Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 59 Guests are viewing this topic.

panzer

Il repara pasajul, nu il demoleaza.
Culeea dinspre A1 a fost deja refacuta odata cu extinderea la 2x2 a DNCB. Mai mult loc chiar nu este.

danutzu_1069

Io ma întreb cum gândesc ei sa extindă la 3 benzi, începând de la DNCB... când știm cu toții cum este intrarea în București.   Dacă gândirea este de la A0, ar fi ok...

alexandru_m

Inca o banda (cel putin pe sensul de intrare in Bucuresti) ar avea utilitate si ca banda de stocare. De multe ori coada de la DNCB si giratoriul West Park se intinde pe autostrada, ceea ce este cam periculos.

ovicor

Sa ma corecteze cineva daca gresesc: cele 2 benzi + banda de urgenta n-ar putea fi retrasate ca 3 benzi prin ingustarea celor 2 benzi si reducerea VMA? Ma refer intre A0 si DNCB. B1 ar fi mai mult de stocaj, intrare- iesire.

Duta C

#58669
Dap si sa=l faca bucata aia DN  cu 100 km/h! Ar deranja in vreun fel?

Jacob46

Salutare, sper ca postarea sa fie relevanta  pentru acest topic. Azi pe DN65, intr-o parcare la Albota era parcat un convoi de  trailere cu 4 grinzi (pareau sa fie de 40m). Nu erau ale celor de la UMB. Pe grinzi nu era marcat niciun producator, trailerele erau inmatriculate pe Timis. Sa fie oare pentru Webuild? Stiu ca era o discutie daca Webuild isi vor produce singuri grinzile sau le vor lua de la altii.

GAC

Eu m-as bucura mai mult ca grinzile alea sa fie pentru A0 lotul Aktor.
In masura in care We Build vrea sa-si cumpere grinzi, m-as astepta sa existe un contract si acel contract sa prevada un avans din partea lui We Build, avand in vedere cate grinzi sunt de facut si acel avans sa fie facturat mai departe catre beneficiar. Poate cineva cu acces la doc sa ne poata spune daca exista doc pe tema frinzilor. Daca ar fi vrut sa-si faca ei grinzile, cred ca deja am fi vazut fabrica in santier. In orice caz, avand in vedere ca discutam de vreo 1,200 de grinzi daca vor aduce cate 4 pe zi, asta inseamna cam 1 an ca sa aduca toate grinzile.

dr4qul4

ma astept ca si unii si altii, sa le ia de la SW Umwelttechnik.
Desi mai sunt si alte fabrici de prefabricate/grinzi atat in Pitesti, cat si in Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adrian sibiu

#58673
Salutare tuturor!
Azi a avut loc o nouă întâlnire a celor de la Cnair cu antreprenorul asocierii Mapa Cengiz la Câineni întâlnire la care a participat președintele Cj Valcea Constantin Radulescu,care a declarat următoarele:
,,Luni, 27 februarie, am avut o nouă întâlnire de lucru cu reprezentanții Mapa-Cengiz, constructorii care vor realiza lucrările Secțiunii 2 Boița – Cornetu a autostrăzii Sibiu-Pitești.

La întâlnirea, care s-a desfășurat la punctul de lucru de la Câineni, au fost prezenți și reprezentanți ai CNAIR, ai Gărzii Forestiere Râmnicu Vâlcea, precum și șefii ocoalelor silvice Clăbucet și Câineni.

Scopul întâlnirii de astăzi a fost stabilirea procedurilor legate de scoaterea din fondul forestier a terenurilor aferente culoarului de expropriere pentru secțiunea Boița-Cornetu a viitoarei autostrăzi.

Am promis că voi participa la aceste ședințe de progres, deoarece autostrada Sibiu-Pitești este un obiectiv important pentru noi și ne interesează ca lucrările de pe raza județului nostru să fie realizate la termen."

TeoH9

#58674
Tipic politicienesc: băgarea in seama fara niciun ajutor concret. A mirosit imediat potentialul electoral. Daca chiar dorea sa ajute putea sa vina cu solutii pentru a arde anumite etape, sa ofere suport, solutii.
De exemplu proprietarii terenurilor care urmeaza a fi expropriati i-a identificat dl presedinte, macar la nivel orientativ, sau se apuca doar dupa ce e gata proiectarea?  :lol:

horatiu.cosma

E coadă mare la ghișeul "am participat, am fost de față, am făcut o poză, am constatat, am luat act, am văzut, am înțeles că etc". Din păcate e scurtă de tot coada la "am ieșit după x ore de discuții cu planul ăsta, avem calendarul ăsta, o să ne ținem cu dinții de el, o să urmărim progresul măsurabil săptămânal etc". Fiindcă în cazul al doilea chiar e de muncă.

silviu74

Am o rudă în zona Câineni care deja a fost anunțat că va fi expropriat și ce sumă va primi despăgubire. E vorba de o grădină pe malul Oltului.

adrian sibiu

Expropierea terenului de pe aliniamentul lotului 2 al autostrăzii Sibiu Pitești s-a făcut prin hotararea de guvern din 29.12.2022 !

oneLess

ziarulprofit.ro

VEȘTI BUNE! Încep lucrările la lotul 4 Curtea de Argeș – Tigveni al autostrăzii Pitești- Sibiu

Oficialii de la Ministerul Transporturilor anunță că încă un lot din Autostrada Sibiu – Pitești (A1) urmează să intre în construcție în această saptamana, guvernul urmând să elibereze săptămână asta, autorizația de construcție.

Este vorba de secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, unde austriecii de la Porr au finalizat proiectarea.

,,Pe tronsonul 4, cei care au câștigat au terminat proiectarea și vor intra execuție", a transmis  ministrul Transporturilor.
Ministrul a mai spus că și pe loturile 2 și 3 vor începe lucrările de construcție tot anul acesta. Grindeanu a amintit că lotul 1 Sibiu – Boița a fost dat în trafic la finele anului trecut.

Autostrada Sibiu – Piteşti, cu o lungime de peste 122 de km, este împărțită în cinci secțiuni. Austriecii de la Porr, care au finalizat secțiunea 1, vor construi secțiunea 4. Italienii de la WeBuild/Astaldi și-au adjudecat secțiunile 3 și 5 iar secțiunea 2 a fost câștigată de turcii din asocierea Mapa – Cengiz.

survola

Să înceapă spectacolul  :)