Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

De la Ionut Ivasca o "recunoastere" inainte de intrarea in reparatie a pasajului A1 peste DNCB:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#58681
Apropo de inceperea lucrarilor de pe lotul 4 a celor de la Porr, un mic video cu organizarea de santier gasit pe Youtube.

You're in Steelers Country

TibiV

De la Constantin Mateescu, o filmare din 7 martie cu lucrari nocturne la nodul Bascov:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si o filmare de zi facuta ieri tot de Constantin Mateescu: [08 MAR 2023] Lucrari A1 – Nod rutier Bascov


La capitolul spart capete piloti forati, sunt amatori fata de UMB...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

a.l.x

QuoteAutostrada A1 Lugoj – Deva: UMB a început forajele geotehnice prevăzute în etapa de proiectare. Lucrările pe lotul din PNRR vor începe în mai sau iunie.

Constructorul român UMB a început investigațiile geotehnice pe lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva, singura secțiune care lipsește pe A1 între Sibiu și Nădlac 2 (frontieră Ungaria), a anunțat joi Regionala de Drumuri Timișoara. Încă din decembrie 2022, CNAIR anunța că lucrările pregătitoare vor începe în mai-iunie 2023, contractul fiind finanțat prin PNRR, deci termen-limită de finalizare august 2026.

Pe secțiunea de 10 kilometri sunt 5 echipe cu foreze în teren. ,,Antreprenorul obiectivului de investiții "Autostrada A1 Lugoj – Deva, Lot 2: km. 27+620 – km. 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D" a început investigațiile geotehnice pe teren. Antreprenor: Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC SA&PE Construct SRL – Euro-Asfalt d.o.o. Echipele specializate lucrează cu cinci instalații de forat. Contractul se află acum în perioada de proiectare", a transmis DRDP Timișoara.

Contractul pentru tronsonul de aproape 10 kilometri a fost semnat pe 14 octombrie 2022 la Timişoara, în prezenţa lui Dorinel Umbrărescu, o premieră pentru astfel de ceremonii oficiale. Ordinul pentru etapa de proiectare a fost emis începând cu data de 5 decembrie 2022 de la care se calculează un termen de cel mult 11 luni. Este un lot de 9 kilometri, din care 2 kilometri cu tuneluri, practic singura secțiune care lipsește pentru ca șoferii să circule pe autostradă completă de la Sibiu la frontiera cu Ungaria de la Nădlac. Prin PNRR, contractul este finanțat cu aproape 200 de milioane de euro. Pentru respectarea criteriului de experiență la tuneluri, UMB s-a asociat cu Euro Asfalt, o firmă din Bosnia-Herțegovina cu portofoliu în tuneluri realizate pe Autostrăzile din Balcani.

Finalizarea secţiunii lipsă dintre Lugoj şi Deva va permite circulaţia pe Autostradă fără întrerupere între Sibiu şi Vama Nădlac.


Sursa

GIV

deci de abia au inceput forajele geotehnice (oare au acces in zona impadurita?) iar lucrarile vor incepe in mai?

survola

^ Finalizarea secţiunii lipsă dintre Lugoj şi Deva va permite circulaţia pe Autostradă fără întrerupere între Boița şi Vama Nădlac.   :troll:

StefanCelMare

Am fost recent la Sibiu de la Cluj.
Regret ce am spus despre A10 că ar fi vălurită între Aiud și Turda.
A1 este valurile Dunării de-a dreptul, pe furtună, sensul spre Sibiu mai ales.
Mama mia, e și restricție de viteză, un mare  :wtf:
Și că veni vorba, nu mi-a mai decuplat pilotul automat. Problema pe A10 a fost de la o planetară dusă, culmea, pe spatele mașinii. Deci dacă vă decuplează pilotul automat, verificați toată partea de suspensie (eu eram liniștit că am schimbat pe față recent tot, iar pe spate tot minus planetare, la care chiar nu mă așteptam).


dr4qul4

care munte ca acolo e dealul Momaia si oficial se afla in Subcarpati.
Nu e nici stancos, nici foarte inalt (5-600m).
Va fi primul tunel forat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV


TibiV

Adica nu va fi cut and cover...

Indiferent ca se face cu TBM-ul sau cu tehnologia NATM, tot tunel forat se numeste.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Și as mai adauga faptul ca nu e o fericire sa nu fie stâncos... Dimpotrivă, este chiar bine sa fie Stanca... (părerea mea)

alecu26

E completa autorizația?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marius.firtonea

Doua alunecari de teren s-au produs pe lotul Porr, pe sensul Sibiu Boita. Cele doua alunecări sunt situate de o parte si de alta a zidului de sprijin dinaintea viaductului Talmacel. Nu sunt foarte mari, dar tot cred ca trebuie intervenit, o sa incerc sa fac niste poze, dar e destul de dificil.