Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 62 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Plus ca la început orie mobilizare e "anemica", nu mobilizezi masiv resurse unde nu ai front de lucru. Peste 2-3 luni, în vara sa ne plângem dacă nu exista activitate intensa.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alexV

Porr in iunie vor incepe lucrul la tunel. Parca a mai fost scris pe forum.

Ionut

Nu în iunie. În august cel mai devreme la tunel. La drum vor începe imediat.

Earthchild

E bine că la tunel pot lucra indiferent de anotimp.

hefaistos

Pana la urma tunelul va fi forat de la un capăt la altul sau va avea cut and cover pe porțiunile de la capete?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Cred că faci o confuzie. Pe PiSi4 tunelul Momaia (PORR) va fi forat cap-coadă. Pe LD2 vor fi secțiuni forate și partea din centru va fi cut&cover, cel puțin așa era vorba pe LD2. Să vedem ce rămâne la nivel de PT pe LD2. Dar la Porr e clar.

hefaistos

Doar ma întrebam dacă la proiectare nu s-a ales soluția c&c pe primele sute de metri unde adâncimea permite. Merge și mai repede și iese și mai ieftin. Dar dacă SFul nu permite...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Din ce știm noi, nu. Va fi forat cap-coadă. Cred că nici terenul nu ar permite cut&cover pe capete. Vor fi portaluri "clasice".

Ca fapt divers, dacă rămâne așa, echipa care va fora Momaia vine din Austria după ce termină acolo o lucrare (nu știu care, cred că puteți căuta pe Google ce tunel execută acum Porr în AT).

horatiu.cosma



Gio

Quote from: GAC on April 17, 2023, 10:05:41 AMcam anemica miscarea pe acest santier - lot 4, vremea nu e super, dar decopertari si drum tehnologic se puteau face, astfel incat de indata ce vremea va fi mai ok, sa se apuce serios de treaba.
Au termen 44 luni, care termen curge de la ordinul de incepere a lucrarilor. Din ce-am citit au doar AC, nu si OIL, deci sunt inca in faza de organizare de santier.

GIV

Quote from: GAC on April 17, 2023, 10:05:41 AMcam anemica miscarea pe acest santier - lot 4,
hai sa reziliem și sa dam la aktor  :lol: ca ei sunt mai mobilizați  :troll: deși, cum s a scris și mai sus, porr nu are Odin de Începere a Lucrărilor

dorum

bai, dar ala din Polonia il fac jumate aproape cu TBM...

alexandru_m

Au mai multe in Polonia. Din ce am vazut au si pe rutier si pe feroviar.

Unul dintre ele este facut cu NATM si era vorba sa fie gata in a doua jumatate a lui 2023.

Cam vechi comunicatul dar iata-l aici

alecu26

Încă odată....TBM pt tunele rutiere e ceva absolut excepțional și la nivel mondial. Nici Meses nu e potrivit pt asa ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).