Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

naivu

Eu am stat luni, pe la 14:00-15:00, 1h pe ultimii 20km dinspre Pitești. Nu știu de la ce a fost, dar, după ce am trecut de o trecere la nivel cu CF din Bascov, ultimii 2-3km  până în A1 am mers cursiv. Pe contrasens la ieșirea din A1 era ambuteiat pt că destul de mulți continuau pe DN7 și le tăiau calea.

al_eugen

Luni (31 iulie) dimineata: plecat la 7:30 din Sibiu. La 9:15 treceam pe langa OMV Milcoiu. La 9:55 eram blocat in Draganu. S-a stat (0km/h) cam 50 minute. In Bascov, masina de gunoi ridica gunoiul. Cate 1-2 pubele de la fiecare poarta. De pe drum, cu trafic intens si pe contrasens.

Nu am cum sa spun ca asta a fost singura cauza, dar in conditii de trafic la limita capacitatii sectorului, orice perturbare tinde sa aiba efecte mult amplificate.

Apoi A1. rezonabil, pana la km 59 (cam unde incepe padurea). Unde, laudabil, se repara parapetul central la 12 ziua. Deci coada si 10km/h. Aproape de iesirea din padure, iar, de data asta se plomba banda intai. Iarasi laudabil.

La Ciorogarla incepea coada finala.... am iesit de pe A1 si intrat in Bucuresti prin Domnesti. Nu stiu daca a fost mai rapid sau mai lent, dar nu mai rezistam cu nervii

mirceaeliade

Situatia la inceput de august 2023, cu schimbari de la inceputul anului:

dr4qul4

Am patit-o si eu cu masina de gunoi din "Bascov". Nu prea ai cum sa o depasesti, asa ca stai dupa ea. Si acolo sunt vreo 3 sate legate si lungi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

QuoteÎn perioada 03.08.2023 – 09.08.2023 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul:
Negoiești (județul Prahova) – DN1A – DN1 – DN72 - Găiești – DN61 – A1 – Pitești – DN7 – Bascov.
Vehiculele transportă grinzi.
src

Light

QuoteÎn perioada 07.08.2023 – 11.08.2023 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul:
Negoiești (județul Prahova) – DN1A – DN1 – DN72 - Găiești – DN61 – A1 – Pitești – DN7 – Bascov.
Vehiculele transportă grinzi.
Sursă: http://www.cnadnr.ro/

TibiV

O filmare foarte buna de la Constantin Mateescu: [03 AUG 2023] Lucrari A1 – Lotul 5, Nod rutier Bascov

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

https://economedia.ro/degradare-avansata-la-viaductul-aciliu-pe-autostrada-a-1-sibiu-deva-cel-mai-inalt-viaduct-din-romania-intra-in-reparatii-expertiza-cnair-arata-probleme-majore-dupa-doar-9-ani-de-la-inaugurarea.html

Viaductul de la Aciliu, cel mai înalt viaduct din România, prezintă degradări semnificative și are nevoie de reparații după doar 9 ani de la deschiderea circulației, inaugurarea ,,electorală" înainte de alegerile din noiembrie 2014. Viaductul de la Aciliu pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Orăștie are o lungime de 1.010 metri și este construit la peste 70 de metri (înălțimea pilelor). Lotul 3 care include și acest viaduct a fost inaugurat de fostul premier Victor Ponta (candidat la prezidențiale) cu doar câteva zile înainte de turul II, iar la puțin timp de la inaugurarea electorală, secțiunea de 22 km Săliște – Cunța a fost închisă cu demolarea și reconstruirea unui segment de aproximativ 300 metri. CNAIR a reziliat Contractul cu Salini Impregilo în 2016. Pentru reparațiile viaductului, CNAIR a scos la licitație un contract pentru avizarea reparațiilor: ,,Elaborare Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii pentru "Viaduct Aciliu, km 62+475 – km 63+485, situat pe Autostrada Orastie – Sibiu, LOT 3"".

Expertiza tehnică pentru viaductul Aciliu arată degradări, fisuri și lucrări nefinalizate

Expertiza tehnică a viaductului de la Aciliu arată degradări, fisuri și lucrări nefinalizate, deși viaductul a fost dat în trafic în noiembrie 2014. Expertiza tehnică pe care a consultat-o Economedia arată:

Probleme la suprastructură:

– degradări ale grinzii de parapet sub formă de fisuri transversale și longitudinale

– fisuri și microfisuri transversale și longitudinale ale dalelor prefabricate

Probleme la Infrastructură:

– crăpături verticale pe riglele masive ale pilelor

– fisurile și crăpăturile existente de la cuzineți sunt active, martorii folosiți fiind distruși

– Pila 11 Calea 2, în zona cuzineților prezintă crăpături și desprinderi ale betonului până la nivelul armăturilor

Concluzia expertizei:

1. Viaductul se află într-o stare avansată de degradare, cu o evoluție negativă la toate paleierele proiectului

2.Viteza de degradare a rămas constantă în ultimii 3 ani

3. Soluțiile tehnice de remediere propuse în 2022 fie nu au fost cele adecvate, fie nu au fost aplicate corespunzător

4. Dublarea numărului de fisuri cât și extinderea celor vechi

5. Noi degradări ca urmare a cutremurelor din februarie 2023.


reed

Facem și aici un viaduct paralel,sa ocolească și dealul Aciliu, avem cei mai buni ingineri in domeniu

NGC

^^

Ieri CNAIR a lansat licitatia [CN1058091] "Elaborare Documentatie de Avizare a Lucrarilor de Interventii pentru "Viaduct Aciliu, km 62+475 – km 63+485, situat pe Autostrada Orastie – Sibiu, LOT 3"".







Sa vedem acum ce articole de presa de senzatie o sa apara daca la concluzie scrie ca "viaductul se afla intr-o stare avansata de degradare". :lol:

NGC

#59215
Si daca tot am "monopolizat" forumul in ultimele 15 minute, scriu doar aici ca am actualizat sinteza licitatiilor, dar modificarile vor fi vizibile probabil abia maine. Sinteza platilor nu am apucat sa o actualizez dar ii vine si ei randul dupa ce reusesc sa pun cap la cap informatiile din ROGOP si cu cele ce mai vin din alte surse.

Over and out!

AdrianRO

Care ar fi cauza degradarii asa rapide? Sunt totusi asa inconstienti sa faca pe genunchi un viaduct asa mare?

Si, pentru cei mai experti dintre noi, din avion care ar parea sa fie solutiile?

reed

Construcția deficitara,fundare neconformă,drenuri degradate și tot așa .Probabil o sa bage restricție de viteză sau chiar tonaj

dumbravaandrei

Ai uitat de dealul care nu sta locului.... detalii minore  :lol: 

rocklee

am fost vineri pna la MARGINA sa vad ce a mai facut UMBUL in teren ...nimic nou sub soare ....doar decopertarile ...am ridicat drona si am facut cateva poze dar au iesit cam intunecate pentru ca le-am facut dupa ora 20,30
la dus am oprit si la dealul cu lilieci unde UMBUL incearca sa remedieze caderile de piatra din versant ....cam ciudata solutia gasita si pusa in practica ...pun cateva imagini si de aici...

imagini cu Dealul cu Lilieci loc Soimus  :o

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader