Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 95 Guests are viewing this topic.

bogdan1

#59310
Am vazut un reportaj vechi in urma cu cativa ani cu seful de santier care a facut Tunelul Feroviar de la Valcele (Plostina) in care povestea ca pastra o capița cu fan la intrarea in tunel in caz ca dadea peste vre-un izvor. Si chiar a avut un accident din asta si cica chiar a rezolvat cu paiele, eu nu stiu cat de adevarat este ce a povestit omul. Daca mai gasesc respectivul reportaj pe youtube o sa il pun aici.

mariusbalasa

Intrebarea inteligenta ar fi: cati ,,chinezi moldoveni'' si-a trimis Umbrarescu sa se angajeze la PORR in constructia tunelului ?  O:-)

dumbravaandrei

la asa intrebare, asa raspuns: niciunul, ca nu le e greu sa ii recruteze pe aia importanti dupa ce termina tunelul  O:-)

ion59

Numai ca lui Umbrarescu ii trebuie cam in acelasi timp cu Porr. Hai, un mic decalaj. Nu crede ca are timp sa stea sa termine Porr tunelul si sa ii ia. Mai simplu isi aduce el proprii specialisti. De ce sa stea dupa Porr. Nu cred ca nu se gasesc specialisti pe piata. Asta daca chiar ii trebuie.

alecu26

Umb fura meserie de la bosniaci si se pregateste de A8. Nu mai tot faceti scenarii.
In plus la lotul 4 e venita echipa completa de la ceva tunel din Polonia si Austria. Probabil nici un roman.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: pasadia on August 18, 2023, 11:55:56 AMPiSi2 peste vreo .... 4-5 ani daca lucrurile merg bine:

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=202.msg423626#msg423626
Foarte asemanator...dar mult mai usor ca lipseste DN7, Linia de CF si UE.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

La PORR echipa care vine la Momaia (tocmai) a terminat de forat ceva în Polonia.

pasadia

^ @alecu26 e si CF acolo (in Bosnia) si echivalentul DN7 (denumit M17/E73). Iar cand pomenesti UE banuiesc ca te referi la acele reglementari proceduri aplicabile pe partea de mediu si de achizitii, proceduri care au fost adoptate de statul roman ca parte a aquisului comunitar. Adica niste proceduri pe care NOI ne-am angajat sa le respectam. Daca asa ceva nu suntem in stare sa facem (in vreme ce bosniacii sunt in stare sa le respecte pe cele pe care le-au adoptat) apoi chiar nu stiu ce sa zic.

Da, inteleg diferenta cand vine vorba despre terenul in care se construieste. Sau cand e vorba despre mecanismele de finantare. Dar nu pot sa inteleg alte diferente. Nu exista nici o diferenta intre ceea ce realizeaza bosniacii si NU realizeaza romanii. Si da-mi voie sa spun, parte parte din probleme vine din scoala de inginerie romaneasca, cea care cauta astfel de scuze precum cea din mesajul tau pentru a-si justifica lipsa de experienta.

alecu26

Sigur turcii nu se bazeaza pe vreun roman. Dar da, traseul ales de IPTANA in 2008 cred e fezastru absolut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


ijwtsh

Multumim pentru filmare!

Oare la 4:51 vor face o supratraversare? Altfel nu vad cum se rezolva situatia.

Vlad94

Mă bucur că ai ajuns și pe meleaguri bănățene, Răducule! Filmarea e super ca de obicei!

Vlad94

@ijwtsh, conform hărții API sunt trei subtraversări pe A1, unde ai indicat tu (probabil vor introduce tub), puțin mai înspre Margina (va fi pasaj) și înainte de secțiunea E2 (tot pasaj). Ca observație personală, văd că nu s-au atins de pădure.

Ionutcatalin

^Pădurea e un subiect delicat, atât pentru CNAIR cât și pe forum. Dacă defrisezi sa construiești un obiectiv de interes național durează și trebuie sa te acoperi de acte, dacă defrisezi să-ți umpli buzunarele o poți face fără prea mari bătăi de cap.

Light

QuoteÎn perioada 24.08.2023 – 27.08.2023 se vor desfășura patru transporturi cu depășiri pe traseul:

Negoiești (județul Prahova) – DN1A – DN1 – DN72 - Găiești – DN61 – A1 – Pitești – DN7 – Bascov.

Vehiculele transportă grinzi.   
Sursă: cnadnr.ro