Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.

carutasul

parcă era specificată metoda în caietul de sarcini. Din moment ce unii visau debleu e clar că adâncimea nu e mare, deși probabil dacă faci tunel ai posibilitatea să elimini niște pante și să mergi mai la adâncime.

horatiu.cosma

Tunelul lung de circa 2km e format din 3 secțiuni: secțiunea 1 și 3 sunt tunele forate (metoda NATM), iar secțiunea 2 va fi construită cut-and-cover.

Vlad94

Atașez această imagine cu secțiunile tunelului.




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Mda, "tunel pentru ursi..."

rocklee

am fost astazi sa fac cateva poze cu cele doua crapaturi din zona holdea

imagini cu prima crapatura ... :(  crapatura de langa breteaua holdea .... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini cu a doua crapatura ....ce de sub viaductul holdea  :o
care arata destul de rau  >:(

(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee

misiune ...indeplinita ....o seara faina tuturor  :D


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Mulțumesc frumos pentru efort! :cheers: Nu pare catastrofal acolo, cred că e prost făcută evacuarea apei și se mișcă terasamentul. Probabil soluția este să se facă drenuri și evident să se refacă terasamentul, măcar straturile superioare.

Să mă corecteze inginerii dacă aberez.

@alecu26 @cfdp

Anonymous Rider

Din surse: CNAIR a fost in decembrie sa rezolve problema padurilor de pe traseul tunelurilor de la LD2E, iar in ianuarie incepe marcarea si ulterior eliberarea copacilor.

horatiu.cosma

Ce înseamnă "a fost să rezolve"? Copacii se taie în urma unui proces legal de scoatere din circuitul forestier gestionat la Ministerul Mediului + Romsilva + Ocoale Silvice. Nu știu să se fi întâmplat ceva la Mediu în acest sens.

Anonymous Rider

#58541

Exact. A fost "să rezolve" cu ocoalele (deci Romsilva) din zonă.

horatiu.cosma

#58542
A, ok, deci s-au urnit pentru primul pas al procesului. Documentația de scoatere din fondul forestier pornește de la ocoalele silvice, merge apoi la direcțiile silvice, apoi garda forestieră, apoi Ministerul Mediului pentru ordin de ministru sau hotărâre de guvern (în funcție de suprafață) de scoatere din fondul forestier. Pe traseu mai trece și pe la ANPM (Agenția de Mediu) care să confirme că documentația e în linie cu prevederile din acordul de mediu, dacă nu e, trebuie revizuire de acord de mediu (așa cum s-a întâmplat pe A3 Transilvania, Brăila - Galați, Craiova - Pitești, A0). Pentru comparație, procesul care a început din ce zici tu pe Lugoj - Deva zilele astea a început fix acum 2 ani pe A3 Transilvania, s-a terminat acum fix un an prin emiterea de către Guvern a hotărârii de Guvern de scoatere din circuitul forestier, însă nici până azi nu sunt tăiați toți copacii pentru că Romsilva s-a tot împiedicat cu licitațiile necesare tăierii suprafeței lemnoase. Cu alte cuvinte, mai durează.

JohannDB

                  În 05.08.2022, am mai făcut un popas la Km 411-412, pe A1 la Holdea......
  La "repezeală, n-am găsit pozele, la postarea anterioară, dar pentru comparație cu ce a găsit "rocklee", iată câteva imagini din august 2022....... Cam asta era; sub pod, nu m-am mai dus....
  Putem compara.























Powered by API/PUM imgur uploader

pbh

Nu vreau sa fiu carcotas dar CNAIR au demarat aceste proceduri (cu vizita in teritoriu la ocolul silvic) exact in perioada de "achizitie" a brazilor de craciun. Ce coincidenta!