Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 72 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pe PiSi4 probabil la tunel se vor apuca la finalul verii/începutul toamnei.

danutzu_1069

La tunel efectiv sau pregatirile necesare?
Se stica ca pentru a incepe "forajul" tebuie drumuri de acces, defrisari, sapatura pentru portal, consolodare pereti laterali, etc... Organiizare de santier.... Toate astea "mănâncă" timp... si trebuie sa ai si vreme buna....
La portalul sudic, accesul e ceva mai usor fiind mai aproape de DN, in schimb cel nordic este mai anevoios.

Ionut

Lucrări efective. De pregătiri se pot apuca mai devreme dar na, rămâne de văzut. Deocamdată doar planuri și noutăți pe surse...

Par destul de relaxați, termenul contractual e destul de permisiv. Sper că totuși se vor trezi din amorțire curând. A trecut iarna.

danutzu_1069

Asta asa este...
Mai ales ca accesul pe tot lotul nu este unul usor... nu mai este ca la campie sa faci drum de santier pe langa viitorul aliniament....

montaniardul

Forajele pentru tunel pot sa incepa din ambele capete?

oneLess



marius.firtonea

Foarte documentati jurnalistii de la Adevarul:
"Interesant de remarcat este că cei de la Geostud, care se ocupă de partea de proiectare a lotului de autostradă, s-au grăbit să declare, în luna noiembrie a anului trecut, că s-a început diagnosticarea intruzivă, deși procesul a fost demarat abia acum."

alecu26

Foarte alambicat articolul Adevărul. Doar doar iese ceva de senzație. Nu i-a iești.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mike_us

In sfârșit avem toate loturile semnate, poate cu un pic de noroc in jur de 2030 o sa avem tot A1 gata. Mult a fost puțin a mai rămas.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panzer

Nu mai pot cu astia de la CNAIR. Pe cuvant.

economedia.ro
QuoteAutostrada A 1 București-Pitești : Pasajul peste Centura Capitalei va intra în reparații cu închiderea circulației pe un sens.

Se vor face lucrări de consolidare la pilele pasajului, iar pentru suprastructura pasajului lucrările se vor face cu închiderea unei căi și devierea circulației pe sensul opus : ,,Lucrări la nivelul suprastructurii. Se deviază circulația pe o singură cale. Se desface calea pe pod și se demolează lisa parapetului. Se execută lucrări de reparații la nivelul suprastructurii (grinzi prefabricate, atretoaze și placa monolită). Se demolează stratul de beton degradat.

Cade pasajul ala asa iminent, de trebuie inchis traficul intre A1 si DNCB inainte de deschiderea A0? Cel mai aglomerat si poluat km² din Romania, exact de asta mai are nevoie.  >:(

mike_us

@alecu26 Da pentru loturile 2 si 3 trebuie mult noroc. Dar într-o prima faza (următori 3-4 ani) se pot termina loturile 4 si 5 si lotul lipsa a UMB. Asta cred ca ar însemna deja in jur 85% A1 gata. 

TibiV

#58663
Doua filmari cu nodul Bascov de la Constantin Mateescu

[22 FEB 2023] Lucrari A1 – Nod rutier Bascov – DC 219A

[24 FEB 2023] Lucrari A1 – Nod rutier Bascov

In a doua filmare, la 05.50, este interesant cum isi schimba betonul culoarea cand baga baiatul ala vibratorul in betonul proaspat turnat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adriann

Daca se tot baga in reparatii podul, de ce nu s-a realizat un proiect cu refacerea podului pentru 3+3 si proiectarea unui nou nod cu DNCB (cel actual este jalnic) impreuna cu dublarea DNCB (portiunea de sub pod)?