Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 29 Guests are viewing this topic.

M-Power

Quote from: danutzu_1069 on November 24, 2022, 01:34:45 PMCredca iti dai seama ca turcii le vor continua....Doar nu ai vrea sa le tina cnair in depozit pana e gata lotul vecin...
Bineinteles ca turcii le vor continua si pot sa inteleg coerenta planificarii in detaliu a proiectelor...  cu toate astea, ca veni vorba de scrupulozitate, in capatul celalalt la Sibiu unde se stia dintotdeauna ca urma constructia acestui tronson a trebuit demolata o parte de terasament pentru a reconstrui o bretea; si tot asa se va intampla si la Bacau pe A7.

oneLess

#58246
2^ Sunt pe cale să dea în circulație intersecția denivelată Certificat de Urbanism în maxim 5 zile dar avem trecere la nivel cu barieră la intersecțiile Aprobare Proiect Tehnic, dare OIL și emitere AC unde niciodată nu știi cât aștepți!

alecu26

Acolo cred ca e o mănăstire și de aia panouri. Din ce știu lungimea lor a fost oricum micsorata mult.
Dar și asa sunt multe zone unde s-a exagerat: gen...de la autostrada avem linie CF și drum de viteza cu 4 benzi și după aia case.
Și pe Orăștie Sibiubsunt zone din astea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

QuoteMinisterul Transporturilor pregateste despagubiri in valoare de 2.767,54 mii lei, aferente unui numar de 206 imobile, in suprafata totala de 19.259 mp, pentru lucrarea de utilitate publica de interes national ,,Autostrada Sibiu-Pitesti – Sectiunea 1, Sibiu-Boita"
Nu inteleg, in o luna cica se deschide tronsonul care e la cel putin 92% in prezent dar mai sunt peste 200 de imobile de expropriat????????  S-a construit fara exproprieri?  Sau s-e termina constructia si vad alte exproprieri?  Ce imi scapa?

https://infrapress.ro/2022/11/24/autostrada-sibiu-boita-faza-de-exproprieri-ministerul-transporturilor-pregateste-despagubiri-de-27-milioane-lei/

hefaistos

Se vorbeste pe acolo de

Quoteeste necesar a se realiza o serie de lucrari hidro, prin care are in vedere modificarea scurgerii apelor pluviale din zona ca urmare a nefunctionarii corespunzatoare a bazinelor de retentie, conform dispozitiei de santier nr. 75/24.05.2022.

Deci e posibil sa fie lucrari suplimentare inafara corpului autostrazii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alecu26

Pai scrie clar ca toate sunt expropieri suplimentare apărute după detalierea proiectului. (Aia cu auditul de siguranță e probabil casa mult prea aproape de autostrada care e de fapt în zona de siguranță. Și evident nu ii poți expropia doar un perete).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sillentium


shift2rail

^fara Lotul 3, Lotul 4 ajuta pe cineva?

ionutpunctro

#58253
Fara lotul 3 sau lotul 5, lotul 4 devine muzeu fiindca are doar un nod rutier, cel de la Tigveni insa nodul rutier de la Curtea de Arges apartine de Lotul 5 care se alfa in constructie si ar putea fi terminat cam in acelasi timp. Daca totul iese bine am avea toata bucata de la Pitesti pana la Tigveni fara intrerupere, insa daca PORR termina lotul 4 inainte ca Astaldi sa termine lotul 5, 4 v-a deveni muzeu.

Daca te referi la faptul ca terminarea lotului 4 nu ajuta traficul de tranzit, asta depinde. Nu stiu cat s-ar reduce din timp folosind ruta Tigveni - Ramnicu Valcea fata de Curtea de Arges - Ramnicu Valcea pentru a urca pe DN7

shift2rail

ar ajuta enorm Lotul 4 o conectie 2x2 Tigveni-Rm. Valcea, dar mi-a scapat daca exista macar in faza de proiect.

mirceaeliade

ala e neoficial PiSi6 dar e DN.  SF cu termen in 2023 e pe undeva la stadiul de obtinere avize CU si studii topo+geo

