Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Anonymous Rider

#57810

Vlad94

Asta dacă nu sunt contestații.

Dop

La cate blesteme si piedici au fost cu acest lot, ne putem astepta la orice...inclusiv la un razboi ce opreste lotul.

survola

#57813
^ minutul 3:25

rocklee

Dop@.....eu nu cred ca mai este loc de intors ...nici contestații, nici CAB ...nici blestemele nu mai pot inpiedica acèst proiect ....Doar dacă dau rusii  cu bomba.... :lol: ...
Speram ca totul sa fie bine.
Și sa mai am si eu de lucru... :D

P3trut

#57815
Uitati aici, de pe main news:
https://mainnews.ro/ministrul-transporturilor-a-anuntat-castigatorul-licitatiei-pentru-portiunea-lipsa-din-autostrada-lugoj-deva/?fbclid=IwAR3r7oObVehoEl3HiPdMJVZjQBiu6tDK_useKy-HKcMsHihZBbH1A_M8R6Y

Eu ma bucur daca ia UMB deoarece ar putea astfel sa aiba prima experienta cu tuneluri si sa vada daca iese bine. Pe de alta parte, cate tronsoane pot lua UMB fara sa se prabuseasca sub greutatea lor? Sper ca au un plan bine pus la punct. Ar fi nu doar pacat ci un dezastru pentru noi ca ei sa pateasca ceva din cauza ca au luat prea multe contracte.

mirceaeliade

#57816
Quote,,Celebra autostradă cu urși, de la Margina la Holdea, a fost desemnat câștigătorul, este un constructor român care și-a făcut treaba foarte bine și care ne dă siguranța că va termina lucrarea în termenii contractului. Este constructorul care în acest moment, este cel mai mare constructor român pe infrastructură rutieră, Umbrărescu, toată lumea îl știe. În sfârșit se intră în linie dreaptă și pe acest proiect. Procedura este următoarea : în 10 zile se pot depune contestații la CNSC, în ultima perioadă sunt tot mai puține la CNAIR, dar asta nu înseamnă că nu ar putea fi depuse. E FIDIC Galben, proiectare și execuție, vom semna contractul la Timișoara, probabil în următoarele săptămâni", a afirmat Grindeanu.
Nu inteleg termenul de referinta pentru Grinda, pt ca numai in ultimele luni:
* PlBz3 a fost intros la CAB
* tunelul Meses a fost resetat la etapa1 din contestatii
* relicitarea Chetani a fost intarziata vreo 6 luni cu contestatii la relansare, si acum INCA nu e semnata dupa respingerea contestatiilor la luni dupa desemnare
* Chiribis-Biharia a fost lalaita 1+ an de frica contestatiilor
* Chiribis-Barcau si acum e blocata in contestatie
* A0N1 e inca blocat de contestatii, si nici nu mai amintesc A0N3

Dop

O intrebare, poate am omis eu pe forum. Nu se poate cumpara proiectul tehnic realizat de Salini Impregilo pentru acest lot Lugoj-Deva? Automat ar incepe executia mult mai devreme...pana la urma si Salini ar avea un interes major sa vanda proiectul...ce ar putea face cu el? Posibil sa spun prosteli...cer scuze.

gabim

^Probabil ar putea sa-l cumpere UMB daca le convine pretul...
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

TibiV

Din pacate, NIMENI nu stie ce au facut italienii pe proiectul tunelurilor. Ce, cat din proiect, si daca sunt dispusi sa vanda...

Orice ar fi facut, italienii au facut "pe barba" si pe banii lor, pentru ca tunelurile NU erau in proiectul initial...

Iar de aici devine o afacere "privata", intre companii private - daca italienii sunt dispusi sa vanda UMB-ului, pe ce suma, si daca UMB va cere acel proiect/accepta pretul cerut de italieni...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

montaniardul

Cred ca UMB stie foarte bine in ce s-a bagat avand in vedere complexitatea lucrarilor tehnice si termenul foarte strans. Daca reuseste sa termine bucata asta de autostrada pana in 2026 va intra in istorie. :)

danutzu_1069

@P3trut, pentru UMB este ... hai sa zicem simplu. Pentru fiecare contract obtine o linie de credit, cu care isi face treaba: angajeaza personal, cumpara utilaje, asta daca este cazul... Oricum ei isi planifica foarte bine forta de munca si utilajele....iar primul tarnacop pe sectiunea asta il vor da dupa ce incheie o lucrare in curs... sau se apropie de final...

pbh

  Daca a dovedit ceva UMB a fost faptul ca stau foarte bine la partea de organizare/planificare. Ceea ce nu poate anticipa si controla UMB-ul este numarul de licitatii castigate din cele la care au participat. Este foarte posibil sa fie si ei surprinsi de succesul avut in ultimele 2 luni ( 5 loturi noi) la care se pot adauga inca cateva pe A7. Iar la cele de pe A7 nu au perioada de proiectare care le oferea un timp de "respiro" in care sa finalizeze in mare parte alte loturi si sa redistribuie oamenii.
  Bineinteles ca vor cumpara sau inchiria cateva sute de utilaje dar ramane problema cu forta de munca care este tot mai greu de gasit la ora actuala.
 

jalemare

Sa punem si comunicatul oficial:

Joi, 22.09.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru ,,Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D''.

Ofertantul desemnat câstigător este Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o., având prețul de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-lucr%C4%83rile-de-0

GIV

@montaniardul si toti

cred ca in primul rand omitem faptul ca pe lotul asta vin in parteneriat cu o companie externa. nu stim cat% vor lucra umb nu stim cat vor lucra ceilalti.