Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

costica1234

Astazi am filmat din nou la Bascov. Vestea buna este ca au terminat zidurile de sprijin dinspre breteaua ocolitoare (mai trebuie decrofate doar 2 tronsoane). Vestea mai putin buna este ca nu am reusit sa filmez pana in ora 17:00 din cauza unui glitch al dronei (a pierdut satelitii in timp ce filmam si am intors-o de urgenta "acasa"). Am reusit totusi sa fac si niste poze cand afara era inca lumina.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


danutzu_1069

Sa nu uitam ca perete de sprijin va fi si pe podetul peste canal, podet care inca nu este....

Multumim pentru filamare!!

florinalba

#59777
Dealul Liliecilor la ceas de toamna.

Filmare gasita pe youtube.


Geri


Cateva filmari pe traseul Autostrazii A1 pe tronsonul Sibiu - Pitesti, Lot 2, Boita - Cornetu.

Ordinea filmuletelor este de la Nord la Sud.

Un raspuns asupra stadiului actual la primul din filmulete:
Momentan s-au făcut drumuri pentru acces la montarea bornelor fixe pentru măsurători topo. Din februarie se va întra în forță în teren.





Powered by API/PUM imgur uploader


1.
Autostrada A1 Sibiu-Pitesti, Lot 2 de la nod Boita până la primul tunel


2.
Autostrada A1 Sibiu-Pitesti, Lot 2, traseu mal stâng, zona viaduct Râul Vadului


3.
Autostrada A1, Lot 2 Sibiu-Pitesti, de la tunel Robesti spre Cornetu, mal stâng Priloage


4.
Autostrada A1, Lot 2 Sibiu- Pitesti, zona tunel Robesti - mal stâng


5.
Autostrada A1, Lot 2, Sibiu - Pitesti, mal stâng, de la ultimul tunel până în zonă Balota.


6.
Autostrada A1 Sibiu-Pitesti, Lot 2, traseu tunel Cornetu - Nod Cornetu


Filmarile nu sunt ale mele. Sunt pe canal la remus matache

dorum

nu va imbatati cu apa rece...lotu2 va fi un dezastru, cu reziliere :(

CapitanulPtk

^ si inca exista pe forum colegi optimisti dupa ce alti turci au castigat 4 (!) loturi din SB-FG...

ijwtsh

#59781
Stii ceva ce nu stim? Ultima data Ionut sau Horatiu (nu mai tin minte exact) spunea ca semnele nu sunt nici bune, nici rele si ca birocractic se misca greu. Au aparut informatii noi sau suntem fatalisti doar de dragul fatalismului?

reed

Nu comparam mere cu pere.Daca tot trebuie sa reamintim,singurii care au licitat pe PI-SI 2 au fost turcii.Per direct riscuri mari pe un SF de 2 bani.Ori pe loturile amintite de tine e altă situație.Din start pot sa îți spun unde nu o să meargă

Ionut

Deocamdată nu se poate vorbi despre reziliere la Mapa, dar nici nu putem exclude varianta asta. Mai e mult până acolo.

StefanCelMare

Mapa a mai făcut foraje parcă, măcar dacă a îmbunătățit studiul geo, și datele ajung la CNAIR, e ceva.
Și dacă nu reușesc să miște în teren și se reziliază, dacă putem licita pe un studiu mai bun, ar fi o treabă.
Oricum asta cu rezilierea e departe. S-au mișcat destui în reluare (și se mișcă încă în reluare) și n-au pățit nimic la noi (ahem Aktor).

dorum

Nu stiu nimic in plus fata de voi, dar cand preocuparea ta un an de zile e sa-ti faci cantina (pardon, shaormerie cu circuit inchis) iar masini, utilaje, org de santier, etc pt un proiect de anvergura asta, sunt nema/nada/nula/ioc, asta denota ca nu ai cum sa construiesti un asemenea lot de autostrada. Nu le cerea nimeni sa lucreze fara proiect, e logic... Dar cred ca nici traseul nu-l stiu cu totul, apai proiect... Nu-s chiar prapastios, dar o doza maricica de pesimism exista pt lotul asta.

GAC

doza de pesimism porneste de la caracterul superficial cu care a fost demarat proiectul. intrebarea este daca s-au putut face acele minime defrisari pentru a finaliza studiul geo.
In ceeea ce priveste antreprenorul, ei au inceput sa faca ceva ce beneficiarul nici nu a conceput - un studiu geo pe bune; si daca incompetenta beneficiarului nu ar fi stat in drum, cred ca terminau pana acum.
dupa precedentul de pe A3, eu cred, ca si de-ar fi o zona dificila se va opta pentru a o scoate din contract. orice-ar fi, din 30 Km, la viaducte nu au cum sa gaseasca scuze si cel mai probabil si la tunele, pe valea oltului e roca, nu vad cum ar putea fi probleme. nu vad niciun motiv pentru care turcii sa zica pas de la inceput, fara macar sa incerce ceva la viaducte si tunele, macar acolo unde nu-s surprize naspa pe studiu geo.

dr4qul4

pana cand nu e gata PT-ul, nu au nici un interes sa aduc autilaje care sa stea degeaba.
Oricum dureaza inca 1-2 luni sa fie aprobat de CNAIR, timp destul sa aduca utilaje din Turcia si sa faca dezvolte organizarea de santier.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

Cred ca pe PiSi4, unde PORR avea deja utilaje la vreo 100 km departare, a durat cam un an de la semnare sa inceapa sa lucreze la organizarea de santier.  Si daca nu ma insel, constructorul turc de pe PiSi2 e in teorie mult mai solid decat cel de pe A0, si cred ca ar trebui sa fie mai ok ca Nurol.  Eu zic sa vedem cum rezolva cu PTul si sa primeasca AC iarna asta, si dupa aia cat le ia sa se apuce sa aduca utilaje prin primavara.  Daca nu se misca vizibil pana cand vine vara, atunci zic eu ca e cazul sa ne vaitam.

Nu cred ca e cazul de vorbe cu rezilieri, pentru ca alternativa la a spera sa se faca studiile geo ok acum era sa se anuleze licitatia daca nu se prezenta acest unic ofertant (care parca a incercat sa liciteze si la Holdea inainte de anulare acolo) si eventual sa sa faca ce se face acum pe A3 (unde SFul inca e la stadiul de sters la fund si va mai dura inca 2-3 ani plana la licitatiile de executie).

oneLess

Și UMB adusese 4 pistoale dinalea pentru torcretat și le-a mutat la Timișoara peste iarnă unde plătea oricum pază!