Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Archi

Asta ma gandeam si eu, dupa elevatiile care sunt gata (au doar 2 cuzineti) si dupa deschiderea dintre pile se pare ca vor folosi doar grinzi metalice. Asta explica si lipsa unei fabrici de grinzi de beton in santier, nu cred ca s-ar fi rentat sa cumpere cantitate asa de mare de la producatorii locali si nici nu stiu daca exista capacitate locala asa de mare de producere de grinzi.

GIV

oare tot metalice si pe lot 3?

GAC

Se pare ca nu vor fi grinzi metalice ci de beton. Peste cei 2 cuzineti va mai fi turnata o antretoaza care va folosi la monolitizarea grinzilor de beton. Cu alte cuvinte WeBuild folosesc o solutie thnica diferita fata de UMB; nu vor sprijini grinzile direct pe rigle ci le vor sprijini pe niste esafodaje (deasupra riglelor) si capetele grinzilor vor fi monolitizate in respectiva antretoaza. Ceva similar au facut si la viaductul de la Pitesti vest.
Totusi, la cate elevatii sunt gata, ar trebui sa vedem si grinzile in santier, ca sa se apuce la primavara, intrucat mai sunt doar cateva saptamani de vreme rea.
Intradevar vor fi si cateva deschideri cu tablier de otel, peste Arges, acolo unde autostrada va trece aproape perpendicular peste rau.

Archi

Sti cumva si de unde fac rost de atatea grinzi? Au totusi circa 4 km de pod, asta inseamna undeva spre 1000 de grinzi. Le vor produce in santier sau le cumpara?

oneLess

@GAC, cred că la Nurol am mai văzut soluția asta cu antretoaze, numai că la ei erau prefabricate, nu turnate.

GAC

Asta ma intreb si eu.
Daca ar fi vrut sa-si faca in house, cred ca am fi vazut deja fabrica de grinzi. Turcii pe A0 s-au apucat relativ repede de fabrica de grinzi... pana si Pizza la Sebes aveau grinzile gata inainte sa fie gata toate structurile.

archaeus



StefanCelMare

Nu e de mirare, majoritatea ariilor protejate sunt în zona montană.
Și pentru alea primim bani de la UE, nu e neapărat vreun conflict.
Ne place doar să exagerăm, și să ne plângem, în loc să proiectăm în consecință.
Măcar ăsta nu e articol de genul aoleu, nu mai facem nimic că sunt arii protejate.

alexd4u2

A1 Pi - Si, Lot 5, Viaduct zona Dobrogostea - Borlesti:

cfdp

Structurile metalice tip Corten aduse din Italia, ca si pasajele de pe A10 sector Pizzaroti

danutzu_1069

^ Asta ca sa se "piarda" in peisaj....

alecu26

Zona aia strâmtă între canal și CF m-a intrigat încă de când am fost în ceva vizita pe santier acu mulți mulți ani. Ma gândeam la lansator...și sa înaintezi incremental
Dar poate reușesc cu macara clasică
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneLess

#58603
Nu ar putea închiria o macara de la CF care să se plimbe pe șine?

LE: Sau ridică grinzile Hulk plasat dincolo de linia CF!

tom_sawyer

Oare are legătură cu autostrada?

În perioada 09.02.2023 – 15.02.2023 se vor desfășura trei transporturi cu depășiri pe traseul:

Giurgiu Pod PTF – DN5 – Giurgiu – DN5B – Ghimpați – DN6 – Bragadiru – DNCB – A1 – Intersecție A1/DJ 503 Oarja (județul Argeș).

Vehiculele transportă structuri metalice.

CNAIR