Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Muc Cel Mic

Quote from: danutzu_1069 on March 24, 2023, 12:00:09 PM^^^

zice "beton asfaltic"
Zice asa ca asa e corect tehnic. Pare ciudat pentru multa lume:))))

alecu26

Mai rar organizare de santier în sat. Noroc ca au obținut aviz.
Betonul asfaltic e un tip de asfalt. Și da...în fond ambele sunt betoane cu diferite tipuri de liant pt agregate (ciment sau bitum).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

o informatie de pe pagina de FB CNAIR ....este si un video in care se spune multe lucruri intresante ....poate pune cineva si videoul...


Peste 800 de muncitori sunt mobilizați pe Autostrada Sibiu-Pitești, secțiunea 5 (Curtea de Argeș-Pitești).
Se lucrează la terasamente, structuri și relocare utilități.
Până acum au fost forați, armați și betonați peste 80.000 de metri liniari de piloți.
__________________________________________
Antreprenor: Webuild SPA;
Lungime: 30,35 km.;
Valoare contract: 1,710 miliarde lei fără TVA;
Sursă de finanțare: POIM+PT;
Contractul de proiectare și execuție a fost semnat în data de 11.05.2020;
Durata contractului: 60 de luni (12 luni etapa de proiectare și 48 luni etapa de execuție);
Ordinul de începere pentru etapa de execuție a fost emis în data de 25.09.2021;
Stadiu fizic: 30%;
Termen estimat finalizare lucrări: 2025.
#CNAIR
#SibiuPitesti
#autostrazi
#investitii
0:42 / 3:56

sursa FB CNAIR

IonutP


GIV

#58744
^din articol: urmeaza ca dupa sarbatorile pascale sa inchidem circulatia pe autostrada. restrictiile vor dura 1 an si jumatate :))

Goldmund

#58745
^^
Exista si pe youtube:


GAC

Imi este greu sa cred ca se va inchide traficul total in zona Bascov (cap A1). Ar fi o premiera negativa. Loc este destul sa se faca devieri succesive (cate o banda pe sens macar) pe masura ce elementele structurale sunt construite rand pe rand. Daca s-a putut la centura CraioveixDEx12, daca s-a putut la DNCBxDN7, nu mai zic la Pasaj Basarab in zona Cal Giulesti sau Pasajul Colentina se va putea si la Bascov.
Daca ar fi traficul oprit 100%, atunci, 2 randuri de pile si o culee pot fi executate cu usurinta in cateva luni, nici vorba de 18 luni.
Ceva este ciudat aici. Poate ca API ar trebui sa ia masuri.
In ceea ce priveste restul lucrarilor, singura problema neabordata este cea a grinzilor - deja avem multe elevatii finalizate, suficiente cat pentru mai multe echipaje de muncitori. Ar trebui sa vedem in santier sute de grinzi ca la UMB pe A3. Pana si turcii s-au apucat de grinzi din timp, inainte ca structurile lor sa prinda forma.

stangabriel

Inainte de nodul Pitesti Sud, spre Craiova, acum 1 saptamana am vazut ceva semne de circulatie galbene cu ocolire sau acoperite.

Ma temeam ca prevesteau aceasta ocolire.

danutzu_1069

#58748
Probabil va fi ieșire pe la Pitești Est, cu trecere prin oraș (pe vechea ruta din oras) spre Bascov sau urmand DN7, cu trecere prin capatul actual al autostrazii, adica asa: https://goo.gl/maps/BHgZYYZwmdQPrL6t5
In cazul asta pot face usor devierile in functie de constructii.

Iar ca varianta spre Bucuresti, ar fi doua: asta mai complicata: https://goo.gl/maps/XinMBsaHetNs1aUQA
sau asta: https://goo.gl/maps/AWeVC52ZEsgbUGpW6

oneLess

Quote from: GAC on March 25, 2023, 09:33:30 PM... devieri succesive (cate o banda pe sens macar) pe masura ce elementele structurale sunt construite rand pe rand. Daca s-a putut la centura CraioveixDEx12 ...

Ce s-a deviat pe centura CraioveixDEx12 ? Care oricum sunt chestii distincte!
Ce deviere ? DEx12 a tăiat drumuri deși și nu e terminat T1, Centura Craiovei e făcută în câmp. Ce să taie ? Canalul colector, calea ferată ?
Câmpie pe Centura Craiovei și partea terminată și cea începută care se îndreaptă spre reziliere. (Rizzani de Echer, se vor bucura și bucureștenii în curând de ei, prieteni de la grădiniță cu t1renna.)

CAS

Devierile vor fi toate in zona Bascov, vor fi etapizate in funcție etapa de construcție. Vor exista și niște devieri temporare de pe autostrada tot in zona de capăt a autostrăzii.
Grinzile sunt in lucru deja, din ce am înțeles la două firme (Ploiești și Pitești). Și probabil după sărbătorile Pascale vor începe să le si monteze.

dr4qul4

#58751
Nu va mai faceti atatea griji. Nu se inchide nici o bucata din A1. Vor exista restrictii scurte, noaptea, in care vom iesi pe la Pitesti Est.
In rest, nu baga nimeni tirurile prin oras.
Ma astept sa se inchida doar calea de iesire si tot traficul sa fie deviat pe 1+1 pe calea de intrare. Si se va bloca intrarea in DN7 (spre Budeasa) din giratoriul din capatul A1.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Vă mărturisesc că eu sunt într-o stare de maximă confuzie. Dacă vor băga aiurea trafic prin oraș, cu siguranță API va lua atitudine. Din păcate, pentru moment nu văd altceva de făcut decât să așteptăm să vedem ce vor face și reacționăm după. Sper doar ca WeBuild să nu exagereze cu doleanțele și să înțeleagă că nu pot face chiar orice își doresc și cum e mai ieftin pentru ei.

rocklee

turci pe A0 la nodurile cu dn 5 si dn 6 au avut tot feluri de devieri ...si toate pe cheltuiala lor ...doar italieni ...vreu una de un an jumate ....si sa deranjeze pe toata lumea si sa fim intelegatori cu ei ...pentru ca ne vor binele .... >:(  >:(

medicul de garda

#58754
Strict dpdv tehnic, nu are nicio noima sa inchida jumate de centura a Pitestiului. Nodul nou Bascov e proiectat cu bretele la sol si un pasaj suprateran la mijloc care supratraverseaza un giratoriu. Solutia e aproape identica cu pasajul Mogosoaia, ba chiar acolo era mai complexa situatia, fiindca aveai trafic serios din toate directiile. A vazut o tara intreaga ca acolo s-a putut, aici nu au nicio scuza.

E suficient ca Astaldi sa construiasca bretelele de la sol si giratoriul, si au apoi tot spatiul din lume sa se desfasoare, cu inchideri scurte de trafic atunci cand monteaza grinzi, predale, etc. Nici macar nu e nevoie de drumuri temporare, folosesi bretele definitive, e super rentabil financiar pentru constructor. Si in mod ironic, ar deveni chiar mai sigura intersectia aia in timpul santierului, fiindca in prezent e super periculos sa iesi de pe vechiul DN7, inapoi spre A1, esti la mila masinilor care vin cu viteza f mare inainte de curba.
Trust me, I'm an east-european doctor!