News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 72 Guests are viewing this topic.

TibiV

Nodul Bascov de la Constantin Mateescu: [10 MAI 2023] Lucrari A1 – Lotul 5, Bascov & Budeasa

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

eu nu prea inteleg de ce nu lucreaza la tronsonul propriu-zis cei de la WeBuild si in schimb au grija sa modifice giratoriul deja existent inainte sa fie siguri ca isi termina grosul lucrarilor in camp

mike_us

Din nefericire au prins si lotul 3.

adrian sibiu

Webuild începe să-și facă simțită prezența pe lotul3 ,poza de azi din viitorul Nod rutier Racovița !


 
Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Între timp, azi pe PiSi5. :)
Filmarea pentru patreoni diseară, pentru toți ceilalți mâine seară.


Cetatean

Execrabile umpluturile de la culee. Cred ca pot numara pe deget,locurile unde am vazut o talpa sau compactor mic in spatele la culee. Si ne mai miram ca se lasa asfaltu' dupa 1 an...

Ionut

Gata, filmarea este pe Patreon. Mâine seară publicăm pentru toată lumea.

Șantierul arată decent. E în grafic pentru septembrie 2025. E frustrant că știm că poate fi gata mai repede, dar nu va fi, WeBuild probabil vor împinge fix cât să respecte contractul.

Sunt în unele zone chiar la strat de formă (peste el vine balastul stabilizat).



O altă veste bună e că am găsit și câțiva stâlpi LEA căzuți la datorie.

TibiV

De la Constantin Mateescu: [12 MAI 2023] Lucrari A1, Lotul 5 – Nod rutier Bascov

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vladel

#58883
Salutare la toata lumea. Imi poate explica cineva de ce a fost aleasa solutia cu ziduri de sprijin si implutura la intersectia aceasta de la Bascov? Nu ar fi fost mai usor nisti piloti si cu grinzi? Multumesc anticipat pt. raspuns.

Ionut

@vladel
E mai ieftin să faci zid de sprijin și să umpli decât să lungești podul/viaductul. În mod normal, se putea face lejer sfert de con la asemenea înăltime a podului (pasajului A1 peste intersecția Bascov), dar se pare că în acel punct (ca de altfel în multe alte locuri de pe cei 30 km până la Curtea) solul e prost și sfertul de con o ia la vale, deci trebuie ca terasamentul să fie ținut bine de tot între zidurile de beton (să nu se afunde/miște/deplaseze).

Am explicat non-tehnic, sper că s-a înțeles. Și eu am fost mirat că am văzut multe puncte unde culeele nu sunt cu sfert de con, soluția optimă, ci sunt cu zid de sprijin sau cu "biscuiți".

TibiV

Nodul Bascov filmat de la sol de Razvan S: 12 05 2023 A1 Sibiu Pitești Lot 5 Zona nodului rutier, Bascov

Si doua filmari de acum o saptamana: 6 05 2023 Autostrada Pitești Sibiu Lot 5 Zona Pasaj peste DJ 703 I.S-a dat drumul pe sub pasaj


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Filmare completă PiSi5 Sibiu-Pitești Secțiunea 5, Pitești-Curtea de Argeș, 12 mai 2023.


N-ar strica niște susținere financiară, se adună deplasările astea. Mulțumim!

GIV

@Ionut sau colegii.. nu puteti adauga buton de join/membru/doneaza la canalul de youtube? poate unora le ar fi mai usor sa doneze asa decat sa se aboneze pe patreon..

mike_us

Incepe sa arate a șantier, probabil sa termine undeva in 2025.  Pe lotul 4 Porr a început ceva in afara de organizarea de șantier?

dr4qul4

arata chiar bine. Mai putin terasamentul la 11:44.
Trag tare la terasamente si la ridicarea pilelor (nu au vreun interes sa ridice grinzi), probabil pentru ca se apropie si santierul de pe L3.
Daca ar creste putin mobilizarea, nu ar fi exclus sa deschida la finalul lui 2024. Dar presimt ca suprastructurile vor merge extrem de incet.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024