Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 46 Guests are viewing this topic.

survola

Ajută și vizualizările si like-urile date in youtube   :gj:

rocklee

Mulțumesc pentru efort și filmari...Costica1234

costica1234

Multumesc tuturor pentru aprecieri! Va mai las si niste poze de azi de la nodul rutier Bascov. Filmarea o sa urmeze cateva ore mai tarziu. :)

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Ce i-o fi apucat pe-ăștia de la WeBuild?  Și-au concediat din avocați și au mai angajat muncitori? Ptiu, să nu-i deochi!

Costele, hai noroc! :cheers:

pentium10

ceea ce vad acuma era mobilizare "normala" cand firma se numea Astaldi
back to old good days
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

costica1234

Am terminat si video-ul de la nodul rutier Bascov:


AdrianRO

Pentru cei mai cu experienta..cat de grava e alunecarea de teren?

reed

Greu de spus,depinde cat de adâncă este.Daca este doar strat superficial,nu cred că e mare problema,nu cred că e fundație directă pentru pilonii ăștia.Crapaturile in pilon probabil sunt superficiale și ele,se folosește sare grupa mare, e normal sa sara betonul /vopseaua.O expertiza o sa zică ce e acolo și ce e de făcut

cfdp

in principiu fundatiile sunt pe coloane si ar trebui sa intre in terenul tare, sa nu fie influentate de alunecarea de teren. Oricum nu poate afecta o singura pila din doua invecinate. Nu reiese daca defectiunile au aparut la una sau mai multe pile.
fisurile orizontale par a fi de contactie si coincid cu rosturile de turnare. Oricum sunt fisuri nu crapaturi.
Cea mai avizata parere  ar fi data de o expertiza tehnica de specialitate.

rocklee

Referitor la lotul PI.SI 5...la  nodul Bascov...acea bretea este prvizorie sau ...va face parte din viitorul nod.. :o  ???

danutzu_1069

Io cred ca ar trebui sa fie varianta finala.... pentru ca acolo trebuie bretea...
Ce inteleg eu acum, este ca tot traficul se va muta pe acea bretea, ochimetric, cate o banda pe sens... asta pentru a permite lucrul pe cealalta jumatate de rampa...

gruiarew

Iar cade viaductul? A câta oară?  :lol:
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

oneLess

^^, ^^^

Am văzut și eu pe harta API că apare o bretea acolo dar nu cred că la la asta le semnează inginerul ca fiind executată:




GAC

o fi acea bretea ca pisu boului, dar intrebarea pertinenta este de ce nu a fost construita pana sa se apuce de lucrul la coloanele forate in asa fel incat sa se asigure in continuare 2 benzi pe sens catre bascov... aceeasi intrebare si pt celalalt sens. faci mai intai breteaua di apoi te apuci de lucru pe actualul amplasament al A1, in asa fel incat sa ai ambele bretele la 2 benzi, ca oricum trebuie sa faci acele bretele. sper ca bretelele vor avea cate 2 benzi si pe "definitiv". zona bascov va ramane aglomerata si dupa finalizarea A1.