Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Clar asta, se vad ceva armaturi pentru piloti, si nu sunt putine....

FlorinR

Poate fac zid de sprijin, ca in partea cealalta a pasajului.

culi

#59147
Ce sunt acele structuri care se fac peste picioarele viaductului (min 4.11 - Pitesti - Sibiu) ? Par a fi mai inalte pe interiorul viaductului si mai jose in exterior. Nu am mai observat aceste structuri la alte viaducte.

CAS

Quote from: FlorinR on July 23, 2023, 10:06:44 PMPoate fac zid de sprijin, ca in partea cealalta a pasajului.
Corect  :thumbsup:

cfdp

poate au gresit cota prima data se trebuiesc inaltate :lol:  :lol:

MAP

#59150

Acele structuri se numesc antretoaze si ce se observa deja betonat este partea inferioara a antretoazei, peste care se vor aseza grinzile, urmand apoi sa se betoneze si partea superioara (se poate observa lucrul acesta la structurile dinspre Curtea de Arges, unde deja sunt montate grinzile)

GIV

Quote from: RazesIesean on July 20, 2023, 04:36:43 PMCei de la Cegniz sunt mari (peste 5Bio USD annual revenue)

de parca ar veni cu toti banii aia in RO :lol:  Totul depinde de birocratie si de cheful functionarului roman de a elibera avize necesare, etc

asa si Aktor sunt mari...

pasa_andrei

A1- Lot 4 - Tunel Curtea de Arges -23.07.2023


Enjoy!

shift2rail

^unde putem gasi update-uri despre conexiunea Ramnicu Valcea cu A1? Traficul in defileu este insuportabil!

cfdp

#59154
antretoazele leaga grinzile, sunt mai degraba niste banchete, dar tot nu am vazut tipul acesta de structuri. Zambetul l-am pus pentru poveste si nu este chiar serios.
Revin. M-am uitat mai atent si se pare ca vor ingloba grinzile metalice deci sunt antretoaze, dar este ciudat ca grinzile nu vor sprijini direct pe cuzinetii turnati din beton. O sa vedem in timp structura, dar tot nu am vazut asa ceva.

MAP

Grinzile nu sunt metalice in acea zona, vor fi grinzi de beton. In cazul asta antretoazele sprijina pe reazeme, iar grinzile vor fi intradevar inglobate in antretoaze dupa etapa a doua de betonare

cfdp

#59156
Atunci are sens, imi cer scuze pt comemntariile anterioare.
Si daca sunt metalice are sens.Asa sunt grinzile pe lot 2 pe A10, dar parca acestea sunt incastrate in beton  pe reazeme.

stangabriel

#59157

Filmarea nu este a mea.

BigZ

De la acelasi autor, de data asta si cu imagini din aer:


Multumirile autorului pe YT.

horatiu.cosma

Din ce am auzit, modernizarea DN-ului Tigveni - Rm. Vâlcea e în continuare în proiectare, merge din inerție, probabil cândva la anul va fi gata SF-ul. Problema e că pe Grindeanu&co i-a durut în cot de acest proiect și atunci proiectantul a mers pe sub radar, cu soluții minimale care să îi avantajeze la buzunar. Deci va rămâne aceeași configurație a DN-ului, fără tuneluri, fără corecții semnificative de traseu, maxim câte un bandă a 3-a pe urcare.