News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Ăla este locul. La nord de Câineni. Mi-am adus aminte de nume între timp, este Balta Verde. Acolo își vor face un mic orășel.

shift2rail


dargauda

Autostrada A1 Sibiu-Pitesti / Lot 5, Trecere DN7c, Trecere Raul Arges/Contractat: Astaldi/25.05.2023


dorum

#58923
Quote from: Ionut on May 26, 2023, 02:44:07 PMBalta Verde.

Am trecut azi pe acolo... nimic absolut, adica inca nu se vede absolut nimic nici pe partea de organizare

GAC

pe mine ma framanta mai mult stadiul proiectarii. daca vom avea un proiect etapizat ar fi bine daca am avea prima etapa trimisa la aprobat. in orice caz, de la aprobatea proiectului pana la AC este destul timp pentru a face o 'prima' organizare pentru cateva foreze si utilaje pt decopertari. Important este sa-i vedem ca se apuca de structuri, ca sunt multe. de asemenea este necesar sa avem transata problema defrisarilor. al catelea proiect este acesta, in care riscam sa stam pe loc din cauza defrisarilor. pe lot 5, abia acum dupa aproape 2 ani avem tot amplasamentul eliberat. noroc ca am avut antreprenor cu chef de lucru care a permutat utilajele de colo colo si astfel a terminat mare parte din elevatii...

TibiV

O filmare foarte buna de la Ionut Ivasca: Autostrada A1 Sibiu-Pitesti, Nod rutier Curtea de Arges/Contractat: Astaldi/25.05.2023


Italienii mai au mult pana departe...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marius.firtonea

Se pare ca Porr au inceput lucrarile la tunel.
"𝗔𝗶𝗰𝗶 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗹𝗼𝗰𝘂𝗹 𝘂𝗻𝗱𝗲 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗖𝗮𝗿𝗽𝗮𝘁𝗶, 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 în locul în care începe construirea primului tunel de autostradă în zona montană, pentru care antreprenorul a început lucrările pregătitoare.
Tunelul are o lungime de 1,3 km și este format din 2 galerii principale separate, una pentru fiecare sens de mers. Va fi realizat în conformitate cu normativele și directivele europene, iar printre particularități regăsim:
✅️ câte 2 benzi pe sens și acostamente
✅️ sistem de ventilație
✅️ sistem de evacuare
✅️ iluminat public
✅️ sistem de comunicare
✅️ câte o clădire la intrare și ieșire, pentru controlul și operarea tunelului
Antreprenorul estimează un termen de 2 ani pentru săpătura tunelului, 1 an pentru căptușarea interioară și până la 8 luni pentru instalarea echipamentelor și testare.
In luna ianuarie, anunțam o serie de premiere în infrastructura rutieră pe care le vom atinge în acest an, printre acestea fiind și începerea primei lucrări de autostradă în zonă montană, care prevede și construcția acestui tunel de autostradă.
ℹ️ Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș are o lungime de circa 10 km, iar pe această secțiune vor fi realizate 13 lucrări de artă, dintre care 12 poduri, pasaje și viaducte, cel mai lung viaduct fiind de 630 de metri. Cuprinde și construcția unui nod rutier la Țigveni, care va face conexiunea cu secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu - Pitești.
ℹ️ Contractul pentru proiectarea și execuția acestei secțiuni a fost semnat în noiembrie 2021, cu o valoarea de 1,6 miliarde de lei fără TVA și o durată de 60 de luni, din care 16 luni perioada de proiectare și 44 luni perioada de execuție a lucrărilor. Autorizația de construire pentru execuția lucrărilor a fost emisă în luna martie a acestui an.
📍 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind parte importantă a Coridorului de Transport Pan-european nr. IV. Este cel mai important proiect de infrastructură rutieră și, totodată, cu cele mai complexe lucrări, având în vedere dificultatea dată de zona montană în care se află traseul autostrăzii, fiind și prima trecere la nivel de autostradă peste Carpați. "

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/?locale=ro_RO

Ionut

Nu prea înțeleg cum ai înțeles tu ca Porr a început lucrările la tunel. ???

marius.firtonea

Din mesajul postat de Scriosteanu: "antreprenorul a început lucrările pregătitoare". Astea nu fac partea din tunelul propriu-zis, dar tot legate de tunel sunt.
Data viitoare voi fi mai atent la exprimare, vad ca e foarte importanta!

danutzu_1069

#58929
@Ionut , se vede in pozele de pe FB, au inceput cu foreza la pilotii zidurilor de sprijin aferente portalurilor...
Se vede si... din satelit, defrisari si decopertari la partea de sud.
Zona portalurilor... tot de tuneluri tin... :p
Sat. image
iar in partea de nord se vad defrisari pe traseu...
Si astea pe imagini de la inceputul lunii Mai...

TibiV

#58930
Discutia este cam asa:

Imi place de o fata.
Deocamdata am invitat-o la o cafea. Acasa am schimbat asternuturile.
Deci am inceput "lucrarile de forare"...

:lol:

@marius.firtonea ,
cuvantul esential este "pregatitoare"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


mirceaeliade

#58932
Din linkul de mai sus, intrarea in tunel partea de est:

si la vest:

26ld


Ceva informatii direct de la un oficial Webuild.

mastereve

M-am amabatut Duminica de la Valea Oltului si am pronit pe traseul lotului 3, 4 si 5.

Pe lotul 3 am observat multi tarusi vopsiti in zona https://www.google.com/maps/place/45.37100521412439,24.339258497587064 si https://www.google.com/maps/place/45.368907419956834,24.37005558427382. Probabil ca se lucreaza la studiile geo (daca stie cineva mai bine, rog sa ma corecteze). Spre comuna Poiana si paralel cu aceasta, lotul 3 merge prin padure si nu am putut sa vad mare lucru. La coborarea din Poiana, in zona tunelelor de la https://www.google.com/maps/place/45.33053487126545,24.477139355507866 pe langa lemnele colorate a aparut un gard electric pentru animale care delimiteaza o zona destul de mare de pe traseul lotului 3. Cariera de piatra din zona https://www.google.com/maps/place/45.27872496968403,24.520450853019604 am impresia ca este din ce in ce mai mare si cu activitate din ce in ce mai intensa.

Pe lotul 4 organizarea de santier era din ce in ce mai populata, au aparut utilaje pentru gaurirea peretilor din tunel, pentru explozibil si pot spune ca era activitate chiar daca vorbim de Duminica in jurul orei 17. La tunele era activitate, am intrat un pic in santier si am observat ca au creat deja o platforma de pamant de pe care probabil vor lucra la portalurile tunelelor (intrarea dinspre Pitesti). In santier se puteau observa muncitori care furnicau pe acolo si tir-uri care carau containere pentru birouri.

Pe lotul 5 din pacate nu era nici o activitate. Pauza totala.

Din pacate timpul nu mi-a permis sa opresc si sa fac poze, dar planuiesc sa mai trec pe acolo weekend-urile viitoare.