Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 64 Guests are viewing this topic.

mdragos

@horatiu.cosma : sti ceva legat de paduri ? Cand ar fi sanse sa primeasca access ?

horatiu.cosma

Lucrăm în Parlament la niște amendamente care să simplifice puțin lucrurile pe procedura de scoatere din fondul forestier și de acces pentru studii geo, dar fiind în stadiu incipient procedura pe PiSi2, mai durează.

Skynick

Scoaterea din fondul forestier inseamna defrisari si drumuri tehnologice sau pur si simplu acces in padure?

naivu

Înseamnă în primul rând o cărare pe care să strecoare foreza pt explorare geologică până la punctul X, din mijlocul pădurii! Nu cred că se poate fără să taie absolut nimic  :) Chiar dacă ar tăia doar câțiva copaci, este nevoie de aprobare.

AlexxC

Se poate si fara drumuri de acces si fara taiat copacii - transport aerian al echipamentelor :

klax187

De ce ai face asta din banii tai, cand poti cere extindere de termen din culpa beneficiarului?

gabim

Alternativ, faci pe banii tai si faci un claim, cu mentiunea ca trebuie sa te pregatesti sa-ti vezi banii dupa cativa ani de judecat cu beneficiarul.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

Calin88

Cu exceptia zonelor in care va fi tunel, zonele respective oricum vor fi defrisate atunci cand se va construi efectiv autostrada. De ce s-ar mai risipi bani pentru transportul aerian al forezei intr-o zona care oricum in 6 luni-1 an ar trebui sa fie defrisata, cand ar fi mult mai simplu sa modificam procedurile de scoatere din fondul forestier?

GAC

288 din 480 de foraje inseamna 60%.
In aceste conditii, am putea avea si proiectare pe anumite sectiuni. Daca am avea in lucru 2-3 viaducte si un tunel pana la sfarsitul anului, ar fi un semn bun de antreprenor serios.
In orice caz, chit ca vor primi AC pe bucati sau pe tot proiectul, o lucrare atat de ampla poate fi atacata doar secvential. Nici UMB nu a atacat tot CraPi 2 simultan pe toata lungimea / structurile.

TibiV

Doua filmari de saptamana asta de la Constantin Mateescu

1.  zona Manicesti – Tutana – Valea Brazilor

2. nod rutier Bascov
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Tot de la Constantin Mateescu o filmare mai recenta (de ieri) cu nodul Bascov: [20 FEB 2023] Lucrari A1 – Nod rutier Bascov


Sper ca la 05.00 este doar apa de ploaie, nu vreun izvor subteran...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m

De pe la 4:30 se vede si o pompa care evacueaza putin mai sus de locul unde sapa excavatorul. Posibil sa fie varianta B.

mike_us

Anul asta pe A1 ar trebui sa vedem pe lotul 4 o premiera: primul tunel mai serios din România. Si poate si pe lotul UMB încep tot anul asta sa foreze la tunel.

danutzu_1069

Oho... mai este pana la ...primul târnăcop pentru tunel....(oricare din cele doua)

rota

"Pe secțiunea 2 a autostrăzii Sibiu-Pitești, a fost inițiat diagnosticul arheologic intruziv, pentru identificarea zonelor cu potențial arheologic aflate pe traseul obiectivului de infrastructură. Studiul preliminar întocmit anterior cercetării de teren a relevat prezența unor situri documentate pe baza literaturii de specialitate, a căror existență este necesar a  fi verificată prin cercetări intruzive." Sursa CNAIR