News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 67 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: viossboss on April 01, 2013, 06:30:09 PM
Aici ? https://maps.google.ro/maps?saddr=45.8826,23.221725&hl=ro&sll=45.881883,23.220613&sspn=0.010725,0.01929&t=h&mra=mift&mrsp=0&sz=16&z=16
(Edit )  :Si sunt aproape sigur. :lol:

intradevar...se leaga.

Si pe google si in poza, spre vest se poate vedea linia electrica (de 400???) care a fost relocata la traversarea autostrazii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

viossboss

#5971
Dream come through !
Once in a lifetime !

Ionut

Sincer nu stiu de unde sunt, nu mi-a zis nici mie sursa de unde sunt. Pe cuvant. :lol:

Plus ca mi-a mai dat doua. Tot la ghicit. Numai ca aici e super simplu.





(dati click pe poze)

Le-am lasat la dimensiunea originala... ca sa observati in detaliu cat de mic este omul de la baza pilei. :yikes:
Sper ca a mai facut si alte poze, poate mai primim...

iuli

Mulțumiri pentru superbele poze de la sursa secretă!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

Aceleasi poze de la sursa secreta, dar "cosmetizate" putin:

Spre Vest:



Spre Est:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Quote from: Ionut on April 01, 2013, 07:45:17 PM




Aici se vede cel mai bine ce inaltime are dealul din capatul viaductului.
Ce inginer a fost ala care nu a prevazut din start aici tunel? si acum ne chinuim sa gasim solutia ideala.
La Sacel nu e nici jumatate din inaltimea asta si e prevazut tunel dar aici sa nu te gandesti la aceeasi solutie mi se pare o gresala imensa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Quote from: ciprebbe on April 01, 2013, 10:59:30 PM
Ce inginer a fost ala care nu a prevazut din start aici tunel?
Niște nemți. :)

Quote from: ciprebbe on April 01, 2013, 10:59:30 PMLa Sacel nu e nici jumatate din inaltimea asta si e prevazut tunel[...]
Și la Săcel prevăzuseră în SF tot debleu, dar au schimbat italienii soluția la proiectare.


@ionut: mulțumesc pentru poze!

Redox

^^^
Acelasi lucru am vrut sa il spun si eu ciprebbe. Priviti comparativ cu acea masina cat de mare e dealul, mai mare si ca bratul acelei macarale. Si sa ne gandim ca din acest deal s-a "luat" ceva pana sa se ajunga la aceasta cota. Aici s-a facut o gresala imensa, sper sa se gaseasca o solutie cat mai rapid posibil.

ciprebbe

Quote from: nenea_hartia on April 01, 2013, 11:08:46 PM
Quote from: ciprebbe on April 01, 2013, 10:59:30 PM
Ce inginer a fost ala care nu a prevazut din start aici tunel?
Niște nemți. :)

Naaa...aia nu erau nemti, poate sub acoperire.....
Deci ce au facut italienii se incearca acuma aici.....cam tarziu....daca se ajunge la tunel, si sincer nu prea vad alta solutie(aici nu e Bechtel sa iti mute dealul cu tot si sa platim de ne sar ochii) eu zic ca in 2013 nu se deschide aici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: Redox on April 01, 2013, 11:12:45 PM
^^^
Acelasi lucru am vrut sa il spun si eu ciprebbe. Priviti comparativ cu acea masina cat de mare e dealul, mai mare si ca bratul acelei macarale. Si sa ne gandim ca din acest deal s-a "luat" ceva pana sa se ajunga la aceasta cota. Aici s-a facut o gresala imensa, sper sa se gaseasca o solutie cat mai rapid posibil.

la masina ma uit si eu. sunt undeva la  25-30 de metri minim.
DIWI probabil a propus tunel dar nu a aprobat CNADNR.

La Sacel...e poate alta situatie...se ajungea in DN 1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

lucianxx9o

#5980
^^^Sa fie o invatare de minte dupa aceasta greseala la proiectare.
Sunt sigur ca dupa acest esec, o sa vedem multe tuneluri pe autostrazile ce vor fi construite.
Parca se asteapta un audit de la comisie pentru solutia cu tunel!!
-Cineva stie un termen ceva despre acest audit???

nenea_hartia

^ Se zice că CNADNR vrea acum tunel de vreo 800m, adică de două ori mai lung decât au propus Impregilo.

Ionut

#5982
Precizare pentru cei mai noi de pe forum care nu stiu despre ce naiba vorbim. :D

Ultimele doua poze puse de mine aici (facute de una din sursele secrete) sunt de la Viaductul Aciliu de pe lotul 3 din Orastie-Sibiu (lot construit de italienii de la Impregilo - viaductul este subcontractat catre o alta companie cu care lucreaza ei).

Ambele poze, dupa cum probabil este evident, sunt facute DE PE VIADUCT. Prima este spre Sibiu, spre dealul despre care vorbim unde initial in studiul de fezabilitate s-a prevazut debleu in loc de tunel (aiurea, dupa cum vorbesc si inginerii de-aici). A doua este facuta spre sol, viaductul are vreo 70 de metri in punctul cel mai inalt.

nenea_hartia

Quote from: Ionut on April 02, 2013, 06:47:29 AM
[...] viaductul este subcontractat catre o alta companie cu care lucreaza ei.
E vorba de Collini Lavori.

mishu77

#5984
Quote from: nenea_hartia on April 02, 2013, 12:58:49 AM
^ Se zice că CNADNR vrea acum tunel de vreo 800m, adică de două ori mai lung decât au propus Impregilo.

Daca acum vor tunel de 800 metri atunci e clar ca probabil nici anul viitor nu se circula pe acolo, dar daca se termina restul fara lot 3 tot e bine, pentru ca in aceea zona nu se circula chiar rau in ciuda faptului ca sunt 2 localitati (pe urcari sunt in general 2 benzi pe sens) si in 10 - 15 minute ai trecut cei 20 de km de la Saliste la Cunta. Numai ca probabil nici restul nu se termina anul acesta ( si aici ma refer la lotul 4)...