Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 57 Guests are viewing this topic.

voicul

Un motiv ar fi: pentru ca iei in considerare riscurile.
Opreste pe autostrada si vezi cum e sa treaca masinile pe langa tine si cu doar 100 de km/h.
In santier: tine cont de oboseala, oameni bauti (sigur e interzis in lege, dar se mai intampla prin santiere), atentie la constructie nu la trafic de autostrada + vehicule lente vs cele care vin cu 60 - 80 si atunci realizezi ca mai bine sa se intereaba lumea din fata calculatorului de ce nu au facut altfel, decat pe semnatura ta sa ai acidente de munca.
Nu e cea mai buna explictie? Probabil, dar sigur dupa mii de ani de constructie e o logica acolo.

Ionut

Uite de-asta pictorii nu le arată privitorilor tabloul neterminat. :lol:

Aici:


Tot nodul Bascov:

danutzu_1069

Deci, bretea 4, asa va rămâne... ca pe valuri... Așa-i terenul, csf, ncsf...
 :lol:  :lol:

Ionut

1. Ai csf, dar de csf?
2. Zoom effect aka "te fură perspectiva".

S-ar putea ca bretelele 1 și 2 să aibă efectul ăsta chiar mai pronunțat, mai ales că sunt mai lungi și trec de la o bandă la două (bandă de încadrare), chiar trei (breteaua 1).

panda_no 5

De pe tr 4 , de la cele 2 capete de tuneluri , nici un filmulet in ultima perioada? :)

danutzu_1069

Io ma uit pe profilul longitudinal din desenele de mai sus... si chiar e... pe valuri la 3 și 4...

Ionut

Păi este că așa e terenul natural acolo. De ce să faci lucrări supradimensionate că să fie cu declivitate zero? Plus că perspectiva fură foarte mult. E doar o bretea, pe care oricum mergi cu 50 kmh, limita de viteză probabil va fi mai mică... deh.

alecu26

Aciliu a avut probleme de la inceput. Culea sibiu stiu ca era monitorizata de multi multi ani, practic de cand s-a dat in trafic.
De-a lungul timpului am tot auzit cum s-a muncit acolo...de multe ori noaptea, mai ales la pilotii forati cu carcase taiate mai scurt ca se blocau in foraje...etc.
Sper ca pilotii forati sa fi trecut dincolo de planurile de alunecare...dar nici asta nu e o garantie.
Expertiza arata lucruri destul de grave, dar totusi nu suficient de grave daca mu s-a oprit traficul si daca in 10 ani totusi nu au fost deplasari mai mari sau deformatii mai mari.
Ca sa sumarizez...imi aminteste cumva chestiunea de acel meme din serialul Cernobal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mariusbalasa

#59408
UMB în pauză! Autostrada A1 Lugoj - Deva Lot 2E golită de utilaje! Stadiu lucrări 14.09.2023
frameD Future PRODUCTIONS
15 sept. 2023  MARGINA
E liniște pe șantier după decopertări. Liniște spartă de claxoane, ca protest pentru că ultimul kilometru de A1 înainte de Margina se parcurge în peste 2 ore.
Vă las pe cei care mergeți până la capăt, la Holdea, să ziceți timpul total, cu cele 2 ore până la coborâre.
În rest sperăm să revină repede la lucru și noi să facem acele 2 ore de la Timișoara la Deva. Nu stând pe loc!
#umb #autostrada #a1

ijwtsh

Chiar a zis un user aici pe forum (sper ca-mi amintesc bine) ca dupa decopertari vor pleca utilajele. Ce atata tam-tam?

ovicor

Ar fi interesant ce are de spus Umbrarescu. Poate au intervenit blocaje la despaduriri, la relocarea drumului, etc.

danvoicu

Nu vedem padurea de copaci.

hefaistos

#59412
Secțiunea nu are utilitate fără tuneluri. Deci la acest moment trebuie asigurat doar accesul la zona de tunel. Restul de lucrări ar fi logic peste 1.5 sau 2 ani, pentru ca săpăturile la tuneluri vor dura undeva spre 3 ani.
Completare. Lucrarea este încă în perioada de proiectare, nu exista PT, deci nu exista AC.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ijwtsh

#59413
Quote from: rocklee on August 24, 2023, 11:36:12 PM:D
am fost pna la margina ....la captul lotului se amenajeaza platforma pentru organizarea de santier ....au fost aduse primele utilaje pentru forarea tunelurilor ..dar de sambata se inceteaza ori ce activitate ...iar utilajele de forat vor fi duse la timisoara in organizare de santier de acolo ...iar camioanele si buldo si excavatoarele vor fi duse pe A 7 in MOLDOVA ...

Quote from: bbk on September 01, 2023, 04:45:39 PMLa Margina(LD2) a disparut orice urma de UMB. Au luat pana si ghereta paznicului.
Linia de joasa tensiune nu a este relocata, nici coltul padurii pe unde va fi relocat dc100 nu este defrișat.
Italienii au așteptat 3 ani relocarea liniei de curent pentru a termina pasajul dc100 peste autostrada, iar distribuitorul a relocat aprox 150 de metri la circa 2 ani dupa ce au plecat italienii

Eu zic sa stam calmi, ca atunci cand va intra UMB, o sa intre cum a facut-o pe A0N2. Sa vina baietii cu tunelul, ca ala dureaza mai mult.

oneLess

Următorul pas cred că ar trebui să aducă niște foreze aici :)
Și pe DEx12 T4, Cosmești, 10 x A7 ...

Au decopertat tot măcar? Ambele capete și între tuneluri ?