Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 56 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

#58500
Situatia la sfarsit de 2022:

Dop

Quote from: Bogdan TM on December 29, 2022, 04:03:22 PM"Se lucreaza la proiectare, iar in cateva luni porneste organizarea de santier pe bucata lipsa de nici 10 km din Autostrada Vestului, Margina – Holdea. Anuntul DRDP Timisoara"

Sursa : https://www.opiniatimisoarei.ro/se-lucreaza-la-proiectare-iar-in-cateva-luni-porneste-organizarea-de-santier-pe-bucata-lipsa-de-nici-10-km-din-autostrada-vestului-margina-holdea-anuntul-drdp-timisoara/29/12/2022

Nu erau 11 luni de proiectare? Se incepe mai repede?

horatiu.cosma

Organizarea de șantier poată fi începută mai repede. La fel și lucrările la CIC, finalizarea lucrărilor pe secțiunea D, producție de grinzi, aprovizionare de materiale. Însă lucrările serioase la secțiunea E (în special tunelele) nu vor începe înainte să își facă statul treaba și să elibereze suprafețele forestiere de pe traseu.

GIV

Deși e firesc dpdv al situației  din teren, ma ia cu frisoane când vad termen aproximativ anul 2028 pt loturile dificile, la care se pot acorda extensii de timp. Asta în cazul optimist. Ca dacă se schimba constructorul...

alexandru_m

In Germania de ex. 4 ani au termen loturi mult mai simple decat ce a mai ramas pe A1. Astia sunt timpii tehnologici, hai sa nu mai fortam cand nu e cazul.

Eu vad partea plina a paharului: de la Nadlac la Constanta este totul fie construit, fie in lucru in diverse stadii.

Sa lasam oamenii sa isi faca treaba.

Acum ca lucrurile astea trebuiau sa stea asa acum 10-15 ani este alta poveste, dar nu mai are rost sa incercam sa aducem mortul inapoi de la groapa.

mdragos

@horatiu.cosma : sti cumva daca isi pot face forajele geo pentru tunel ? La defrisarile pentru foraje te refereai ?

horatiu.cosma

Da, au nevoie de acces pentru geo.

marius.firtonea

Salut,
Am observat de la deschiderea lotului Sibiu-Boita o multitudine de pareri despre acest lot si as vrea sa o exprim si eu pe a mea, impreuna cu niste nemulțumiri.
Observ ca mai toate persoanele de pe forum lauda calitatea execuției. Partial sunt de acord, partial nu. Pe sensul spre Sibiu exista 2 porțiuni cu vibratii puternice (pe viaductul Talmacel si cam 500 de m inainte de spatiile de servicii, nu cred ca e tocmai normal ca un asfalt proaspat turnat sa inducă astfel de vibratii.
De asemenea, lotul are 13.17 km, dar au montat un panou de informare cu distanta de 17km pana la Boita, plus inca unul ce indica distanta de 10 km pana la Boita inainte de viaductul Talmaciu.
La capitolul nemulțumiri as trece cele 2 noduri rutiere:
- la Cisnădie ar fi fost normal ca odata cu deschiderea giratoriului sa se interzica intrarea existenta in Selimbar si aceasta sa se faca in siguranță prin acest giratoriu.
- la Boita: normal ar fi fost sa exista o bretea dedicata de intrare-iesire in Boita. In acest moment ft greu se iese din localitate. O bretea dedicata ar fi fost benefica pt comunitate.


naivu

Am o nelamurire cu forajele geo de pe Holdea-Margina. Chiar pe acest thread s-a scris despre un contract cu Formin pt studii geo suplimentare, derulat acum 1-2 ani. Ce e in neregula cu forajele Formin? Nu sunt destule? Nu sunt unde trebuie? Vrea UMB sa verifice personal geologia zonei?

danutzu_1069

@Marius Firtonea , vibratii pe lungime mare, pe B1, 2, sau toata latimea?
- poti fi mai explicit care e problema la accesul spre Cisnadie? Nu se face prin giratoriu? Trece cineva de giratoriu si face stanga peste benzi? Sau doar dreapta venind dinspre Selimbar?
- La Boita cred ca traficul predominant este spre / dinspre autostrada... Nu cred ca sunt asa multi cei care ies de pe autostrada si merg spre Talmaciu...Asa ca nu cred ca se justifica o bretea dedicata dinspre Boita spre Talmaciu (daca am inteles bine, asta sugerezi)
Si inca ceva, in giratoriul asta, unde ai vrea breteaua, o sa fie parte din nodul A13 DN7

alecu26

@naivu e proiectare și execuție. Tu ai juca sute de milioane de euro pe forajele formin care valorează câteva zeci de mii de euro?
Plus ca sunt absolut sigur ca Formin nu a făcut testele specifice pentru lucrări se tuneluri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andrei I

Am mers pe lotul nou-Porr. Foarte buna lucrarea. Referitor la restul, dintre Boita si Curtea de Arges, zic sa fim sceptici, avand in vedere ce constructori sunt si faptul ca toata distanta trebuie sa fie circulabila, nu se poate da drumul pe loturi. Avem in fata ani multi (sper sa ma insel) de asteptari, nervi si dezamagiri. O asemenea autostrada se face in 10 ani, termenele anuntate nu sunt realiste.
Altfel, va doresc un an nou bun. La multi ani!

Vlad94

#58512
Legat de A1 in zona Holdea am si eu o nelamurire. In zona lotului 3, cine va finaliza autostrada? Sunt cam 150 de metri nefinalizati.

Ionut

UMB ^
Ei vor finaliza Secțiunea D, CIC Margina și ce panseluțe mai trebuie puse pe Secțiunea D.

Vlad94

Deci UMB va repara și bucata nefinalizată de pe lotul 3?