Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 54 Guests are viewing this topic.

Ionutcatalin

^din cei 5km de structuri mai mult de jumătate vor fi cu grinzi din beton, după ce traversează DN7C dinspre Argeș nu mai sunt structuri integrale cu tablier metalic.

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea o filmare "calda": [10 AUG 2023] Situatie lucrari A1 lotul 5. Nod rutier Bascov.

Si de la Constantin Mateescu o filmare "fierbinte": [11 AUG 2023] Lucrari A1 – Lotul 5, Nod rutier Bascov
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


MnihailC

Sper să nu mă înșel, dar din filmarea lui Răducu reiese faptul că WeBuild folosește material de umplutură de pe lotul celor de la Porr? Dacă într-adevăr este așa, interesant mod de cooperare. :)

TibiV

De la Constantin Mateescu: [12 AUG 2023] Lucrari A1 – Lotul 4, Portal tunel

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

#59255
Am observat ca nodul nod Cisnadie este destul de congestionat.
As estima ca poatr si 20 de ore pe saptmana este coada pana pe banda de urgenta si decelerare de pe autostrada.
Putrm spers ca e doar temporar...pana se va deschide Sibiu Fagaras poate si 40% din trafic coboara acolo.
In plus accesul spre Cisnadie si dinspre Cisnadie e foarte facil pe acolo fata de alte directii si se blocheaza sensul giratoriu.
E foarte posibil sa fie rateu designul acestui nod, si daca in 5..6 ani dupa ce se deechide Fagaras Sibiu si Centura Sibiu sud nu se regleaza, sa fie nevoie de un upgrade.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Dupa un an si jumatate de la publicarea initiala, as vrea sa ne reamintim de aceasta animatie/render a PiSi2 (A1 PiSi Lot 2), ca sa nu uitam cam ce presupune acest proiect...
Sper sa traiesc suficient pentru a parcurge Pitesti-Sibiu intr-o ora, nu in 3-5 ore - in functie de noroc si de accidentele de pe Valea Oltului...
(Atunci voi regreta insa micii de la Dedulesti...  :zen: )

Quote from: b1 on April 04, 2022, 05:13:35 PMAutostrada A1 Sibiu Pitești lot2, animație:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alecu26

Cred ca orice deschidere din Pisi5 sau Pisi4 va ruta traficul usor pe la Curtea de Arges.
Deja s-a intamplat zilele trecute asta, in contextul in care la Bascov probabil era coada mare. Toate masinile mici erau scoase de waze de pe autostrada de pe centura Pitesti inca.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Referitor la filmarea de mai sus...mi se pare mie ca podurile sunt in urma?
Adica pare ca terasamentele si chiar si asfalt se pot finaliza lejer in 12 luni de acum inainte. Dar la poduri se va trage tare si in 2025.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Așa și e. E normal, au multe structuri foarte migăloase. Și multe, și lungi. Unele pe metalic.

gicu

Ar fi bine să acopere tot terasamentul înainte de iarnă. Betoane se pot turna și pe frig și pe ploaie, dar terasamentele nu se pot face, ba mai mult, se mai și degradează.

naivu

Și mie mi s-a parut că terasamentele au ajuns deja la nivel (mai puțin capătul dinspre CdA).
Dacă și structurile erau la fel de avansate, i-am fi lăudat ca pe UMB și ne întrebam dacă inaugurează până în decembrie sau nu  :D .

alecu26

Faptul bun e continuitate terasamente. Structuri casetate ingropate in terasament, podetele si ele. Se va compacta foarte bine si la anul terasamentul sub traficul de santier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Raducu Popa

In acest video, prezentarea santierului de pe sectiunea 4, constructor Porr si cateva detalii despre tunelul de pe aceasta sectiune.
Multumesc Porr pentru accesul in santier si domnilor ingineri Fernando Lopes (director proiect) si Norbert Hoerlein (manager proiect tunel) pentru timpul acordat si pentru amabilitatea de a spune cateva cuvinte despre acest proiect.