Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Viaductul Tălmaciu în 15.11.2022 !
Enjoy !




stangabriel

#58201

Filmare Lot 5, Sibiu - Pitesti. CURTEA DE ARGES - PITESTI , 15.11.2022

Sustinerea la cel care munceste.

mirceaeliade

nu e f multa forfota pe PiSi5 dar macar nu mai sunt buruieni pe santier

o.munteanu

Salutări! Știe cineva ce se mai întâmplă cu procesul WeBuild / CNAIR referitor la relocarea utilităților?

stangabriel

Totusi se lucreaza. Ma uitam la min 5.35 , la inclinarea in curba spre dreapta in sensul de filmare. Pare destul de inclinat sau e iluzie optica.

GIV

#58205
Imi permit si eu sa las o impresie despre activitatea de pana acum de pe PISI5 si as vrea mai intai sa i multumesc autorului pentru filmare.
- cred ca afirmatia asta:
Quote from: mirceaeliade on November 16, 2022, 12:45:53 PMnu e f multa forfota pe PiSi5 dar macar nu mai sunt buruieni pe santier
nu prea sta in picioare, poate doar daca am lua in considerare data ordinului de incepere a lucrarilor. @mirceaeliade  te as provoca sa numeri numarul de camioane in miscare si al buldozerelor.

- poate cei care sunt nemultumiti de avansul lucrarilor nu iau in calcul urmatoarele situatii:


ce fel de apropare au nevoie sa taie acei copaci? e cea clasica de scoatere din fondul forestier? sau tine de neincheierea procedurilor de expropiere?

-aici par mai mult a fi cioturi (scuzati-mi expresia) da, e acolo un gard dar nu imi dau seama ce teren imprejmuieste


- nu au gasit propietarul sau care sa fie explicatia? ca nu pare ca a mai trecut cineva pe acolo recent



Quote from: alecu26 on August 03, 2022, 07:25:09 PMÎn alta ordine de idei, gurile rele spun ca Astaldi a făcut un megaclaim pt terasamente.
@alecu26  ce se mai aude de acest megaclaim?

- ar mai fi relocarile de utilitati. nu stiu cat de mult ii tin pe loc si asta, nu stiu cat de mult insista sa se rezolve aceasta problema sau cat de mult ii bucura ca sa mai castige ceva extindere a contractului

alecu26

Nu am mai auzit nimic. Dar e aberant claimul pe design and build și făcut la atât vreme după studiul geo și aprobarea proiectului.
Oricum.foarte ciudata și interesanta tactica Astaldi. Nu mi-e clar ce urmăresc. Fac claimuri din nimic și le susțin prin aceste mărunțișuri?
Oricum pare o lupta cu cuțitele pe masa între Astaldi și CNAIR. (A se vedea și Brăila unde cu un efort minimal se putea deschide).
Dar pe de alta parte e bine ca Ambasada Italiei face lobby pt ei și ne spune ce minunanti sunt.
Inclusiv Tirrena Scavi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

Nu cred ca e bine sa ne luam de WeBuild, vazandu-i cum lucreaza. Intradevar, vara au cam lalait-o, dar catre toamna s-au apucat cu spor si acum, unele sectiuni nu sunt departe de etapa la care ar fi bine sa fie protejate cu primul strat de asfalt. De asemenea, avem din ce in ce mai multe rigle gata sa primeasca grinzi. Daca ar fi sa aiba 2 ierni blande cu mobilizarea actuala, ar putea sa termine in 2 ani. In ultimele 3 luni, TS nu a facut nici a suta parte din cat s-a lucrat aici.
In alta ordine de idei, azi a iesit inflatia pe octombrie in Italia - 3.4% - pe o singura luna. Astfel, orice claim ar avea, mai bine le platim, ca daca nu se devalorizeaza banii si ramanem si fara bani si fara autostrada.
Traim vremuri nebune si ECB nu pare ca ar avea pe agenda combaterea inflatiei. Daca o mai tinem mult asa, avem toate sansele sa avem luna de luna inflatie de cateva procente si ulterior recesiune.
Intrebarea este in ce stadiu sunt (in special autoritatile cu hartogaraiele) pe lotul 3, care incepe sa i se vada rolul critic in descongestionarea vaii Oltului si ca centura la Valcea. Ar fi frumos ca forezele de pe lot 5 sa treaca iute pe lot 3, ca si acolo au mult de furca...

mdragos

Mai repede de ianuarie 2024 nu o sa vezi nici o foreza pe PiSi 3.

shift2rail

@mapa cand intra in teren pe lotul 2?

GIV

 :lol:  stai sa vedem daca li se aproba pt  :lol:

mirceaeliade

Pe PiSi5 cred ca ultima filmare care am vazut-o de prin vara avea mai mult de juma de lot acoperit de buruieni. Am zis ca nu par f multa forfota pt ca e clar ca WeBuild nu se grabesc, dar probabil nu vor mai primi certificate negative daca pastreaza efectivul actual pt ca au un termen contractual generos pentru 2025, peste 2 ani de lucru. In afara de noduri si trecerea peste Arges nu pare a fi nimic complicat pe lot care sa ii impiedice sa termine cam in 12 luni cu motivatie gen UMB.

mdragos

Cel mai bun caz termina exact conform contract. Depinde care e finalul cu relocatul utilitatilor. Ar putea sa-i ajute la ceva extensii de timp. Deci rabdare.....

gabim

Daca fac circ pe PiSi5 care e totusi destul de previzibil, nici nu vreau sa ma gandesc ce circ o sa fie pe PiSi3 avand in vedere calitatea SF-ului.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

P3trut

#58214
Referitor la cat de mult se lucreaza pe PiSi5, este un video comparativ pe canalul ADondeNext, de vreo 3 saptamani, unde se vede ca au avansat in toamna, mai ales pe terasamente. Cred ca s-a si postat deja. Eu cred ca odata ce termina cu podul o sa vedem la anul mult mai multa miscare pe A1, unde, chiar daca sunt usor in urma (cu vreo 5 procente), totusi lucreaza binisor (se profita de termenul de executie generos, evident).

Las un link la video-ul de care ziceam pentru curiosi.