Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 47 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ah tu zici de Holdea?
Ce bucată care trebuie reparată? Aia unde s-a reziliat cu Comsa?

horatiu.cosma

Ultimii 100 de metri după descărcarea Holdea unde e făcută autostrada, dar necirculabilă. Da, UMB va repara pe acolo mărunțișurile alea.

JohannDB

..................Asta înseamnă că pe undeva la Km 411+700, de unde începe breteau de urcare spre giratoriul Holdea.....; cam pe aici....




















Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

Arata mult mai bine aici decat la Pizza, la Alba Nord (banda de urgenta).

Razvan.M

Quote from: JohannDB on January 05, 2023, 11:21:48 AM..................Asta înseamnă că pe undeva la Km 411+700, de unde începe breteau de urcare spre giratoriul Holdea.....; cam pe aici....

Acesta e locul de nastere al pixometrului?

Ionut

Da, acolo s-a născut pixometrul.
Poate se oprește cineva care are niște timp și energie să facă niște poze actuale. :cheers:

rocklee

sunt doua crapaturi ....
una in zona ne circulata de langa bretea ....ce din imaginea lui JOHANN DB...

si a mai aparut una chiar sun pasajul de langa giratoriu .... :(

am pus cateva poze la vremea respectiva

am sa merg eu maine sa fac cateva ...daca om fi sanatosi ... :)

Tavi

Chiar mă întrebam care mai este stadiul aici. OIL pe proiectare?
Lot câștigat de UMB + Euro-Asphalt.
Aici UMB mai are 7 km ai lor și doi ai bosniacilor (tunelul propriu-zis).

marius.firtonea

Sa raportam si prima problema pe lotul Sibiu-Boita. In aceasta seara, in jurul orei 18:40, pe viaductul Valea Sărăturii nu functiona nici un stalp de iluminat. La toate celelalte viaducte si giratorii luminile functionau, aici parea sa fie o problema.
De asemenea, as avea o intrebare pt cei mai experimentați in constructia de autostrazi: de ce anumite viaducte de pe lotul Sibiu-Boita au 4 rosturi de dilatie, iar viaductul de la Talmaciu are doar 3 desi e construit tot cu grinzi prefabricate? Sunt ratiuni de costuri?

alecu26

Scheme statice diferite...și lungimi diferite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

^^ Ordinul de începere pentru proiectare e dat în decembrie. În primăvară zice în articol că încep lucrările la organizarea de șantier, dădea de înțeles Horațiu mai sus că la tunel nu vor începe așa de curând.

https://economedia.ro/umb-incepe-lucrarile-pe-autostrada-lugoj-deva-in-primavara-2023-proiectarea-sectiunii-cu-tuneluri-va-merge-in-paralel-cu-intrarea-in-santier.html#.Y7dQHuxMpkw

alecu26

La tunel totuși proiectarea nu e copy paste sau aproape copy paste ca la podurile și drumurile deja făcute pe alte loturi. Ma aștept acolo sa dureze.
În plus...foarte posibil implicarea firmei (bosniaca parca) va fi minimala și ma aștept ca utilajele sa fie achiziționate de UMB în perspectiva altor proiecte cu tunele. Deci și aici va mai dura.
Eu nu cred ca va începe nimic în șantier în primăvară și nimic serios la tunel anul acesta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

Zice pe undeva ca tunelurile nu se pot executa partial Cut&cover?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Cut&cover, alta tehnologie, alte utilaje, alti bani....
Nu cred ca UMB vrea asta....
Plus ca nu poti incepe foararea propriuzisa pana nu termini sectiunea Cut&cover, deci, NU

Archi

^^ Imi amintesc discutii clare in care s-a mentionat ca exista portiuni cut and cover, acolo unde adancimea nu e mare. Parca era vorba de cateva sute de metri din tunelul mare, aproximativ pe la mijlocul lui