Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 25 Guests are viewing this topic.

dorum

Astept cu nerabdare ziua in care AKTOR nu va mai fi acceptata la licitatii in RO... visul meu umed :(

NGC

^^^

Mica surpriza este ca ofertantul respins este chiar MAPA.

alecu26

Pai posibil ca experienta pe Tunel sa fie de la Cengiz.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Ce semnal puternic de la UMB catre ceilalti antreprenori, pentru licitatiile viitoare. De ex la autostrada Moldovei, daca ofertezi peste 80% din estimare iti ia fata UMB.

Anonymous Rider

Grindeanu, fiind în campanie pe Timișoara (probabil pt. locale), va face anunțul pentru câștigătorul de pe LD2-D+E în vizita lui de vineri la Timișoara.
Asta dacă nu cumva apar alte "coordonate" politice.
Cât despre câștigător, înclin și eu să cred că cel mai probabil (95%) va fi UMB-ul.

elphax

Sunt convins ca UMB are deja facut planul pentru tunel - cu cine si aproximativ cum il vor face. Ca sunt turci, greci, ucraineni sau altii, sunt probabil deja implicati. Nu m-as mira nici daca au luat de la Salini documentatia.

Cetatean

Ca tot suntem la capitolul presupuneri,eu zic ca isi vor angaja oameni pentru tunel. 
Sa nu uitam ca aici ai nevoie de tehnologii din minerit de subteran. Care era si inca mai este o activiatet unde e posibil sa gasim oameni chiar de la noi din tara.
Dupa planse cred ca era o solutie cum s-a folosit si la tunel CF la Sighisoara, cu umbrela de piloti, sau ceva de genu. Cred ca era o tehnologie si un mod de lucru Austriac.

dorum

NATM, nu e nevoie de mineri :)

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi nodul rutier Selimbăr 14.09.2022
Enjoy !



Cristian 74

S-a scris și mai sus. De tuneluri cel mai probabil se vor ocupa bosniecii de la Euro Asfalt, ei sunt specializați în așa ceva. Acum, de unde vor aduce oameni vom vedea.

paranoiaaaa

Primul post aici dupa ani de citit. Am fost saptamana trecuta printr-un tur al Serbiei, Macedoniei, Albaniei, Kosovo, Muntenegru, Croatia si Bosnia. Am ramas impresionat de calitatea drumurilor si de numarul mare de autostrazi montane pe piloti/piloni si de numarul mare de tunele. Nu avem in toata tara cumulat tunele cat aveau in Bosnia pe 5 km. Ca sa revin la subiect, in Bosnia am vazut foarte multe autostrazi in constructie pe care scria Euro Asfalt. Vorbesc de viaducte in turnare continua ca la Boita: viaduct, terasament, viaduct nou. In alta parte lucrau la niste tunele unde noi am fi avut debleele alea uriase. Dealurile erau stabilizate prin betonare si prin niste piloti infipti aproape orizontal. Mai sus la cativa metrii erau copaci. Deviez din nou, dar din pacate mi se pare ca pierdem lupta pe infrastructura cu tari mult mai mici si sarace care nu sunt in UE (am verificat si pib-ul inainte de a posta).

slartibartfast

Să nu comparăm ce știm despre noi cu ce ni se pare că vedem la alții. E chiar paradoxul social media, dar aplicat la infrastructură.

Bosniacii au o singură autostradă, la care moșmondesc din 2001, și pe care au terminat-o cam în proporție de o treime. Dacă am fi în locul lor, am privi cu jind la A1 al românilor.

Dar da, au tuneluri faine pe drumurile naționale prin munți, făcute, cred, pe vremea lui Tito. Pe acolo nici nu se putea altfel, e un relief foarte dificil. Un exemplu de construcții de autostrăzi în Balcanii de Vest e Croația; și la ei însă, am mers pe A3 recent, și nu era prea bine întreținută; în schimb cele din Dalmația sunt excepționale după orice standarde.


Ionut

Vă rog nu deviați. Comentariul era relevant și ontopic strict legat de experiența celor de la Euro Asfalt în materie de tuneluri.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Viaductul Tălmaciu km10 15.09.2022 !
Enjoy!



adrian sibiu

Salutare tuturor!
Parcarea de scurtă durată de la km8 in 15.09.2022