Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Deschideri half-profile am avut astfel:
-Drajna-Fetești în 2006, restul în 2007
-Murfatlar-Constanța Vest în 2011
-Cernavodă-Medgidia în 2011
-Centura Arad în 2012
Și apoi mizilicuri precum Iernut și Oiejdea.

Vlad94

Sunt în total 13 kilometri din care:
2 kilometri de tuneluri, neaparat finalizat un sens mai repede și half-profile.
2 kilometri din secțiunea E2 fără tunel, pot fi full-profile
5 kilometri din secțiunea E1 nu au tunel, relieful e ușor, deci merge full profile
Mai avem 4 kilometri din secțiunea D, cea finalizată.

catalin_i

Cum sunt proiectate ieșire de urgență din tunel? Direct in afară (nu aș crede) sau in celălalt tunel? Și dacă este in celălalt tunel, pot fi atunci utilizate dacă nu este finalizat decât unui din ele?

danutzu_1069

#59118
Se vede destul de bine, din satelit, decopertarea... aproape au ajuns la linia CF


gruiarew

Mâine fiind sărbătoare cred că iau calul cu pedale și dau o fugă până acolo.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

oc7avian

Quote from: cristi5 on July 17, 2023, 10:04:41 PM@dorum problema nu e pe pasaj ci pe trompeta in curba. Desi parca dupa ce au pus sageti e ceva mai bine

În lipsa unui parapet, săgețile dese sunt esențiale pentru că îți reconfirmă vizual des sensul de mers corect, că tu ești încadrat ok. Lejer poate exista o panică că ai greșit încadrarea, iar dacă ai și Waze-ul care zice țineți stânga s-ar putea să faci o boacănă. Interpretezi linia continuă ca ultima șansă de a fi pe banda corectă.

CAS

Prima "pată de culoare" pe autostrada Pitești - Curtea de Argeș, Lot 5  :D




Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

#59122
@catalin_i
In celalalt tunel.
Daca esti cu un singur tunel deschis vei functiona in regim de drum national.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

#59123
Cum se vede din satelit jumatatea de nord, cea cu tunel, a PiSi4. Cam doar acum 2 saptamani par sa fi aparut decopertarile la nodul Tigveni:

mike_us

E bine ca avem 3 loturi in construcție. Si cu constructori serioși: Umb, Porr, WeBuild care probabil ca le si termina. Deja putem sa speram ca la început de 2027 ne ramin doar loturile 2 si 3 de construit.

Ionut

"Doar".
Un fleac. Doar vreo 70 km prin creierii munților.

RazesIesean

Si pe lotul 3 avem pe Webuild, deci mai ramane o singura necunoscuta Mapa.
Acum daca sunt cu Mapa sau vin si cu buldo ramane de vazut. Cei de la Cegniz sunt mari (peste 5Bio USD annual revenue) poate nu se fac de rusine in Romania (veri de ai celor de la Nurol si nu frati cu Alsim)
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

florin74

Cat or fi ei de mari in Turcia, se pare ca in Romania sunt cam praf... Vestile nu sunt prea bune despre cum s-a organizat si cum evolueaza proiectul...
Speram ca in al treisprezecelea ceas sa se destepte... Speranta moare ultima

GAC

sa nu uitam ca pe lotul 2, proiectarea e de 18 luni, incepand cu iulie 2022, deci termenul oficial se incheie abia la inceputul anului urmator... si chiar so asa inca nu avem amplasamentul eliberat ca sa faca studiile geo. ei teoretic pot sa traga de timp 18 luni de la ultimul copac... mai devreme de primavara anului viitor nu avem cum sa vedem activitate sustinuta, caci cnair nu aproba pt si emite ac pe loc... n-au fost in stare sa rezolve padurile in 5 ani...

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis