Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 41 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

cu o exceptie de 100m de linia discontinua intre cele 2 benzi, marcajele pe asfalt par complete

Geri


Acest panou informativ poate fi relocat in viitor, mai departe de pod in directia de mers sau inainte de pod? Cel pe directia Sibiu pentru a nu fi la aproximativ 150m -180m dupa pod.













Powered by API/PUM imgur uploader


Pozitionare similara ca distanta cu indicatoarele de la intrarea in nodul de la Sebes din spre Alba.

Quote from: Stefan01 on May 01, 2022, 10:05:50 PMSi doua poze cu autostrada A10.

Vedere spre Sebes.






Telvanni

Foarte frumos acest tronson, abia astept sa-l parcurg.

stangabriel

#58338
Multumim pentru filmari si informatii.

Se observa la nodul Selimbar, pus Brasov primul pe lista.

Ce nu imi place la acest nod este faptul ca intre banda de incadrare din nodul nou si vechea bretea spre Sebes distanta este de doar "2 camioane". Cred ca se putea ceva mai bine . Chiar ceva balize sau beton. Inainte erai trecut pe banda 2, prin marcajul decopertat si refacut de curand.





Powered by API/PUM imgur uploader

ovicor

Va salut dupa mult timp in care v-am urmarit doar pe telefon, cu regularitate!
Restrangerea la o banda la iesirea de pe viaductul Talmacel va crea, in cazul unor foarte posibile coloane in asteptare, o stationare masiva de autovehicole pe viaduct. N-ar fi fost indicata restrangerea inainte de viaduct?

alecu26

Practic da...teoretic nu contează.
În afara de câteva ore vinerea nu vor fi cozi asa lungi.
Plus ca teoretic staționarea pe pod nu ar trebuii sa prezinte nici o problema.
S-a făcut testul de incarcare cu camioane mult mult mai grele decât TIR urile sau mașinile mici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ijwtsh

O noua filmare de la Radu Ignat. A se observa la 12:43 marcajele. Cred ca e o idee buna, avand in vedere certitudinea ca pana la finalizarea lotului 2 mai e muuuulta vreme.


dr4qul4

pare gata. Oare ii dau drumul saptamana viitoare? Sau asteapta Craciunul
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule

Ati observat limita de viteza de 120 km/h pe tot lotul?
Prima restrictie incepe in dreptul desprinderii benzii de coborare Boita -> Sibiu (practic la 200 m de la inceputul lotului). Apoi se reduce la 100 in zona tuturor viaductelor. Dupa viaducte se revine din nou la 120.

Dupa filmarea lui adrian sibiu:
01:54 inceput lot
02:28 -> 04:40 120km/h
04:40 -> 05:14 100km/h
05:14 -> 07:08 120km/h
07:08 -> 07:42 100km/h
07:42 -> 10:38 120km/h
10:38 -> 11:23 100km/h
11:23 -> 12:10 120km/h
12:10 -> 12:50 100km/h
12:50  70km/h
Deșteaptă-te române!

miahi

#58344
Nu vreau sa fiu rautacios, dar mi se pare un pic exagerata problema limitelor de viteza pe loturile de autostrada.
Pe acest lot PiSi1 diferenta intre a merge mediu cu 100 si mediu cu 120 e de nivelul zecilor de secunde. Este totusi un lot in zona de deal-munte unde nu cred ca viteza de proiectare a fost de 130 pe toti 13 km.

danutzu_1069

#58345
@Hercule, raspunsul cel mai simplu este ca pe tot lotul viteza maxima este 120km/h, cu reducere la 100km/h pe viaducte.
S-a mai discutat, deja se considera zona montana..
Si, cred ca proiectul a fost facut pe vremea cand viteza maxima pe autostraazi era de 130km/h (iar in zonele montane cu 10km/h mai putin)
LE: da, o simpla greșeală de tastare"

Hercule

Mai baieti, respirati putin inainte de a reactiona. N-am acuzat pe nimeni ca e limita mica de viteza, am facut doar o constatare.

@danutzu:
Zona montana eventual de la parcari spre Boita. Ce deosebire de relief e intre intrarea si iesirea din nodul Selimbar ca sa treci imediat la reducere?

"Si, cred ca proiectul a fost facut pe vremea cand viteza maxima pe autostraazi era de 130km/h (iar in zonele montane cu 100km/h mai putin)"
Asa, si acum viteza maxima pe autostrazi e mai mare? Si pe ce autostrazi montane ale noastre am avut proiectare la 30km/h?
Deșteaptă-te române!

alin2pas

Cred că a vrut să spună cu 10 km/h mai puțin, adică 120 km/h. O simplă greșeală de tastare.

Vlad94

Am găsit acest articol: https://economedia.ro/start-oficial-pentru-autostrada-cu-tuneluri-lugoj-deva-umb-poate-incepe-etapa-de-proiectare-din-5-decembrie.html#.Y5WfpnZBxPZ
QuoteEtapa de proiectare pentru secțiunea Holdea-Margina, Autostrada cu tuneluri dintre Lugoj și Deva finanțată prin PNRR poate începe din 5 decembrie 2022, conform ordinului oficial pe care l-a transmis CNAIR, a precizat Compania de Drumuri la solicitarea Economedia. Practic, etapa de proiectare a celor aproape 10 kilometri (2 kilometri cu tuneluri) începe oficial la două luni și jumătate de la semnarea contractului cu asocierea UMB-Euro Asfalt, prima mare lucrare de infrastructură rutieră din România în care va lucra și un constructor din Bosnia-Herțegovina. Din cele aprox. 400 de milioane de Euro, prin PNRR este asigurată o finanțare de aproape 190 de milioane de Euro.
Deci UMB ar trebui să proiecteze doar secțiunea E2 sau toată secțiunea E?

naivu

Nu doar toată secțiunea E dar și secțiunea D adusă de Salini la 95% până când le-a rupt Cuc contractul. Nu pot să primească AC până nu studiază tot traseul, nu fac un proiect detaliat cu ce și cum vor să facă și nu li se aprobă proiectul de către Beneficiar. Inclusiv pe segmentele unde nu mai au nimic de făcut, trebuie mai întâi să analizeze segmentul și să facă un proiect în care să scrie că nu mai e nimic de făcut  :).