asfalt si piesele de otel livrate toate in santier si sudate in sectiuni.

cfdp

#59804
Destul de framantat terenul si aici. In primul debleu deja a aparut o cedare. Va fi distractie si in subcarpati nu numai pe- A3 in Salaj. Inclusiv in zona despadurita sunt valuri de pamant, cred ca foste alunecari. O sa fie o "veselie" si pe aici.