Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 26 Guests are viewing this topic.

EugenRo

Deci in cel mai fericit caz, dl. Presedinte taie panglica anul asta, de 1(-2) decembrie in drum spre Sibiu.

dumbravaandrei

La cat si cum au tras pana acum, cred ca singura intrebare e daca vor deschide la sfarsit de octombrie sau de 1 decembrie. Nu prea vad sa se intinda in 2023 fara sa fie trafic pe autostrada.

ijwtsh

Nu prea cred ca au cum sa deschida la final de octombrie, sa fim realisti, totusi. Mai ales la cum pare ca va fi vremea.

horatiu.cosma

Cu puțin ghinion de vreme rea, se duc în 2023. Mai sunt de făcut multe și mărunte.

mishu77

Mai au de facut un giratoriu cel de la Mohu de care inca nu sau apucat. Cel de la Cisnadie dureaza de cateva luni. Poate cel de la Mohu e mai simplu si merge mai repede.

Ionutcatalin

#57770
Sibiu - Pitești lot 5 Astaldi (găsită pe youtube)


GIV

ce se mai aude de megaclaimul pe terasamente de pe pisi5?

adrian sibiu

Viaductul Tălmăcel km12 în 16.09.2022
Enjoy !



alecu26

S-au apucat de giratoriu de la Mohu. Se creează cozi mari din cauza lui. După aia ajungi în cozile de le Strabag. (Sau invers). Superb.
E 90% ca se deschide de 1 Decembrie (100% anul asta) chiar dacă mai e mult de lucru. Mai repede de atât e foarte greu ca e vreme deja de toamna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Deci cum? "90% că se deschide" sau "e foarte greu că e vremea nasoală"?

Cetatean

#57775
Nu dati cu pietre,cica se deschide pe o cale. Info la a doua mana.

Legat de deschidere,la Sebes Cunta,in lunile sep,oct si noi,pana la deschidere s-au turnat multe tone de asfalt zilnic.
Si dupa deschidere, vreo 6 luni s-a mai lucrat pe langa.
Aici imi par foarte avansati. Hidroizolatia merge repede. Marcaje se fac cativa km zilnic. Mai ales ca nu se preconizeaza alte deschideri.
Uzura si un km pe zi se poate.
Giratoriu ala, daca se hotarasc, il fac intr-o saptamana.
Vreme buna sa fie.


In alta ordine de idei,mi-as dori sa ajunga la cat mai multa lume informatii cat,ce,cum a lucrat Porr timp de 3 sezoane de vara si nu numai ca sa se ajunga aici.
Idee ca o autostrada se face de azi pe maine,peste noapte,noi de ce nu putem etc trebuie demontata prin mobilizarea pe care a avut-o Porr,in tot acest timp.

Europiu

^^ "90% 1 decembrie... Mai repede de atât e foarte greu."
Așa înțeleg eu postarea lui Alecu.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-cu-tuneluri-lugoj-deva-ziua-z-cnair-anunta-castigatorul-contractului-de-25-miliarde-lei-de-ce-s-a-asociat-umb-cu-o-firma-din-bosnia-pentru-castigarea-licitatiei-turcii-de-la-mapa-au-f.html#.YycpwC8RpQJ

Compania de Drumuri urmează să anunțe luni, câștigătorul contractului de aproape 2,5 miliarde lei pentru Autostrada Lugoj-Deva, secțiunea cu tuneluri pentru urși. Autostrada finanțată prin PNRR are o lungime de 9 kilometri din care 2 kilometri tuneluri cu galerie dublă, iar termenul limită de finalizare este august 2026. Jalonul poate fi respectat doar în condițiile semnării rapide a contractului și cu un constructor foarte puternic, durata contractuală fiind de 47 de luni pentru proiectare și execuție.

Șase constructori din România, Grecia și Turcia au depus oferte la termenul din iunie. Se remarcă asocierea constructorului român UMB cu firma Euro Asfalt, un drumar puternic din Bosnia și Herțegovina, asociere pentru a compensa experiența pentru tuneluri pe care UMB nu o are și candidatura separată MAPA-CENGIZ, asocierea care a ,,luat" contractul pentru cel mai greu lot al autostrăzii Sibiu-Pitești. În acest context, informațiile publicate pe forumul peundemerg indică faptul că UMB s-ar afla în pole position cu cea mai bună ofertă iar candidatura MAPA a fost descalificată.

Cei 6 ofertanți sunt:
1. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o.
2. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.)
3. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
4. Asocierea MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S – Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
5. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
6. Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.
Valoarea estimată a contractului finanțat prin PNRR este cuprinsă între 2,28 miliarde de lei și 2,59 miliarde de lei (fără TVA).
Licitația pentru tronsonul cu o lungime de aproape 10 kilometri, din care 2 kilometri tuneluri, a fost reluată pe 25 aprilie, dar cu o valoare de până la 2,5 miliarde lei, după ratarea semnării contractului cu turcii de la MAPA.

Autostrada A1 Lugoj – Deva este radiografia unui eșec al Statului în transporturi: a început pe POS-T 2007-2013, fazată pe POIM 2013-2020 pe care l-a depășit, inclus pe PNRR pe care este aproape imposibil să fie terminată și probabil va fi încercată ,,refazarea" pe POT 2021-2027, dar cu un procent de finanțare semnificativ mai redus.

,,Obiectul contractului îl reprezintă Proiectarea și execuția Autostrazii Lugoj – Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Sectiunea E si finalizare Sectiunea D, in lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel, in conformitate cu prevederile contractului de lucrări. În conformitate cu prevederile art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta opteaza pentru achizitia ulterioara de noi servicii si/sau lucrari similare de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 309.459.699,52 lei fara TVA, reprezentand 15 % din valoarea estimata a contractului (fara valorile estimate pentru rezerve de implementare si organizare de santier). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii/lucrari similare) este de 2.593.236.211,75, fara TVA", arată datele licitației.

adrian sibiu

#57778
Horatiu pesimismul exagerat nu cred că-ți face bine !
Doja stratul de uzura e deja turnat pe o mare bucată din calea Sibiu,se lucrează susținut și pe calea Pitești dar aici mai sunt câteva zone de rezolvat ,vezi podul peste Valea Saratii de la km6 apoi și mini podul de la km 7 ,zona de la Pasajul DJ 105G Talmaciu Sadu precum și cele două viaducte Talmaciu și Talmacel,acolo unde se lucrează susținut la montarea hidroizolatiei dar și a sistemelor de evacuare a apelor pluviale, precum și a stalpilor de iluminat,dar și a panourilor fonoabsorbante!

stangabriel

#57779

Filmare de la OLI. Are cont aici ?