Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 35 Guests are viewing this topic.

dorum

Apreciez orice filmare si mai presus de atat, munca omului.
Dar filmare cu soarele in fata care-ti reduce drastic detaliile si amestecaturi fara sens intre filmari de la sol si din aer, nu consider a fi ceva ce merita facut pe viitor.
My 2 cents...

pasa_andrei

Autostrada A1 - Lot 5 - Nod Bascov - 23.07.2023

Se lucreaza la Bascov in ritmul bine cunoscut. Eu nu stiu ce o sa faca WeBuild cand o sa inceapa si munca la lotul 3 ...

Vom vedea.


Enjoy!


GIV

saracii de la we build

au pe lotul 5 termen de executie 5 ani lucrari care se pot face si in 4  :lol: pana si ei au demonstrat ca pot recupera pe parcurs

cred ca trebuie sa intelegem ca cel mai important lucru  e rezolvarea problemelor birocratice, mutarea retelelor de utilitati, scoaterea padurilor din fodul forestier (vezi cazul umb pe a3 cat i au tinut pe loc) etc. cum s-au relocat stalpii de electricitate cum au accelerat. asa si pe lotul 3, daca se vor rezolva problemele acestea, we build au aratat ca vor sa lucreze..

NicolaeG

Astazi am vazul pe webuilt lucrand pe tronsonul 3 la.iesire din Cepari Pamanteni. Are si 3 banere pe marginea drumului DJ678A pentru publicitate. De asemenea Porr face defrisari la supratraversarea aceluiasi DJ678A. Câteva camioane transportau materialul vegetal. Am și poze dar nu reușesc sa le atașez  :)

danutzu_1069

Incearca cu: https://proinfrastructura.ro/poze.html

Sau upload in: imgur.com si apoi copy paste link-uri (BBCode)

Gio

Depinde ce li s-a solicitat prin contract si caietul de sarcini, "modernizare" poate sa insemne si solutii minimale dar poate sa insemne si centuri, tuneluri etc. Dar parca se dorea un expres pana la DX12.

mirceaeliade

QuoteAUTOSTRADA A1 CURTEA DE ARGES – PITESTI: INTARZIERE A LUCRARILOR SI DUPA ACTUALIZAREA PROGRAMULUI DE EXECUTIE

Stadiul lucrărilor era de 36%, conform unei note de informare. În ultimul Program de execuție, Antreprenorul trebuia să înregistreze un progres fizic de 36,97%, întârzierea la începutul lunii iulie fiind de aproximativ 1%.

Cum ordinul de începere a execuției lucrărilor a fost dat pe 1 septembrie 2021, progresul fizic al lucrărilor a ajuns la 36% într-un interval de 22 de luni. Antreprenorul italian WeBuild SpA ar trebui ca în cele 14 luni rămase până la termenul de finalizare să execute restul lucrărilor (64%!).

WeBuild SpA a mobilizat aici peste 800 muncitori și 500 utilaje, susțin oficialii de la Transporturi.
https://arenaconstruct.ro/autostrada-a1-curtea-de-arges-pitesti-intarziere-a-lucrarilor-si-dupa-actualizarea-programului-de-executie/

mike_us

Deci in aproape 2 ani au făcut 36%. Probabil ca le mai ia încă vreo 3 ani si e gata in 2026.

shift2rail

In constructii timpul nu curge linear, ai perioade lungi de inactivitate (stasis) datorate timpilor tehnologici. punctuate dd episoade de activate intensa.

ovicor

Adevarat, dar asta e mod de mobilizare cand nu ai alta lucrare "pe teava", nu cand ai o lucrare ca PiSi3 si ai depus oferta si pe A8 vest care e pe PNRR.

Gio

Pisi5 are termen de executie 4 ani, nu 3 cum se sugereaza in articol, deci ar trebui sa fie finalizat la 1 septembrie 2025.

rt25

oricum procentele acelea sunt orientative clar.
Eu cred doar ca frustrarea pe acest lot este ca termenul este prea mare si astia lucreaza conform termenului. Astaldi sunt maestrii la a bate statul roman cu avocatii, insa spre deosebire de altii livreaza lucrari cu complexitate mare. Aici sunt foarte foarte multe poduri, foarte multi piloti, ziduri de sprijin si absolut toate sunt la stadiul de grinzi.

Asta e si frustrarea ca daca ar accelera la ce stim ca ar putea livra ei, ar fi gata la anul in 2024 lejer...

vm75

Daca ar fi avut toate grinzile in santier, procentul ar fi sarit bine de 50%, asa cum am vazut pe DX12 TR3, inainte sa inceapa asfaltarea. Am trecut saptamana trecuta spre Curtea de Arges si pot sa va spun ca terasamentele au o inaltime impresionanta, pe care nu o sesizezi neaparat in filmarile cu drona. Ritmul WeBuild nu e ametitor, dar se vede ca sunt profesionisti si nu au puncte ramase aiurea in urma. Intrebarea  este de ce CNAIR a dat termene de 48 de luni pentru executie pe A1 si 20 de luni pe A7, dar am vazut ca nimeni nu a gasit o explicatie rationala pana acum. Daca nu ar fi fost discutiile din primul an legate de responsabilitatea devierii utilitatilor, probabil s-ar fi incadrat in 2024. Acum raman la speranta ca vor deschide intre Bascov si nodul Manicesti in decembrie 2024, inainte de alegeri, iar restul in vara lui 2025.

dr4qul4

Ei au licitat pentru a termina la 1 septembrie 2025.
Cat timp se incadreaza in termen nu vad ce e gresit.
Ba chiar, la stadiul de pana acum, vor da in folosinta lotul cu 2-3 luni mai devreme, iar la 1.09.2025 va fi si iarba taiata.

Si pare sa-si fi calculat perfect pasii. Cand incepe L3, nu vor mai avea nevoie de foreze si excavatoare+rabe aici.
Doar s anu prinda si lotul vestic pe A8...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

misiekwas

Quote from: rt25 on July 26, 2023, 09:46:38 AMAsta e si frustrarea ca daca ar accelera la ce stim ca ar putea livra ei, ar fi gata la anul in 2024 lejer...

Ar putea dar de ce ar face asta? Ținta principala companiilor de construcții este nu sunt construcții în sine, nici vorba bună de la soferii, ci profitul din construcții. Daca au calculat ca pentru ei aceasta este ritmul optim și se încadrează în contract, nu-i nicio problema.