Telvanni

Zgomotul generat de masinile de pe o autostrada se poate auzi chiar si de la 1,5km distanta, asa ca este de dorit sa le avem.
De exemplu in Grecia pe Egnatia Odos sunt limitari de viteza ca sa nu deranjam ursii (eu unul nici nu stiam ca pot fi ursi pe acolo).

nicolaem

Quote from: Fulgerica on November 21, 2022, 10:14:40 PMDin informatiile mele, WeBuild lucreaza la foc continuu sa aduca din Asia muncitori. Probabil doar 10% vor luate de romani
asta ar fi o veste excelenta. nu stiu si fi avut vreodata in executie atatea proiecte mari de infrastructura.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Nod rutier Selimbăr 26.11.2022
Enjoy !



jalemare

Câteva informații interesante de la Ionel Scriosteanu - Facebook

𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝗮 𝘃𝗶𝘇𝗶𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗹𝗼𝘁 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, 𝗶𝗻𝗮𝗶𝗻𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰

Ieri am făcut ultima vizită în șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al Autostrăzii Sibiu - Pitești, pentru care este programată 𝗿𝗲𝗰𝗲𝗽𝘁𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗶𝗻 𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝟭𝟱 𝗱𝗲𝗰𝗲𝗺𝗯𝗿𝗶𝗲, așa cum a anunțat și directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol. Dacă se constată, în urma recepției, că toate lucrările executate sunt în parametrii proiectați și că circulația rutieră se poate desfășura în condiții de siguranță, 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗱𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗶𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮𝘁, 𝗰𝗲𝗲𝗮 𝗰𝗲 𝗶𝗻𝘀𝗲𝗮𝗺𝗻𝗮 𝗰𝗮 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗹𝘂𝗰𝗿𝘂 𝘀𝗲 𝘃𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗮𝗺𝗽𝗹𝗮 𝗰𝘂 𝟱 𝗹𝘂𝗻𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗲𝘃𝗿𝗲𝗺𝗲 𝗳𝗮𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗺𝗲𝗻𝘂𝗹 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹 asumat de către antreprenorul PORR.

Stadiul ultimelor pregătiri înainte de darea în trafic:
✅️ Se finalizează amenajarea spațiilor de servicii;
✅️ Se lucrează la finalizarea marcajului rutier, cu mai multe echipe;
✅️ Se finalizează semnalizarea verticală, prin montarea panourilor pe stâlpi și a consolelor și portalurilor;
✅️ Se așterne stratul de uzură din mixtură asfaltică tip MAS 16 în sensul giratoriu Boița;
✅️ Se finalizează lucrările de colectare și evacuare a apelor pluviale;
✅️ Se finalizează lucrările la structuri, prin aplicarea protecției anticorozivă pentru structurile de la km 3+440, km 6+310 și km 10+470;
✅️ Se montează ultimele panouri fonoabsorbante în zona viaductului (km 10+470);
✅️ Se finalizează montarea parapetelor de siguranță în zonele de trecere, în zonele de tranziție și în dreptul rosturilor de dilatație la structuri, în sensurile giratorii Mohu și Boița;
✅️ Se realizează ultimele branșamente pentru iluminat public la structurile de la km 2+110, km 3+440, km 6+310, km 10+470 și km 12+375;
✅️ Se finalizează implementarea sistemului ITS, prin tragere fibră optică între km 9+600 - km 13+170;
✅️ Se finalizează lucrările de împrejmuire, prin montarea stâlpilor și plasei între km 8+500 - km 10+000, pe ambele părți ale sectorului de drum.

ℹ️ Vă reamintesc faptul că am dat ordinul de începere a lucrărilor în primăvara anului 2020.

ℹ️ Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km, este împărțită în 5 loturi și va lega Centrul şi Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Paneuropean.

ℹ️ Având în vedere că sunt contractate toate loturile Autostrăzii A1, din care face parte și Sibiu - Pitești, putem estima că în 2027, maximum 2028, vom circula neîntrerupt pe autostradă de la Constanța la Nădlac.