Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 69 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mare lucru dacă anul acesta turcii de pe PiSi2 reușesc să se acomodeze cu cultura românească și să aducă un proiect tehnic care să fie aprobat. Deocamdată sunt la faza de bâjbâire, înțelegere a birocrației românești, a situației cu scoaterea din circuitul forestier a pădurilor, a identificării de locații pentru organizările de șantier, a familiarizării cu potențialii subcontractori, furnizori. Mai e mult până departe.

CătălinL

In ce stadiu se mai afla proiectul privind legătură dintre A1 și Rm. Vâlcea?Cu puțin noroc in 2 ani PiSi5 va fi finalizat, iar PiSi 4 va fi într-un stadiu decent, însă de legătură cu Rm. Vâlcea nu se aude nimic.

Stefan01

O filmare interesantă și simpatică realizată de Radu pe A1, secțiunea 5 Pitești - Curtea de Argeș. :) Mulțumesc Radu pentru filămirle realizate pe diversele șnatiere !!! :cheers:


Stefan01

#58563
Recent am văzut o filmare realizată în Bulgaria. Foarte util acel heliport ! Sper ca și în România să construiască heliporturi (dotate cu sitemele luminoase de balizaj, ..., etc.), de exemplu pentru sectoarele montane ale A1. :)

Sunt prevăzute heliporturi pe sectoarele montane ale A1 ?




Valens

Quote from: CătălinL on January 15, 2023, 08:17:44 PMIn ce stadiu se mai afla proiectul privind legătură dintre A1 și Rm. Vâlcea?Cu puțin noroc in 2 ani PiSi5 va fi finalizat, iar PiSi 4 va fi într-un stadiu decent, însă de legătură cu Rm. Vâlcea nu se aude nimic.

https://economedia.ro/autostrada-sibiu-pitesti-lotul-6-studiul-de-fezabilitate-pentru-modernizarea-legaturii-dintre-a-1-curtea-de-arges-si-ramnicu-valcea-realizat-in-procent-de-52-dn-73-c-ruta-ocolitoare-pentru-dn.html

QuoteStudiul de Fezabilitate pentru modernizarea DN 73 C Curtea de Argeș – Râmnicu Vâlcea a ajuns la un procent de 52% realizare și va fi predat în această toamnă, conform contractului, potrivit raportării Companiei de Drumuri. Proiectul pentru modernizarea DN 73 C, ruta ocolitoare pentru DN 7 – Dealul Negru este cunoscut ca ,,lotul 6" al Autostrăzii Sibiu – Pitești, practic legătura municipiului Râmnicu Vâlcea la Autostrada de pe Valea Oltului. Totodată, investigațiile din teren pentru proiectul de reabilitare DN 73 C Curtea de Argeș – Tigveni sunt la 32% realizare, iar termenul de realizare este luna iunie, mai precizează CNAIR.

oneway

La km31 sens spre Pitesti se monteaza glisiere. Scuze pentru calitate



Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

JohannDB

Reveneam dinspre vest turbat de gripă și cu febră și am făcut  un popas la Holdea... Mi-a prins bine și la propriu și la figurat; dar am tras-o mai al naibii la sosire acasă...!! Însă, m-am ales cu alte câteva imagini de la tasările de la Holdea.... Și astea după ce a trecut si @rocklee pe acolo....
  Fiind o vreme urâtă cu ploaie intermitentă, parcă s-au văzut mai bine tasările, care se pare că s-au mai accentuat în ultima vreme; rămâne ca măsurătorile să confirme "deplasarea"...
































































Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Ce tot măsoară, trebuie refăcut terasamentul acolo.
A avut destul timp să se ,,așeze".

gruiarew

E senzorul plecat cu tot, dar noi "monitorizăm"
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ovicor

Oare, intarziindu-se, nu s-ar periclita mult mai mult, inclusiv viaductul peste A?! Nu vreau sa fiu cel cu drobul de sare, dar cred ca alunecarea necesita consolidare rapida si consistenta. Sigur va amintiti, cu ani in urma, ne ingrijoram de niste alunecari doar putin mai spre Deva.Cred ca solul e predispus la alunecari.Constructorul poate fi recunoscator CNAIR + MT pentru reziliere!

panzer

Remember Aciliu? El viaductul era stabil, restul se misca.
Asa ar trebui sa fie si aici, daca a fost fundat corespunzator.

ovicor

#58571
Nu ma refeream la Aciliu, ci cu cateva sute de metri mai spre Deva, cred, de zona actuala cu probleme. Cred ca intre breteaua Holdea si primul ecoduct.

JohannDB

        @ ovicor ""... cu cateva sute de metri mai spre Deva, cred, de zona actuala cu probleme. Cred ca intre breteaua Holdea si primul ecoduct. ""     Stimate coleg, de la locul pozelor la primul "ecoduct" spre Ilia, A1 nu mai are "nici pe naiba"......
         De la locul în care breteaua ce vine din girația "Holdea" DN68A km 54 și intră în corpul A1 km 412-300 unde se termină acei separatori de sens până-n primul ecoduct, mergând spre parcarea de la 409/408 și nodul Dobra, apoi nodul Ilia, platforma nu mai are absolut nimic.....








Powered by API/PUM imgur uploader

ovicor

@JohannDB, am inteles, eu retineam din perioada decopertarilor ca era ingrijorare, s-au facut drenaje si consolidari.

GAC

M-am uitat atent la ultima filmare a Lot 5 PiSi si am remarcat ca toti pilonii au o particularitate comuna: riglele au doar 2 cuzineti - pozitionati deasupra stalpilor circulari ce alcatuiesc pilonul. Astfel, inclin sa cred ca vom avea tablier metalic la toate viaductele. La 5 Km de viaducte, trebuie sa fie un subcontractor foarte serios.
Se stie cand vom vedea sectiunile de grinzi metalice in santier?